Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DEtonator

Strony: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 281
4141
Motoryzacja / Czy jestes za stary, by tym jezdzic ?
« dnia: Maja 27, 2010, 10:19:34  »
To jest pojazd studyjny, zamiast kierownicy eksperymentalnie zastosowano Joystick. Tego samochodu nie można kupić. Widziałem go natomiast w nowym muzeum Mercedesa w Stuttgarcie przy oddziale Daimlera w Untertürkheim, wystawiony jest na najniższym poziomie muzeum, gdzie tematyka ostatniej części poświęcona jest działalności badawczo rozwojowej. Mercedes zakończył ten projekt w 1996 roku i nadał mu nazwę "F200 Imagination". Na takie samochody przyjdzie nam jeszcze długo poczekać. Największym problemem tego projektu był właśnie brak standardowego układu kierowniczego, który zastąpiono elektroniczno/elektryczno-hydraulicznym systemem sterującym. Dużo kontrowersji budził fakt braku możliwości sterowania pojazdem podczas awarii/odcięcia źródła zasilania elektrycznego (!). Obecnie Daimler pracuje nad samochodem, który będzie samodzielnie się poruszał w normalnych warunkach komunikacji (taki samochód już jest!). Sporo czasu jeszcze zajmie jednak estetyczne i bezpieczne "wtopienie" elementów systemu w wyposażenie wnętrza. Inna rzecz, to sprawy formalno-prawne niezbędne do uzyskania homologacji pojazdu.

[ Dodano: 2010-05-27, 10:23 ]
Pod tym linkiem znajdziecie ten samochód:

http://www.mercedes-benz-classic.com/content/classic/mpc/mpc_classic_website/en/mpc_home/mbc/home/museum/virtual_tour.html

Szukajcie w poziome 0 wirtualnej wycieczki po muzeum. Nazwa projektu F200 Imagination.

4142
Cytat: "gzzz"
Poza tym w wiekszosci przypadkow ocena dzwieku z laptopa mija sie z celem.


Ogólnie jestem zadowolony z dźwięku, ale tylko przy głośnikach o których wspomniałem, bo oryginalne można zapomnieć. Teraz po zainstalowaniu wspomnianego Foobara2000 słuchanie muzy na moim laptoku jest ok.

[ Dodano: 2010-08-23, 23:16 ]
Najnowsza wersja  foobar-a 2000 1.1:

http://www.dobreprogramy.pl/foobar,Program,Windows,13337.html

4143
Cytat: "gzzz"
dorzuc jeszcze do tego sterownik dzwieku


Z tym może być mały problem, mam kompa sony vaio i tutaj wszelkie sterowniki muszą mieć zgodność z sony. Próba instalacji sterowników ściągniętych ze stron innych producentów jest blokowana.

4144
Odświeżę trochę temat, zainstalowałem polecanego Foobara2000 w najnowszej wersji v1.0.3 i przyznam, że na moich JBL-ach Spyro efekt jest super. Nie sądziłem, że odtwarzacz prócz głośników ma tak wielki wpływ na jakość dźwięku. Program grafiką nie powala na kolana, lecz jest prosty i bardzo przejrzysty. Zdecydowanie zgadzam się z poprzednimi opiniami i polecam wypróbować.

4145
Kulinaria / Gdzie zjeść kebaba?
« dnia: Maja 25, 2010, 23:07:01  »
Cytat: "martaunia"
u Zbycha ponoć gratis dają kłaki


Jestem ciekawy, co na to powie Sanepid...

4146
Polityka lokalna / [Police] Sesja nadzwyczajna - misterna prowokacja
« dnia: Maja 25, 2010, 20:29:38  »
Cytat: "piotr S"
jest radny Durman, były członek Komisji Rewizyjnej, który dostał karę za nie wywiązanie się z prac przy rozbudowie cmentarza.


Trochę zboczę od tematu, ale faktycznie zastanawiałem się, kto taką fuszerkę odstawił budując nową bramę cmentarza? To dopiero jest defraudowanie funduszy i woła o pomstę do nieba, rozlatujące się zatrzaski furtki wejściowej, pełne zacieków cegły w górnej części bramy, i to "niby zadaszenie"- masakra... Jakość wykonania parkingu też stawia wiele do życzenia. Chyba to zostało celowo spartaczone, by za kilka lat mieć okazję do następnej roboty.

4147
Relacja Głosu Szczecińskiego z konferencji prasowej w sprawie domniemanych nieprawidłowości w ZWiK-u:

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100525/POLICE/536872117

Do relacji dołączono także krótkie video.

4148
Turystyka / [Ogólne] do Ś-ujścia przez Niemcy
« dnia: Maja 24, 2010, 08:59:08  »
Cytat: "bzyku"
natomiast kamizelki podczas kontroli pokazywać nie musisz. Jeśli jednak będziesz zmieniał koło i nie założysz kamizelki, a będziesz miał pecha i namierzy cię jakiś patrol wtedy dostaniesz mandat.


Posiadanie kamizelki w Niemczech jest obowiązkowe i brak podczas kontroli również skutkuje mandatem, co więcej, ilość kamizelek musi się zgadzać z ilością osób podróżujących. Podczas awarii na autostradzie, gdy auto stoi na pasie awaryjnym zabronione jest przebywanie wewnątrz pojazdu, wszyscy pasażerowie wraz z kierowcą do czasu przyjazdu policji/pomocy drogowej powinni czekać w bezpiecznym miejscu za barierami (oczywiście wszyscy w kamizelkach). Osobiście radzę o tym pamiętać, bo jeżeli zostaniemy przyłapani na braku kamizelki bądź siedzeniu wewnątrz auta, to będziemy za takie zachowanie surowo ukarani. W takich przypadkach niemiecka policja jest bezlitosna.

