Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne

Inne tematy => Komputery, internet, telefonia i inne technologie => Wątek zaczęty przez: Jan w Kwietnia 04, 2013, 13:51:56

Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: Jan w Kwietnia 04, 2013, 13:51:56
Mam w tej firmie internet i telefon.Internet opłacony do końca roku.Telefon płacę na bieżąco.
Termin jest do 19 dnia miesiąca.

Jeśli się spóźnię z opłatą to blokują mi nie telefon tylko komputer.

Teraz staram się się opłacać w terminie w biurze Espol.Tylko do dnia 5 nie przyjmują opłat, ani na zapas też nie.

Od pewnego czasu w dniu 4 dnia miesiąca przysyłają mi sms na komórkę, że jest do opłacenia faktura.Jest jeszcze 15 dni terminu zapłaty.
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: Król podziemia w Kwietnia 04, 2013, 15:13:08
Za błędy niestety ale się cierpi i płaci ;-) Wpadłeś na szatański pomysł,lub zawierzyłeś reklamie i temu co tam w niej "naklepali" wykupując cały pakiet usług  ;D Wcześniej nie pomyślałeś na jakiej zasadzie to działa-? Magiczne słowo "promocja" lub "zaoszczędzisz" jak widać ma szatańską moc ;-)
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: cooker w Kwietnia 04, 2013, 16:26:17
Ale w sensie, że o co chodzi? Dlaczego dziwne praktyki? Przypominają po prostu o terminie płatności. I nie tylko Espol, np. Cyfrowy Polsat też wykorzystuje takie smsy.
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: bella20 w Kwietnia 05, 2013, 00:21:50
Mnie zaskakuje najbardziej to, że mam 5 dni na zapłate internetu, a kilka razy dziennie zrywa mi połączenie informacja, że jest nie zapłacone, wyskakuje info, nr konta i tak miesiąc w miesiąc :lol2:
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: rbk w Kwietnia 05, 2013, 10:27:45
Cytat: "Czaba.P"
ale przecież jest w Policach jeszcze vectra


Jeszcze ampionet.pl :P
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: parian w Kwietnia 05, 2013, 17:11:13
Cytat: "cooker"
Przypominają po prostu o terminie płatności. I nie tylko Espol, np. Cyfrowy Polsat też wykorzystuje takie smsy.

Widzę, że traktowanie każdego z góry jak oszusta staje się nagminne. :P
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: rbk w Kwietnia 05, 2013, 19:41:29
Cytat: "Dr.Kafar"
Jaki problem w zrobieniu stałego zlecenia zapłaty w banku ;D


Ogólnie - żaden, ale większość ludzi nie ma kasy i przesuwają płatności, jeden nie zapłaci, bo zapomniał, drugi, bo nie ma i czeka na kasę i łudzi się, że nikt go nie upomni i zapłaci za x czasu itp itd ŻYCIE :]
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: parian w Kwietnia 05, 2013, 20:10:34
Cytat: "Dr.Kafar"

Dlaczego jak oszusta? Nie dość, że ktoś dostaje informacje o wystawionej fakturze, to jeszcze spóźnia się z opłatą.

Rozumiem przypomnienie po upływie terminu, a co tam, nawet w dniu jego upływu.
Ale jeśli ktoś mi wcześniej zawraca gitarę sms-ami, to ma mnie za oszusta, ew. gamonia bądź naciągacza. Dziękuję za taki szacunek do klienta.
Poza tym wiele firm jest sama sobie winna, wprowadzając oszczędności po pretekstem ekologii (e-faktury).
Cytat: "Dr.Kafar"

Dla niego to nic. ale jak kilkanaście tysięcy osób spóźnia się jeden dzień z opłatą, to się robi kilka tysięcy na koncie mniej z tytułu odsetek bankowych.

Pokaż mi bank, gdzie dają takie odsetki :>
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: rbk w Kwietnia 05, 2013, 20:31:07
Cytat: "Dr.Kafar"
20k


 :rotfl:
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: parian w Kwietnia 05, 2013, 20:33:54
Cytat: "Dr.Kafar"

Coś tu ściemniasz - ja jak dostaję informację, to tylko taką, iż faktura została wystawiona, a nie, że termin zapłaty się zbliża - czyli nie da się tego w żaden logiczny sposób powiązać z tekstem o oszukiwaniu ;D

Odniosłem się do wypowiedzi cookera:
Cytat: "cooker"
Przypominają po prostu o terminie płatności.

Tak na marginesie po co komu info (chyba że sam sobie życzył) o fakturze, która co miesiąc jest na tę samą kwotę i zostaje wystawiona tego samego dnia?
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: cooker w Kwietnia 05, 2013, 22:26:17
parian, zlituj się... Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach. Espol i tak jest łagodny w tej kwestii, bo nawet jeśli przekroczysz termin nie wyłączają usługi od razu, choć na upartego mogliby tak robić (że o odsetkach nie wspomnę :P).
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: Jan w Kwietnia 05, 2013, 23:40:44
Cytat: "cooker"
parian, zlituj się... Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach. Espol i tak jest łagodny w tej kwestii, bo nawet jeśli przekroczysz termin nie wyłączają usługi od razu, choć na upartego mogliby tak robić (że o odsetkach nie wspomnę :P).


Skoro tak dbają o swój biznes, to dlaczego nie chcą przyjąć ode mnie wpłaty do 5 dnia miesiąca i na miesiąc następny w danym miesiącu.Tylko muszę celować od 5 do 19?
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: parian w Kwietnia 06, 2013, 07:27:42
Cytat: "cooker"
Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach.

Nie traktuj tego w kategoriach b2b, tu chodzi o klienta detalicznego.
I dla mnie oznacza zwykły brak zaufania do klienta. Ja mam dość sms-ów, plansz na ekranie tv czy innych wynalazków. Mnie to wkurza i zdania nie zmienię :P
ps. wolę płacić odsetki.
Tytuł: Dziwne praktyki firmy Espol.
Wiadomość wysłana przez: cooker w Kwietnia 06, 2013, 11:27:26
Jan, a jaką masz datę wystawienia faktury? Na zapas ci nie przyjmą, bo stałą płatność masz tylko na internet, który opłaciłeś z góry, jak napisałeś w pierwszym poście. Pozostaje faktura na telefon, a tu zawsze kwota może się zmienić, więc w jakim celu firma miałaby wystawia fakturę? Żeby potem wystawić korektę faktury? Poza tym nawet w przypadku internetu nie wystawiają ci faktur pod jedną datą na cały rok, tylko sukcesywnie co miesiąc. Wyobraź sobie, że do sklepu wchodzi klient i chce zapłacić. On nic nie kupuje, a ty mu to nic nabij na paragon i skasuj. Powodzenia :)