Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Denver

Strony: [1] 2 3 ... 54
1
Tematy różne / Odp: Inwestycja przy Orlenie- co powstanie?
« dnia: Lutego 05, 2019, 15:44:11  »
To Ci tłumaczę, że nie ma potrzeby(i możliwości) służebności skoro działka na której jest teraz prowadzona inwestycja ma bezpośredni dostęp do drogi.
Być może w przyszłości z tego przystanku zrobią prawoskręt i problem się rozwiąże

Nie wiem czy na pewno bezpośredni, bo pomiędzy pasem drogowym, a działką jest jeszcze wydzielony pas/działka z ciekiem wodnym, ale nie o to chodzi :)
Rozumiem co masz na myśli, ale byłaby taka możliwość, gdyby przewidziano to na etapie planowania warunków zabudowy itd. Tutaj wychodzi brak takiego planowania i do każdej działeczki robi się osobny wjazd ad hoc, w sytuacji gdy istniejący mógłby z powodzeniem obsłużyć trzy działki. Byłoby estetyczniej, a tak trzeba kombinować.

Chciałem jeszcze napisać o wytyczeniu wjazdu z drzewem niemal na środku (przesunięcie go na zachód o 2-3 metry pozwoliłoby uchronić drzewo przed wycinką), ale podejrzewam, że być może planuje się przedłużyć lewoskręt do Orlenu (kosztem martwego pola) - co dzięki takiej lokalizacji wjazdu może się zmieścić "na styk". Byłoby nawet niegłupie, bo wjazd tylko z jednego pasa rodziłby by niebezpieczne sytuacje, w której jadący od strony Mścięcina skręcali by w lewo przez martwe pole (tak samo jak kawałek dalej na tej samej ulicy, jadący od strony ronda Pionierów "zawracają" na martwym polu, żeby dojechać do "szkaradnych" budynków usługowych przy ogródkach działkowych).

2
Tematy różne / Odp: Inwestycja przy Orlenie- co powstanie?
« dnia: Lutego 05, 2019, 12:21:57  »
Wjazd na Orlen leży na działce Orlenu. Nie może być tak, że jeżeli jakaś działka ma bezpośredni dostęp do drogi ( a tak jest w przypadku tej działkii),robi się do niej wjazd przez inną działkę (orlenowską w tym przypadku).
Co do drzewa to z pewnością zostanie wycięte.
Zastanawia mnie tylko Fakt, co zrobią z tym przystankiem jak ta inwestycja zacznie funkcjonować.

Orlen funkcjonuje na dwóch działkach - jest wydzielona cześć ze stacją i część z wjazdem i tym mini-parkingiem. Myślałem, że działka z wjazdem na ustaloną służebność na zapewnienie dojazdu do działki, na której obecnie rozpoczyna się budowa.

3
Tematy różne / Odp: Inwestycja przy Orlenie- co powstanie?
« dnia: Lutego 05, 2019, 09:14:00  »
Eh sprawdziłem... jednak nie market budowlany, a mieszkaniówka, taka niespodzianka ;)

Co do przystanku, to SKM to nie tylko remont linii kolejowej, ale całej infrastruktury dookoła wraz z przystankami, parkingami itd.  I tak w ramach SKM zakłada się powstanie przystanków KM właśnie pod wiaduktem.

4
Tematy różne / Odp: Inwestycja przy Orlenie- co powstanie?
« dnia: Lutego 04, 2019, 13:08:23  »
Plotka głosi, że market budowlany w stylu BricoMarche.

Żenujące jest to, że ktoś zezwolił na wytyczenie wjazdu na teren działki bezpośrednio z ulicy Piłsudskiego przez zatokę autobusową, który koliduje z drzewem... Myślałem, że dojazd do tych działek jest wspólny z drogą wjazdową na stację benzynową.

5
Komputery, internet, telefonia i inne technologie / Odp: Orange Polska
« dnia: Września 21, 2017, 13:01:29  »
Odwiedziłem policki salon Orange i... nic się nie dowiedziałem. Kiedy będzie na ulicy XXX? -  Nie wiemy. Czy w ogóle będzie? - Tego też nie wiemy.

