Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bogdan

Strony: [1]
1
Witam,
Jak w temacie, kupię działkę przy ulicy Usługowej.

2
Tematy różne / Odp: Budowa drogi na ul. Reja
« dnia: Października 08, 2015, 18:44:03  »
Absurdu ciąg dalszy. Panowie z wydziału techniczno-inwestycyjnego uważają, że wszystko jest znakomicie i tak być powinno.


Autostrada dla pieszych, chodnik po prawej ma 280cm szerokości, podczas gdy pas ruchu ma 250cm szerokości. Co z tego, że na tym terenie jest sporo firm z dużymi pojazdami jak ciężarówki, traktory, kombajny, które ledwie tędy przejadą, nie mówiąc już o minięciu się? Ciekawą sprawą jest również ten "próg spowalniający" z przejściem dla pieszych - z lewej strony chodnik jest przy nim obniżony, z prawej strony nie, w dodatku powstały spadek jest w tym samym kierunku co spad jezdni jeszcze bardziej potęgując efekt, ciekawie będzie zimą.
https://www.dropbox.com/s/8c4pxtip8e2y3bu/WP_20151008_008.jpg?dl=0

Pan Naczelnik chwali się, że droga jest podwyższona zaledwie o kilka centymetrów NA JEJ ŚRODKU. Ciekawe czy ktoś mieszka przy środku jezdni? Od drogi kilkukrotnie podwyższonej poprzez dosypywanie kruszcu i po wykonaniu robót kanalizacyjnych podwyższono jezdnię o kilka centymetrów i dodano kilkanaście cm krawężnika - no taki błąd mógł popełnić tylko ktoś zupełnie niekompetentny, jak również ktoś zupełnie niekompetentny przyjął taki projekt i przekazał go do wykonania.
https://www.dropbox.com/s/xqxol21kf93d8hp/WP_20151008_009.jpg?dl=0




Tutaj ponownie miejsca jest bardzo dużo, oczywiście po co je wykorzystać? Lepiej zrobić chodnik 2,8m i jezdnię poprowadzić w bliżej nieokreślonym kierunku.
https://www.dropbox.com/s/fzfm7pcgqf9y3bn/WP_20151008_010.jpg?dl=0


Powiem szczerze, że z takimi "specjalistami" w urzędzie nigdy nie będziemy mieli dobrze, są to ludzie wybitnie ograniczeni, którzy kompletnie nie znają się na tym czym się zajmują, a pokazując im białą kartkę, mówią, że jest czarna.
Co z tym zrobić, gdzie jeszcze można to zgłosić?

3
Tematy różne / Odp: Budowa drogi na ul. Reja
« dnia: Sierpnia 14, 2015, 09:48:59  »
Również w tym wydziale zgłasza się szkody, które spowodował wykonawca "zasypywanie istniejących ogrodzeń".
Raczej miałem na myśli permanentne zasypanie wynikające z wysokości chodnika ;)

4
Tematy różne / Budowa drogi na ul. Reja
« dnia: Sierpnia 13, 2015, 23:46:33  »
Witam!
Chciałbym poruszyć pewną kwestię. Czy przyglądaliście się budowie drogi przy ul. Reja?
Nie bardzo rozumiem skąd wynika panujący ostatnio w naszej gminie zwyczaj budowania dróg wyżej niż wcześniej istniejące i wyżej niż obecne zabudowania... To samo zjawisko widoczne jest przy nowej drodze w Niekłończycy itd. Spad z drogi w kierunku posesji nigdy nie był dobrym pomysłem, również zasypywanie istniejących ogrodzeń, na które mieszkańcy wydali swoje ciężko zarobione pieniądze uważam za niestosowne. Widać, że ktoś mocno się zagubił wykonując lub projektując tą drogę.
Trzeba przyznać, że w innych gminach radzą sobie z tym dużo lepiej i bardziej liczą się z mieszkańcami
Co o tym sądzicie?
https://www.dropbox.com/s/k42bqmjlz4flpw7/WP_20150811_008.jpg?dl=0
W przypadku kilku domów chodnik jest praktycznie równo z górną częścią murka ogrodzenia. To jak droga powinna być położona względem istniejących inwestycji można zauważyć chociażby przy ulicy Morelowej, pomimo bardziej skomplikowanego ukształtowania terenu wszędzie na podjazdach zachowany jest spad w kierunku jezdni, chodnik jest na odpowiedniej wysokości, a także krawężniki najazdowe są o wiele niższe.
Swoją drogą nie można było zrealizować chodnika jednostronnego i zrobić drogi szerszej w chociaż trochę normalniejszym kształcie?

Strony: [1]