4149
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 22:31:05  »
Cytat: "Pieczka00"
Dlatego chcę zasięgnąć rady fachowca.


Ja nie jestem fachowcem, po przeczytaniu Twoich teorii nabrałem wielu kompleksów i myślę, że moja skromna wiedza na nic się Tobie nie przyda ;D

4150
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 22:17:11  »
Cytat: "Pieczka00"
Mam pytanie do znawcy motoryzacji Speedbax.Nosze sie z zamiarem kupna opon.Chodzi o to ze chciał bym wrzucić na tył szersze opony,przód mam 205 z tyłu mam zamiar wrzucić oponę 215 ewent.225.Więc pytanie czy taki rozmiar opony wejdzie mi do Mondeo MK1??


Moja wiedza na temat motoryzacji jest niczym w porównaniu do Twojej, myślę, że sam doskonale poradzisz sobie w poruszonej kwestii.

4151
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 21:57:16  »
Cytat: "parian"
Ale żeby było obiektywniej tu znalazłem coś ciekawego


Bardzo ciekawe zestawienie ;D

4152
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 16:31:36  »
Cytat: "parian"
F1 nie służy do jazdy po drogach publicznych, w przeciwieństwie do ekskluzywnego coupe jakim jest CL 65 AMG.


Niemniej jednak "testowanie przyczepności" na trawniku to totalna bzdura, mimo tego ok niech Ci będzie  ;D to było dla jaj ;D

Cytat: "parian"
Clarkson nie jest moim guru, ale trzeba przyznać mu jedno - objeździł wszystko co najlepsze i najdroższe na tej planecie. Poza tym jest zwykłym kierowcą, a nie kierowcą wyścigowym. I jeżeli twierdzi, że coś nie ma przyczepności, to ja mu wierzę.


I dlatego dla mnie bardziej liczy się opinia profesjonalistów. Clarkson jest typowym show menem i jajcarzem, jego program rzadko jest obiektywny. Pokazał to "niby testem" wspomnianego SL-a Black Series wchodząc slajdami z wyłączonym nadzorem trakcji w zakręty. Próbuje uświadomić widzom ironie bezpieczeństwa w konstrukcji tego pojazdu, co jest zwyczajnym oszustwem. Ale ok. jedni lubią show, a inni rzeczywistość. ;D

4153
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 15:37:52  »
Cytat: "Orbit"
Ej no chłopaki, z tym SLS-em to taki żarcik z mojej strony ;D


Wiemy, wiemy, że to żart. Podyskutować zawsze warto. ;D

4154
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 14:57:58  »
Cytat: "parian"
A mnie przekonuje błazen Clarkson, a nie ludzie, którzy dzięki Mercedesowi mają co do gara włożyć. Co mieli powiedzieć? Że jest be?


Tutaj bardziej chodzi o kwalifikacje i osiągnięcia tych panów, tak do końca nie wiesz jaki stosunek mają ci kierowcy do marki. Dwa razy słyszałem, jak krytykując, wręcz nabijali się z niektórych "wynalazków" Mercedesa. Ich opinia o SL-u była jak najbardziej wiarygodna,  oparta na doświadczeniu z torów wyścigowych. Dodam tylko skromnie, iż byłem pod ogromnym wrażeniem tego samochodu i myślę, że jest niesamowicie dopracowany pod każdym względem. Jazda nim to niesamowita frajda. Szczerze Ci życzę, byś kiedyś miał okazje zasiąść za kółkiem tego pojazdu. Wtedy wierz mi, nie będzie Ci do śmiechu.

Cytat: "parian"
Miało na celu robienie sobie jaj z braku przyczepności


Jeżeli wg Ciebie próby przyczepności na trawie są wyznacznikiem faktycznych właściwości trakcyjnych samochodu i mogą być podstawą do robienia sobie jaj, to wybacz, ale myślę, że dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu.

Cytat: "parian"

A mnie przekonuje błazen Clarkson


To niech jeszcze ten mądry pan do kompletu zrobi test przyczepności na trawie bolidu F1 z napędem na tylną oś, silnikiem o mocy około 800KM, ważącym 620 kg i powie, że to auto to też lipa, bo kilku osiłków przy linie przeciągnęło je bez trudu. Dla mnie to poziom wiedzy z "Auto Świata".

Pozdrawiam.

4155
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 18, 2010, 13:10:42  »
Cytat: "parian"
Oj, są problemy


Tak, przy wyłączonym ESP to tak. Miałem okazję jeździć tym autem po torze testowym przy fabryce w Sindelfingen i podczas normalnego trybu nie było problemów z wychodzeniem z zakrętów na prostą przy pełnym gazie (na mniejszej pętli testowej, duża pętla jest mocno wyprofilowana i pochylona). Samochód ten był również testowany przez takich asów jak Bernd Schneider (najbardziej utytułowany zawodnik serii DTM), czy Bernd Mayländer (obecny kierowca Safety Car-a w F1 i były kierowca DTM), którzy to byli pod dużym wrażeniem tego auta. Ich opinia jest dla mnie bardziej przekonywująca niż opinia wymienionego przez Ciebie "błazna" Clarksona.
Faktem jest, że samochody tego pokroju są skierowane do użytkowników o ponadprzeciętnych umiejętnościach w prowadzeniu pojazdami i nadają się raczej na tor wyścigowy niż na publiczne drogi. Poniżej film z jazdy testowej mistrza DTM Bernda Schneidera:



Zastanawiam się jeszcze, co miało na celu w/w przeciąganie liny na trawniku?? Dla mnie to raczej robienie sobie jaj dla rozrywki telewidzów, niż prawdziwe profesjonalne ocenianie sportowych aut.

Strony: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 281