6
Trudne tematy / Odp: Łosie za kierownicą
« dnia: Września 18, 2017, 15:20:13  »
A ja nie rozumiem, tym bardziej, że dotyczy to również dróg o dobrej jakości. Taki kierowca zapomina o tym, że nie jest sam na drodze i utrudnia jazdę innym. Wystarczy przejechać się za naszą zachodnią granicę i okazuje się, że można jechać tyle na ile pozwalają przepisy. Ani mniej, ani więcej. Dzięki temu dojedziesz szybciej i jazda jest zdecydowanie płynniejsza - zużyjesz mniej paliwa.

Na szczęście w większości przypadków mamy prędkość maksymalną, a nie minimalną, więc nie widzę niczego złego w tym gdy ktoś jedzie 70 na ograniczeniu do 90. Może dostosowuje prędkość do swoich umiejętności, sprawności i doświadczenia. Lepiej tak, niż miałby brawurowo wypaść z zakrętu, bo jednak te umiejętności przecenił. Wolę "stracić" 20 sekund na ciągnięciu się za takim przypadkiem, niż uciekać na pobocze przed debilem, który zaczął wyprzedzać przed zakrętem i zdziwił się, że jednak coś z naprzeciwka jedzie po swoim pasie.

Chyba przez Polaka 😆

Dokładnie, my też ubogacamy Europę swoim buractwem za kierownicą. :)

Chciałem dopisać, że jak Cię ktoś wyprzedza to pewnie Polak albo Ukrainiec katujący dostawczaka.

7
Trudne tematy / Odp: Łosie za kierownicą
« dnia: Września 18, 2017, 11:36:58  »
Przepraszam, że post pod postem, ale nie mogę już edytować, a chciałem coś dodać.
Temat przejścia dla pieszych to temat rzeka, winni są po oby stronach często. Mnie jednak bardziej niepokoi inne zauważalne zjawisko, minowicie Polacy jeżdzą za wolno. Przykład tego można uzyskać praktycznie zawsze, kiedy wraca się ze Szczecina wjeżdżając w las z Przęsocina, nagminnie jadą tam max 70km/h, później jeden z drugim się chwali spalaniem, że mu pali 5litrów, jakbym się toczył, a nie jechał to jestem w stanie taki wynik uzyskać także 200konnym silnikiem. Przez takich ludzi właśnie są wypadki, bo prowokują swoją wolną jazdą.

W takim razie gwałty i przemoc domowa to wina kobiet - bo prowokują. Droga przez las, w kiepskim stanie - rozumiem, że ktoś chce jechać sobie 70 km/h. Tym bardziej, że jadąc 90 km/h na tym odcinku zyskasz góra 20 sekund. Czyli akurat tyle ile możesz stracić na światłach (czy to na wahadle czy na Mścięcinie). Droga publiczna to nie wyścig - nie trzeba być zawsze pierwszym. Jazda za takimi może nie jest przyjemna (choć znacznie gorsi są Ci, których wyżej opisał Qba99), ale stwierdzenie, że to oni powodują wypadki jest grubą przesadą - wypadki powodują Ci, którzy nie potrafią chwilę poczekać, powstrzymać swoje konie mechaniczne przez 500 metrów i wyprzedzają na przejściu dla pieszych i pod górkę przed zakrętem...


Niestety Polacy nie jeżdżą za wolno... raczej jak spieszący się idioci. Ograniczenia prędkości traktują jaki minimum. Jadać w Polsce przepisową prędkością, a nawet wyższą o te 5-10 km/h zawsze i w każdym nawet najgłupszym miejscu znajdzie się kolejka chętnych do wyprzedzania - niezależnie czy to miasto, czy droga poza miastem.


W Skandynawii, gdzie dąży się do osiągnięcia zerowej liczby śmiertelnych wypadków na drogach (i są tego blisko) zdecydowana większość na ograniczeniu do 90 km/h jedzie w granicach 87 km/h. Nikt nie mówi, że ktoś kogoś prowokuje. U nas jadąc 100 km/h na ograniczeniu do 90 km/h wyprzedzi się turbodoładowane tico, passat w czarnej chumrze z diesla a nawet cysterna ze złamanym tachografem.

