Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne

Police i okolice => Turystyka => Wątek zaczęty przez: MrW w Lipiec 20, 2013, 13:18:09

Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: MrW w Lipiec 20, 2013, 13:18:09
Słyszałem, że po stronie niemieckiej można znaleźć ciekawe plaże nad jeziorami. Z pewnością są one bardziej czyste niż nasz zalew.
Czy bywacie tam, i jakie są wasze opinie na ten temat?
Może coś polecicie?
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: cyganek w Lipiec 21, 2013, 09:10:44
Jest kilka jeziorek m.in w Blankensee , Plowen , Krugsdorf .Ja jeżdżę do Uckerminde na plażę nad Zalew Szczeciński.Jest tam moim zdaniem o wiele lepiej niż w Trzebieży , polecam FKK swoboda i pełen luz.Lecz niestety jeździłem nad te jeziorka w dawnych czasach a po otwarciu granicy Polacy(niektórzy)robią straszny bałagan.Trochę dalej jest wielkie jezioro w Penkun oraz w Prenzlau
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Sikora w Lipiec 22, 2013, 01:27:40
Ja słyszałem że wporządku jest na Obersee, niedługo zamierzam się wybrać ;)
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: jula1980 w Lipiec 24, 2013, 12:34:50
Właśnie, ciekawy temat, szkoda, że tak mało odpowiedzi. Sama chciałabym znaleźć fajne miejsce do plażowania w okolicach Polic.. Niemcy - bardzo chętnie.
Może ktoś jeszcze jakieś rejony?
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: palana w Lipiec 24, 2013, 18:09:25
Byłam w minioną niedzielę nad jeziorkiem Obersee. Całkiem fajnie. Plaża nie za wielka, ale czysta. Woda również czysta. Kilka stolików z ławeczkami pod daszkiem, trochę plaży piaszczystej, trochę trawniczka i miejsce do grania w siatkówkę (ze słupkami do zamontowania siatki.) I sami polacy... O dziwo zostawiający po sobie porządek.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Sikora w Lipiec 24, 2013, 19:15:24
Jak byłem dzisiaj nad Obersee i sporo ZPL tam widać :P.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: rbk w Lipiec 24, 2013, 22:12:54
Cytat: "Sikora"
Jak byłem dzisiaj nad Obersee i sporo ZPL tam widać :P.


Szczególnie to słychać było BMW X5 z bagażnikiem zapchanym piwem i wódką, a jaka frajda była w powrocie, całą szosą i do polssssski :P


Fakt, sporo tam ZPL.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: michu78-78 w Lipiec 26, 2013, 18:29:52
Witam.
Moge prosić o jakiś bliższe namiary gdzie znajduje sie to jezioro Obersee. W niedziele ma ostro grzać tak wiec trzeba gdzieś sie schłodzić.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: jula1980 w Sierpień 01, 2013, 14:57:39
Obersee jest małe, choć nie mówię, że złe, ja znalazłam też Kiessee, w miejscowości Krugsdorf - ok 50 min samochodem z Polic, bez korków :)
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: bzyku w Sierpień 01, 2013, 16:00:34
Cytat: "michu78-78"
Witam.
Moge prosić o jakiś bliższe namiary gdzie znajduje sie to jezioro Obersee. W niedziele ma ostro grzać tak wiec trzeba gdzieś sie schłodzić.


michu78-78 wklep sobie mapy.google.pl następującą pozycję 53.498165,14.308974
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: michu78-78 w Sierpień 01, 2013, 22:16:10
Dzieki za namiary. Czy z trzyletnim dzieckiem warto sie tam wybrać , jak wygląda brzeg jeziora czy odrazu jest głeboko , chodzi mi o to aby dziecko troszke sie popluskało?
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: rbk w Sierpień 01, 2013, 22:19:28
Pamiętajcie o dowodach osobistych lub paszportach dla dzieci, bo niemiecka policja może was niemiło zaskoczyć
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: parian w Sierpień 02, 2013, 07:42:26
Cytat: "jula1980"
Obersee jest małe, choć nie mówię, że złe, ja znalazłam też Kiessee, w miejscowości Krugsdorf - ok 50 min samochodem z Polic, bez korków :)

Kiessee wygląda nieźle, woda faktycznie czysta? Jak z ilością miejsca na plaży?
ps. jeśli komuś się nie chce jechać do Niemiec to przypominam o Lubczynie, z której Skolwin widać jak na dłoni :)
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Febe w Sierpień 02, 2013, 09:27:29
Cytat: "michu78-78"
Dzieki za namiary. Czy z trzyletnim dzieckiem warto sie tam wybrać , jak wygląda brzeg jeziora czy odrazu jest głeboko , chodzi mi o to aby dziecko troszke sie popluskało?


