Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: [Police] Błędny odczyt stanu wodomierzy w spółdzielni Chemik  (Przeczytany 5853 razy)

hendel7

  • Gość
[Police] Błędny odczyt stanu wodomierzy w spółdzielni Chemik
« dnia: Listopada 09, 2010, 23:34:22 »
Witam. Szukam osób które dostały zawyżone stany liczników, szczególnie jeżeli jest to związane z wymianą liczników. Ja dostałem zawyżony stan o około 15m3 na jednym z liczników. Wiem że nie jestem jedyną osobą którą spółdzielnia chce wyrolować.

Witam - proszę zapoznać się z regulaminem forum.
Poprawiłem nazwę tematu, gdyż TAKIE PISANIE oznacza w internecie krzyk.
Pozdrawiam Denver

Offline MAGcam

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
[Police] Błędny odczyt stanu wodomierzy w spółdzielni Chemik
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 10, 2010, 09:09:46 »
"Pomyłka" spółdzielni na rachunku czynszowym?
Od dłuższego czasu lokatorzy sami spisują stan wodomierzy i podają do sekretariatu.
Jeśli dobrze spisałeś to ewidentnie cię rąbnęli.
Kwit z faktycznym stanem metrów3 powinien być u nich.
Ktoś powinien za to beknąć!

hendel7

  • Gość
[Police] Błędny odczyt stanu wodomierzy w spółdzielni Chemik
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 10, 2010, 10:49:47 »
Tak tak. Tylko w trakcie okresu rozliczeniowego były wymieniane liczniki, i napisali że na tym który wymienili i zabrali, było zużycie 28m3 wody. A to co moja żona spisała przy wymianie to 13m3. Pozatym nie wiem co musiałbym robić z wodą żeby samej ciepłej wody zużyć 28m3. I to tylko w łazience. Bo kibelek mam osobno.

Offline MAGcam

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
[Police] Błędny odczyt stanu wodomierzy w spółdzielni Chemik
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 10, 2010, 20:47:35 »
W momencie kiedy pracownicy wymieniali licznik na nowy musieli spisać stan faktyczny starego +numer
po założeniu nowego to samo : stan faktyczny(000000)+numer+nr plomby.
Karta którą podpisał ktoś z was po wymianie musi być w spółdzielni w dziale technicznym
Tam macie rzeczywiste zużycie wody.
Gotówki spółdzielnia nie zwróci ale różnicę odliczyć powinna od czynszu na kolejny miesiąc.
Spokojnie -temat do załatwienia.