Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: [Police] Inwestycje  (Przeczytany 55634 razy)

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #135 dnia: Marca 27, 2012, 17:22:38 »
Potrafią. Ale ile razy się któryś poskładał? I tu nie chodzi o samą moc silnika tylko przyczepność. Autobus (przegubowy) ma DMC mniejsze o jakieś 10 - 11 ton więc jest "nieco" różnicy. Do tego ja się odnosiłem do hałasu jaki wywołuje ruszający zestaw. Mieszkańcy (fakt, że niewielu) będą zachwyceni. A jak jeszcze zimą jeden czy drugi nie zdąży wyhamować przed rondem to już całkiem będzie bezpiecznie i cicho ;D

Offline solar

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #136 dnia: Marca 27, 2012, 20:45:43 »
Cytat: "gzzz"
"Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0662Z ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Przybora do ul. Wojska - Polskiego"

Tym razem ktoś pomyślał o "ciągu rowerowo-pieszym". To cieszy.
Tylko czemu nie z asfaltu. Asfalt czerwony też można zrobić.
Gdyby tak wcześniej pomyślano o ul. Wyszyńskiego i Piaskowej, to mielibyśmy duże osiedla prawie połączone. Do wszystkich sklepów przy wiadukcie, niejeden by dojechał bezpiecznie rowerem zamiast samochodem.
Druga sprawa. Aż się prosi aby wybudować dwie jezdnie zamiast modernizować jedną. Sądząc po długośći wiaduktu, myślano o tym już przed wojną. Na tym odcinku jest tyle podjazdów i lewoskrętów, że wybudowanie drugiej jezdni nie zwiększyło by zbytnio  kosztów.

Zacytuję: "wzmocnienie podbudowy wraz z przełożeniem wbudowanej kostki kamiennej na istniejących przystankach autobusowych"
Kto był np. we Wrocławiu mógł zauważyć jak wygląda jezdnia brukowana wykonana przed wojną. Po prostu, do dzisiaj się ją tylko zamiata i maluje oznaczenia. Może przedstawiciel inwestora wraz z przedstawicielem wykonawcy przejechali by się na konsultacje, bo nie wierzę w te dzisiejsze technologie. Przystanki na ul. Piłsudskiego chyba już były przerabiane w ciągu 15 lat.
_

Offline gzzz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #137 dnia: Marca 27, 2012, 21:55:35 »
Cytat: "solar"

Druga sprawa. Aż się prosi aby wybudować dwie jezdnie zamiast modernizować jedną. Sądząc po długośći wiaduktu, myślano o tym już przed wojną. Na tym odcinku jest tyle podjazdów i lewoskrętów, że wybudowanie drugiej jezdni nie zwiększyło by zbytnio  kosztów.

_


1. Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.
2. Prawde mowiac watpie w ciekawy projekt. Raczej jakis standart bez fajerwekow.

Offline solar

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #138 dnia: Marca 27, 2012, 22:05:55 »
Cytat: "gzzz"
Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.

Mam na myśli układ jezdni taki jak w okolicach ronda na ul. Piłsudskiego. Po prostu dalej poprowadzić dwie jezdnie az do skrzyżowania ul. W. Polskiego, Dębowa, Asfaltowa(planowane następne rondo).
_

Offline gzzz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #139 dnia: Marca 28, 2012, 09:12:14 »
Cytat: "solar"
Cytat: "gzzz"
Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.

Mam na myśli układ jezdni taki jak w okolicach ronda na ul. Piłsudskiego. Po prostu dalej poprowadzić dwie jezdnie az do skrzyżowania ul. W. Polskiego, Dębowa, Asfaltowa(planowane następne rondo).
_


ogromne koszta, nie zmiesci sie to pod wiaduktem.

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #140 dnia: Marca 28, 2012, 13:03:06 »
Cytat: "gzzz"
Cytat: "solar"
Cytat: "gzzz"
Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.

Mam na myśli układ jezdni taki jak w okolicach ronda na ul. Piłsudskiego. Po prostu dalej poprowadzić dwie jezdnie az do skrzyżowania ul. W. Polskiego, Dębowa, Asfaltowa(planowane następne rondo).
_


ogromne koszta, nie zmiesci sie to pod wiaduktem.


Zmieści się spokojnie - Niemcy budując infrastrukturę myśleli przyszłościowo. Dwa pasy ruchu w każdym kierunku? Byłoby idealnie, ale faktycznie trochę drogo. Dwa pasy w każdym kierunku z wydzielonymi lewoskrętami też wystarczą.

