Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Moto-nowości.  (Przeczytany 45701 razy)

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 29, 2011, 14:58:11 »

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Moto-nowości.
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 16, 2012, 15:16:26 »

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 16, 2012, 16:16:32 »
Cytat: "parian"
fajny?


Dla mnie to czysta profanacja legendy.

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Moto-nowości.
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 16, 2012, 16:29:04 »
A mnie się podoba. Co prawda od razu widać, że to hot-rod, ale zachowali klimat oryginalnej 190 SL. Nie leży mi jedynie panel środkowy z ekranem i przyciskami, trochę nie pasuje do reszty. Podobnie jak plastikowe obudowy agregatu pod maską ;)

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 16, 2012, 16:32:29 »
Cytat: "parian"
A mnie się podoba.


No właśnie, kwestia gustu.

Cytat: "parian"
Nie leży mi jedynie panel środkowy z ekranem i przyciskami, trochę nie pasuje do reszty. Podobnie jak plastikowe obudowy agregatu pod maską ;)


Takie połączenie nigdy nie będzie pasowało, dlatego tego typu przeróbki są dla mnie lekko kiczowate.  :wink:

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 31, 2012, 21:12:02 »

Takie tam 3-drzwiowe :P

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 31, 2012, 21:47:10 »
Taki tam dziwoląg... Co to ma być? Totalnie niepraktyczne i brzydkie rozwiązanie, poza tym po stronie kierowcy ciężej jest sięgać po pas bezpieczeństwa...  :razz:

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 31, 2012, 23:17:27 »
Cytat: "speedbax"
stronie kierowcy ciężej jest sięgać po pas bezpieczeństwa... :razz:

... ale mniejsze prawdopodobieństwo, że przez nieostrożność pasażera, siedzącego za kierowcą, odjadą Ci drzwi :D

Mnie to nie przypadło do gustu, ale od kilku tygodni emitują w TV jego reklamę, a angole zachwyceni  :crazy:

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 02, 2012, 19:24:43 »
Na żywo nie wygląda wcale tak strasznie. Aczkolwiek rozwiązanie dość oryginalne.

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #39 dnia: Lutego 02, 2012, 19:36:25 »
Cytat: "Kilofownikownia"
Na żywo nie wygląda wcale tak strasznie.


Zgadzam się, miałem okazję dzisiaj zobaczyć w ciekawym "pomarańczu", wolałbym jednak wersję typowo 3-drzwiową. Ten zmutowany koncept jakoś do mnie nie przemawia.

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 12, 2012, 11:35:26 »
http://www.bmw-i.co.uk/en_gb/bmw-i3/?WT.mc_id=s_ggl_uk_phase2&noredir=1&WT.srch=1

Wszystko ładnie i elegancko, tylko czemu tyle szkła?

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 24, 2012, 16:12:57 »
Dla zainteresowanych nowinkami współczesnej techniki polecam ciekawy, i co ważne, bardzo dobrze napisany artykuł o silniku FSI z Audi R8:

http://moto.onet.pl/1658076,1,silnik-v8-fsi-bezposredni-typ,artykul.html?node=49704

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 24, 2012, 22:17:09 »
speedbax, artykuł ciekawy, tylko interesuje mnie jedna kwestia związana z silnikami FSI (nie tylko tymi najmocniejszymi) - mianowicie ich trwałość. Koło dwu-masowe, osobne pompy paliwa, dla każdego cylindra itd. Czy taki silnik jest w stanie zrobić choćby połowę przebiegu poczciwego, klekota - 1,9 TDI? Nie mówiąc już i silnikach dotkniętych "downsizingiem" .
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4672
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 24, 2012, 22:41:30 »
Kuba, obecne standardy testingu i jego akceptacji przed wprowadzeniem do seryjnej produkcji są bardzo wyśrubowane, szczególnie dla kosztownych i skomplikowanych  rozwiązań. Niestety o szczegółach, liczbach i zależnościach nie mogę Ci napisać, bo obowiązuje mnie tajemnica koncernu. Ale mogę potwierdzić, że technologia bezpośredniego wtrysku została opanowana przez Audi perfekcyjnie, poza tym minęło parę ładnych lat od momentu, kiedy zdecydowano się na rozwój w tym kierunku. Czy wytrzyma te kilometry, co poczciwy 1,9 TDI? To bardzo ogólne pytanie, a to dlatego, że widziałem te silniki totalnie zajeżdżone już po 150 tys. Mając na uwadze normalną eksploatację, to myślę, że żywotność w niczym nie ustąpi wspomnianym TDI. Moje poprzednie auto miało silnik 2.0 FSI i przyznam, że byłem pod niesamowitym wrażeniem tej jednostki, na szczególną uwagę zasługuje niskie zużycie paliwa przy imponujących osiągach.

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Moto-nowości.
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 25, 2012, 08:52:58 »
Tylko, że FSI (czy też inne silniki z bezpośrednim wtryskiem i/lub turbo) straciło większość zalet "zwykłego" silnika benzynowego.  W kosztach obsługi dogoniło już diesle. Dwumasa jest, turbo na ogół też jest, bezpośredni wtrysk jest. Czyli większość elementów które są drogie bądź wrażliwe na jakość paliwa. Taki plus, że zimą paliwo nie zamarznie :)