8
Komputery, internet, telefonia i inne technologie / Odp: Orange Polska
« dnia: Września 12, 2017, 09:24:46  »
Według strony www orange i tego co "mówią na mieście" na razie jest dostępny w wybranych lokalizacjach w Policach - i tak na Piaskowej już jest dostępny, a na Wyszyńskiego jeszcze nie.

9
Tematy różne / Odp: Centrum Handlowe?
« dnia: Sierpnia 18, 2017, 11:12:14  »
Witam czy ktoś coś wie o zamknięciu przystanku wysiadkowego na osiedlu chemik końcowy 107??bo krążą plotki ze od poniedziałku będzie już zamknięty przystanek końcowy i początkowy 107 będzie gdzie indzie zlokalizowany ??? >:(

Tak ma się stać w związku z budową pętli na terenie piaskownika za parkingiem strzeżonym (w kierunku Siedlic), jednak patrząc na stopień zaawansowania prac jeszcze trochę do tego brakuje, ale ma się stać jesienią tego roku. Rolę przystanków początkowego i końcowego przejmą obecne przystanki linii 103,106, które mają zostać powiększone. Z tym, że tutaj również dopiero rozpoczęły się prace z tym związane. Także z poniedziałkowym terminem, to chyba ktoś się pośpieszył. Szersza dyskusja na temat budowy węzła przesiadkowego toczy się w innym temacie w tym dziale.

Przy okazji. Podobno na jakiś czas zamyka się także Stokrotka i nie jest pewne czy wróci.

10
Też się nad tym zastanawiałem (nad CI+, a nie Vectrą, bo tutaj z radością odliczam dni do końca umowy), ale od modułu CI+ odwiódł mnie właśnie brak VOD i bardziej skomplikowane nagrywanie (jeśli Twój TV ma taką opcje).

11
Mam pytanie do Pana Grzegorza Ufniarza, jako do przedstawiciela SPPK  na tym forum.  Dlaczego  Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Dąbie” Sp. z o.o. mogło na swoich autobusach zawiesić małe  biało-czerwone chorągiewki podczas świąt majowych, a  na naszych autobusach brak było  takiego akcentu ?  Zarzad  SPPK w Policach wstydzi się naszej biało-czerwonej ???

Pojazdy SPPK chyba nie mają mocowań na te małe flagi. I całe szczęście - zderzak autobusu to nie jest godne miejsce dla flagi. Podczas naszej deszczowej majówki flagi po jednym kursie byłby w stanie podobnym do brudnej szmaty, a to fladze narodowej nie przystoi.
W ogóle jestem pod wrażaniem formułowania zarzutów pt. Zarząd SPPK wstydzi się polskiej flagi. Plus za kreatywność. W ogóle skandal, że autobusy jeżdżą po biało-czerwonych pasach, kierowcy pracują w niedzielę, a część pojazdów jest "zagramanicza".

12
Sprawy bieżące / Odp: Remont ulicy Grunwaldzkiej.
« dnia: Marca 15, 2017, 09:55:45  »
Tak radny Grzegorz Kierownik Polickich autobusów dbał o interes mieszkańców że przy tak poważnej przebudowie drogi finansowanej również z budżetu gminy zapomniano zrobić zatoki autobusowe dla komunikacji miejskiej.

Głównym opowiedzianym za inwestycję był jednak ZDW w Koszalinie, ale mniejsza z tym. Pytanie czy na zatoki było miejsce i ważniejsze, czy rzeczywiście są one potrzebne? Jakoś nie widzę ogromnych utrudnień w ruchu na tym odcinku spowodowanych tym, że kilka-kilkanaście razy na godzinę zatrzyma się tam autobus na krótką wymianę pasażerów. Ba mogę zaryzykować, że to naturalny uspokajacz ruchu. Rozważnym kierowcom to nie powinno przeszkadzać, tym, którzy drogę przez miasto traktują jako wyścig, a autobus jako rywala... owszem.
Zresztą zachodnie metropolie rezygnują z zatok lub nawet tworzą tzw. antyzatoki - ba, dzieje się to nawet w Szczecinie. Warto zgłębić tematy najnowszych rozwiązań z zakresu planowania ruchu. Mnożenie liczby pasów, walka o przepustowość nie są dobrą drogą.

