1
Komputery, internet, telefonia i inne technologie / Odp: Vectra
« dnia: Lutego 21, 2016, 13:08:58 »
Witam
Lokalizacja: ul. Zamenhofa, Pakiet Vectry: kablówka + Internet
Jakiś zastój na forum, tym bardziej dziwny, że to, co dzieje się z jakością tego operatora w ostatnim czasie (nie tylko w Policach...), to jakaś jedna wielka masakra... Wystarczy zerknąć np. tu, żeby zorientować się w wadze problemu:
http://opiniuj.pl/vectrasa.html
Z Vectrą jestem ponad 2 lata. Na początku było ok, ale ostatnio tragedia. Potwierdza się u mnie wszystko, co użytkownicy piszą na forum powyżej. Obniżona w stosunku do tej, na którą opiewa umowa prędkość łącza, to jeszcze pół biedy. Najbardziej irytujące są, występujące bardzo często, chwilowe przerwy w dostawie sygnału.
Dokonuję dość dużo płatności przez internet, i miałem już kilka takich sytuacji, gdy "czkawka" w dostawie sygnału pojawiała się w trakcie realizacji takiej płatności. Efektów nie muszę tłumaczyć.
Taka sytuacja ma miejsce od kilku miesięcy, początkowo dotyczyła tylko Internetu, od jakiegoś czasu to samo ma miejsce z sygnałem TV. Wczoraj w godzinach wieczornych przez ponad godzinę praktycznie nie było możliwe oglądanie np. TVN24, nawet na kanale zwykłym, nie HD. Nie tylko co kilka sekund przycinał się obraz, ale również znikał dźwięk...
Nie da się normalnie obejrzeć nawet prostego filmu na YT, nie mówiąc już o tych w jakości HD.
Rozmawiałem z sąsiadem, który również korzysta z usług Vectry, potwierdził wszystkie moje spostrzeżenia.
Jakiś czas temu zgłosiłem mój problem do biura Vectry (na Piaskowej). Za mną w kolejce były jeszcze dwie osoby, jak usłyszały, co zgłaszam, zrobiła się mała awantura, bo przyszły dokładnie z tym samym tematem...
Efekt zgłoszenia - żaden. Zgłoszenie zostało przyjęte z informacją, że technik się ze mną skontaktuje, co uczynił po 4. dniach. Przyszedł, obejrzał, stwierdził, że u mnie jest wszystko w porządku, poinformował, że musi się skontaktować z serwisem, który miał przeprowadzić pomiary łącza i że zadzwoni do mnie za kilka dni z informacją. Oczywiście nie zadzwonił, choć minęło już 6 tygodni.
Ja do niego zadzwonić nie mogę, bo numer rzecz jasna zastrzeżony... A "kaszana" z sygnałem jak była, tak jest...
Myślę, że temat dotyczy nie tylko mnie, więc czekam na opinie i komentarze innych zainteresowanych. Przede wszystkim interesująca była informacja, jak sprawa wygląda u Was, a więc czy w Policach problem występuje lokalnie, czy jest raczej globalny.
No i jakaś rozsądna alternatywa dla Vectry, bo nie bardzo wierzę w metamorfozę tego operatora...
Pozdrowienia dla wszystkich szanownych Forumowiczów
Lokalizacja: ul. Zamenhofa, Pakiet Vectry: kablówka + Internet
Jakiś zastój na forum, tym bardziej dziwny, że to, co dzieje się z jakością tego operatora w ostatnim czasie (nie tylko w Policach...), to jakaś jedna wielka masakra... Wystarczy zerknąć np. tu, żeby zorientować się w wadze problemu:
http://opiniuj.pl/vectrasa.html
Z Vectrą jestem ponad 2 lata. Na początku było ok, ale ostatnio tragedia. Potwierdza się u mnie wszystko, co użytkownicy piszą na forum powyżej. Obniżona w stosunku do tej, na którą opiewa umowa prędkość łącza, to jeszcze pół biedy. Najbardziej irytujące są, występujące bardzo często, chwilowe przerwy w dostawie sygnału.
Dokonuję dość dużo płatności przez internet, i miałem już kilka takich sytuacji, gdy "czkawka" w dostawie sygnału pojawiała się w trakcie realizacji takiej płatności. Efektów nie muszę tłumaczyć.
Taka sytuacja ma miejsce od kilku miesięcy, początkowo dotyczyła tylko Internetu, od jakiegoś czasu to samo ma miejsce z sygnałem TV. Wczoraj w godzinach wieczornych przez ponad godzinę praktycznie nie było możliwe oglądanie np. TVN24, nawet na kanale zwykłym, nie HD. Nie tylko co kilka sekund przycinał się obraz, ale również znikał dźwięk...
Nie da się normalnie obejrzeć nawet prostego filmu na YT, nie mówiąc już o tych w jakości HD.
Rozmawiałem z sąsiadem, który również korzysta z usług Vectry, potwierdził wszystkie moje spostrzeżenia.
Jakiś czas temu zgłosiłem mój problem do biura Vectry (na Piaskowej). Za mną w kolejce były jeszcze dwie osoby, jak usłyszały, co zgłaszam, zrobiła się mała awantura, bo przyszły dokładnie z tym samym tematem...
Efekt zgłoszenia - żaden. Zgłoszenie zostało przyjęte z informacją, że technik się ze mną skontaktuje, co uczynił po 4. dniach. Przyszedł, obejrzał, stwierdził, że u mnie jest wszystko w porządku, poinformował, że musi się skontaktować z serwisem, który miał przeprowadzić pomiary łącza i że zadzwoni do mnie za kilka dni z informacją. Oczywiście nie zadzwonił, choć minęło już 6 tygodni.
Ja do niego zadzwonić nie mogę, bo numer rzecz jasna zastrzeżony... A "kaszana" z sygnałem jak była, tak jest...
Myślę, że temat dotyczy nie tylko mnie, więc czekam na opinie i komentarze innych zainteresowanych. Przede wszystkim interesująca była informacja, jak sprawa wygląda u Was, a więc czy w Policach problem występuje lokalnie, czy jest raczej globalny.
No i jakaś rozsądna alternatywa dla Vectry, bo nie bardzo wierzę w metamorfozę tego operatora...
Pozdrowienia dla wszystkich szanownych Forumowiczów