Offline grzegorz.ufniarz

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1734
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.grzegorzufniarz.pl
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #141 dnia: Marca 28, 2012, 14:25:40 »
Ok, dwa pasy jezdni od Dębowej do wiaduktu - i co dalej?
Ścisk jest przy Lidlu, Netto i na skrzyzowaniu z Przybora.
Tam są problemy z ruchem.

Robienie dwóch jezdni na odcinku, po którym jedzie się w miarę dobrze jedną jezdnią to chyba zły pomysł.

Offline Borisz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 460
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #142 dnia: Marca 28, 2012, 19:01:05 »
Jeśli coś robic, to przyszłościowo. Chyba zmieszczenie tam dwóch jezdni nie byłoby jakimś wielkim problemem? Ostatecznie możnaby przeciwległe pasy ruchu oddzielic barierką, zamiast pasem zieleni, zawsze wężej wyjdzie.

Offline samo zło

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #143 dnia: Marca 28, 2012, 19:08:17 »
Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Ok, dwa pasy jezdni od Dębowej do wiaduktu - i co dalej?
Ścisk jest przy Lidlu, Netto i na skrzyzowaniu z Przybora.
Tam są problemy z ruchem.

Robienie dwóch jezdni na odcinku, po którym jedzie się w miarę dobrze jedną jezdnią to chyba zły pomysł.


Pan radny zapomniał o dużym  osiedlu przy ul. Morelowej z którego jest wyjechać równie ciężko jak z pod Lidla   :ble:

Offline gzzz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #144 dnia: Marca 28, 2012, 21:11:15 »
Cytat: "Denver"
Cytat: "gzzz"
Cytat: "solar"
Cytat: "gzzz"
Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.

Mam na myśli układ jezdni taki jak w okolicach ronda na ul. Piłsudskiego. Po prostu dalej poprowadzić dwie jezdnie az do skrzyżowania ul. W. Polskiego, Dębowa, Asfaltowa(planowane następne rondo).
_


ogromne koszta, nie zmiesci sie to pod wiaduktem.


Zmieści się spokojnie - Niemcy budując infrastrukturę myśleli przyszłościowo. Dwa pasy ruchu w każdym kierunku? Byłoby idealnie, ale faktycznie trochę drogo. Dwa pasy w każdym kierunku z wydzielonymi lewoskrętami też wystarczą.


To Niemcy wiedzieli ze w 2012 roku bedzie sie budowac pasy ruchu o szerokosci 3,5m?
To grubo:)

Ile jest tam metrow pod wiaduktem? Nawet jedna jezdnia po dwa pasy ruchu wiążą się z jakims pasem rozdzielajacym z barierami kazdy pas ruchu po 3,5m plus krawezniki po 20cm, do tego chodniki po 2m to daje 3,5mx4+1m+0,4m+4m=19,4m. Poza tym to gadanie o czyms czego i tak nie zaprojektuja, czekam na projekt, jestem ciekawy tego ronda. Jaka wielkosc etc.

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #145 dnia: Marca 28, 2012, 21:53:16 »
Cytat: "gzzz"
Cytat: "Denver"
Cytat: "gzzz"
Cytat: "solar"
Cytat: "gzzz"
Dwie jezdnie? Chyba cos sie pomylilo z nazewnictwem.

Mam na myśli układ jezdni taki jak w okolicach ronda na ul. Piłsudskiego. Po prostu dalej poprowadzić dwie jezdnie az do skrzyżowania ul. W. Polskiego, Dębowa, Asfaltowa(planowane następne rondo).
_


ogromne koszta, nie zmiesci sie to pod wiaduktem.


Zmieści się spokojnie - Niemcy budując infrastrukturę myśleli przyszłościowo. Dwa pasy ruchu w każdym kierunku? Byłoby idealnie, ale faktycznie trochę drogo. Dwa pasy w każdym kierunku z wydzielonymi lewoskrętami też wystarczą.


To Niemcy wiedzieli ze w 2012 roku bedzie sie budowac pasy ruchu o szerokosci 3,5m?
To grubo:)

Ile jest tam metrow pod wiaduktem? Nawet jedna jezdnia po dwa pasy ruchu wiążą się z jakims pasem rozdzielajacym z barierami kazdy pas ruchu po 3,5m plus krawezniki po 20cm, do tego chodniki po 2m to daje 3,5mx4+1m+0,4m+4m=19,4m. Poza tym to gadanie o czyms czego i tak nie zaprojektuja, czekam na projekt, jestem ciekawy tego ronda. Jaka wielkosc etc.