Z dzieckiem to ja polecam baseny odkryte w Pasewalku: http://www.pasewalk.de/downloads/pr/www.pasewalk.de/www.pasewalk.de_20110818135748_N2512_Flyer_Lindenbad_polnisch.pdf lub w Torgelow: http://www.torgelow.de/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=132
http://www.thermen-sauna-wellness.de/therme-238/heidebad-torgelow.htm

Byłam kilka razy i naprawdę polecam. Osobiście bardziej Torgelow niż Pasewalk, choć w tym drugim jest dzika rzeka, a w pierwszym nie. Jednak infrastruktura (toalety, przebieralnie) jest nowsza w Torgelow. Być może w Pasewalku już zrobili remont, bo byłam tam 2 lata temu. Wstęp dla rodziny 2 os. dorosłe + 2 dzieci kosztuje 6,50 euro na cały dzień. Otwarte do 20-tej.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Nataleczka w Sierpień 02, 2013, 22:46:17
W Torgelow jest mega fajnie hehe fajnie , że też sami znajomi ;)) aaa gdzie latacie do sklepów bo ja zazwyczaj do Egessin możne znacie jakieś lepsze to chętnie skorzystam.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Wykidajło w Sierpień 03, 2013, 08:57:13
Cytat: "Febe"
Torgelow: http://www.torgelow.de/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=132
[...]
Wstęp dla rodziny 2 os. dorosłe + 2 dzieci kosztuje 6,50 euro na cały dzień. Otwarte do 20-tej.

Według tego, co w cenniku, wstęp dla rodziny to 10 euro (6 euro, jeśli na ostatnie dwie godziny). O płatności kartą nie wspominają, więc pewnie się nie da.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: MANIEK M5 w Sierpień 03, 2013, 16:37:54
Cytat: "Wykidajło"
Cytat: "Febe"
Torgelow: http://www.torgelow.de/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=132
[...]
Wstęp dla rodziny 2 os. dorosłe + 2 dzieci kosztuje 6,50 euro na cały dzień. Otwarte do 20-tej.

Według tego, co w cenniku, wstęp dla rodziny to 10 euro (6 euro, jeśli na ostatnie dwie godziny). O płatności kartą nie wspominają, więc pewnie się nie da.

zgadza się.Właśnie wróciłem z rodziną.10 euro bilet rodzinny.Ale uważam że i tak się opłaca.Ubikacja za darmo,ślizgawka za darmo,parking za darmo.Wchodzisz i korzystasz :)
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: Febe w Sierpień 03, 2013, 21:37:13
Ja też byłam dzisiaj. Rzeczywiście bilet rodzinny kosztuje 10 euro. Jak byłam tam rok temu, to było jeszcze 6 euro, ale podnieśli ceny i wprowadzili tańsze od 18-tej, czego wcześniej nie było. Nie wiem, jak ceny w Pasewalku.
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: jula1980 w Sierpień 09, 2013, 23:09:14
Plażowicze, byłam więc szczerze polecam plażę Haffbad Ueckermunde nad Zalewem Szczecińskim, ale oczywiście po stronie niemieckiej.
Piękna piaszczysta i duża plaża - dla mnie jak nad morzem. Woda dużo czystsza niż u nas w Trzebieży. Brzeg jest długo płytki, więc super miejsce dla rodzin z dziećmi.
Fajne jest zagospodarowane terenu, deptak, jakiś fast-food, sklep, restauracja.
Dużym plusem jest ogromny parking, minus - płatny ( wjazd przez szlabany, bilecik, płatność jak w centrach handlowych w automatach w euro ). Przy pobycie 2h zapłaciłam 1,50euro więc tyłka nie urywa ;)
Dojazd z Polic to 45-50min (zgodnie z niemieckimi przepisami) i bez korków!
Wspaniała alternatywa na weekend dla kilkugodzinnej trasy nad morze...
Tytuł: wypoczynek nad jeziorem
Wiadomość wysłana przez: lesman w Luty 22, 2014, 08:38:01
jakoś nikt nie mówi o naszym czystym jeziorem w odległości ok 100 km z polic chodzi mi o ińsko co wy na to? :lol2:
Tytuł: [Ogólne] Jeziora po stronie niemieckiej
Wiadomość wysłana przez: parian w Luty 22, 2014, 10:32:51
Ińsko chyba każdy zna, a dobrze dowiedzieć się o tych mniej znanych i bliżej położonych miejscach.