13
Mam pytanie czemu wyremontowano wiaty przystankowe np w Mścięcinie (gdzie są notorycznie niszczone), albo na PCK gdzie też często wybijają szyby, tudzież na Mazurskiej, ewentualnie na Piłsudskiego (przy Papieżu)  i wiele wiele innych przystanków "zrobiono" a na przykład jeden z ważniejszych przystanków 107 czyli "Osiedle Chemik" jest w tak opłakanym stanie że szkoda słów, albo te na Wyszyńskiego gdzie wracający z klubu nauczyciela zawsze co weekend urządzają libacje pod wiatą przy okazji rozbijając szyby. czy nie powinno się stawiać nowych wiat przystankowych w miejscach gdzie wsiada/przesiada się sporo pasażerów

Przystanek początkowy Osiedle Chemik dla 107 nie jest ruszany z prostego powodu - jeszcze w tym roku przestanie pełnić swoją funkcję. Po wybudowaniu pętli w rejonie obecnego piaskownika za parkingiem strzeżonym rolę przystanku początkowego i końcowego dla linii 107 będą pełnić przystanki dla linii 103, 106 itd. Zostaną powiększone zatoki (stąd wycinka drzew) i z tego co pamiętam również zamontowane zostaną nowe wiaty.
Wspomniane przez Ciebie wiaty na Mścięcinie czy przy ul. PCK swoim stanem zaczynały stanowić zagrożenie, a gdyby zwlekano z ich wymianą dłużej rdza zjadłaby je do końca.

14
Sprawy bieżące / Odp: Uroczystosci Porozumien Sierpniowych.
« dnia: Sierpnia 24, 2016, 21:48:08  »
hmm chodniki na błysk wymieniają, trawnik niczym na chemiku pomnik to już chyba drugi szliw  od postawienia ma, a na przeciw po drugiej stronie ulicy za przystankiem pck stoi blok bankowa 19 obskurny w tle ciekawe czy bilbord  rozciagna żeby nie było go widac ,bo ponoć od 1993 zbierają fundusze na remont ,a swoje biura na bruklinie remontuja . Wstyd jak huuu... panie du,,da jak to pokażą w tv

Spoko - nie zobaczy, wstydu nie będzie. Podobno uroczystości odbędą się bez udziału Prezydenta RP - w planie uroczystości udział Prezydenta zmienił się na patronat, a przemówienie będzie... ale wygłoszone przez Burmistrza Polic. Zaznaczam, że nie są to pewne informacje.

15
Czy taki problem stanowi kupno np. kilku biletów "na zapas" w formie np. 10-przejazdówki - dostępnej w kasach, czy nawet niektórych kioskach i noszenie w portfelu?
Czy problemem jest zainstalowanie jednej z kilku dostępnych aplikacji na telefon i doładowanie jej symboliczną kwotą np. 10 zł, która rozwiąże problem z kupowaniem biletu, a dodatkowo za jej pomocą zapłacimy także za SPP w Szczecinie, czy bilet na pociąg?
Ba można nawet wyrobić sobie Pre-paidowe karty płatnicze. Można też wyrobić sobie kartę miejską i korzystać z biletu elektronicznego.

Możliwości jest coraz więcej wiele, ale łatwiej narzekać. Kiedyś nie było biletomatów w żadnym autobusie, a kierowcy sprzedawali tylko w wyznaczonych godzinach i ludzie jakoś sobie radzili. Teraz bilet można kupić nawet przez komórkę, a ludzi i tak mają problem. Jeżdżę od lat KM z wyboru, a nie konieczności i nigdy nie zdarzyło mi się w panice latać po autobusie, bo nie mam biletu/


Strony: [1] 2 3 ... 54