Się przejęzyczyłem w cytowanym przez Ciebie poście. Dla mnie wystarczy po jednym pasie w każdym kierunku plus wydzielone lewoskręty na całej długości i w tym kontekście miałem na myśli, że zmieści się to pod naszym wiaduktem. Do istniejących lewoskrętów dodałbym min. do ulicy Wkrzańskiej i Morelowej. Ale nie ma co gdybać, trzeba poczekać na projekt.

Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Ok, dwa pasy jezdni od Dębowej do wiaduktu - i co dalej?
Ścisk jest przy Lidlu, Netto i na skrzyzowaniu z Przybora.
Tam są problemy z ruchem.

Robienie dwóch jezdni na odcinku, po którym jedzie się w miarę dobrze jedną jezdnią to chyba zły pomysł.


Tak jak wyżej - niedokładnie napisałem. Od Dębowej do Wiaduktu dwa pasy tylko przy zjeździe z ronda, później wystarczy po jednym plus lewoskręty na Orlen i Mazurską plus nowy w Morelową. Choć tu problemem jest nie tyle fakt, że skręcające w Morelową auta blokują jadące na wprost (bo skręcić można już na Asfaltowej) o ile raczej dłuższy czas oczekiwania na włączenie się do ruchu wyjeżdżając z Morelowej. Pod wiaduktem mógłby się już rozpoczynać lewoskręt we Wkrzańską (i zarazem do Lidla itd.). Drugi na dyskontowy parking bym zlikwidował, bo za dużo mamy tam zjazdów i zamiast tego zrobić np. przejście dla pieszych (jest to ponad 400 m odcinek bez przejścia dla pieszych).

Pod wiaduktem lewoskręt w Wkrzańską

Offline grzegorz.ufniarz

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1734
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.grzegorzufniarz.pl
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #146 dnia: Marca 28, 2012, 22:16:25 »
Cytat: "samo zło"
Pan radny zapomniał o dużym  osiedlu przy ul. Morelowej z którego jest wyjechać równie ciężko jak z pod Lidla   :ble:


... i dwujezdniowa droga ten wyjazd zdecydowanie ułatwi?


Trzeba patrzeć na te miejsca, gdzie są problemy. A ja je dostrzegam przede wszystkim przy skrzyżowaniu z Lidlem, przy skręcie do Netto(z kierunku od ronda), przy skrzyzowaniu z Mazurską. - To jesli chodzi o ruch samochodów.

Ale przede wszystkim - bezpieczeństwo pieszych przy netto.

W tych obszarach widzę konieczność wprowadzenia zdecydowanych zmian. Robienie dwóch jezdni na odcinku Dębowa-wiadukt uważam za bezsensowne.

Offline samo zło

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #147 dnia: Marca 28, 2012, 23:57:17 »
Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Trzeba patrzeć na te miejsca, gdzie są problemy. A ja je dostrzegam przede wszystkim przy skrzyżowaniu z Lidlem, przy skręcie do Netto(z kierunku od ronda),

 Trudność w włączeni się do ruchu jest dokładnie taka sama, oczywiście powiat na pewno rozumie że skrzyżowanie z Lidlem jest ważniejsze ponieważ Policy Radni robią tam zakupy.  :lol2:  
Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Ale przede wszystkim - bezpieczeństwo pieszych przy netto.

Na początek proponuję zadbać o poprawne zamontowanie istniejącego już tam oznakowania  :sleep:

Offline gzzz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 13, 2012, 10:47:33 »
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,11919861,Tanowianie_protestuja__groza_listem_do_Brukseli.html   link kieruje do artykulu o nieszczesnym projekcie sciezki rowerowej w Policach ale jest ciekawy fragment, na ktory zwracam uwage:
Jak tłumaczą urzędnicy, rozwiązanie jest tymczasowe, ponieważ na skrzyżowaniu w ciągu najbliższych dwóch lat ma się rozpocząć budowa ronda.



Czyli kolejne rondo tym razem w Tanowie, co prawda za kilka lat, ale informacja ciekawa

Offline grzegorz.ufniarz

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1734
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.grzegorzufniarz.pl
[Police] Inwestycje
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 13, 2012, 12:35:57 »
To rondo ma byc elementem węzła Tanowo gdzie droga krajowa 115 bedzie się wpinac w obwodnice północno-zachodnią Szczecina w kierunku przeprawy Police-Święte