• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Ankieta

Prowadziłeś kiedyś po alkoholu?

Tak
6 (50%)
Nie
6 (50%)

Głosów w sumie: 10

Głosowanie skończone: Listopad 09, 2009, 22:56:33

Autor Wątek: Użyj wyobraźni  (Przeczytany 3354 razy)

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« dnia: Listopad 06, 2009, 22:56:33 »
Polska policja jakiś cza temu rozpoczęła kampanię Użyj wyobraźni. DO kampanii dołączony spoty reklamowe:
Spot 2.
Spot 3.
Dla porównania kilka filmów z zagranicy - brytyjska kampania Think!:
Pijani kierowcy
Pasy
Prędkość
Co sądzicie o tych dwóch kampaniach, która wg Was jest lepsza i bardziej do do myślenia?
I no i przede wszystkim jak Wy się zachowujecie na drodze?


[ankieta trwa 3 dni od teraz i wówczas opublikuję wyniki - oczywiście anonimowe]
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline BARTEKK83

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2009, 23:27:23 »
Do mnie bardziej przemawia kampania "Pay attention"  bardziej niz te nasze polskie niby drastyczne spoty. ale brawo za checi.
 

Offline zenon

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 154
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2009, 23:43:27 »
Nigdy nie jeżdżę trzeźwy, bo się po prostu boję. A filmiki... myślę, że stać ich na więcej. W tych za mało śmierci, wypływających flaków i pękających czaszek. Płacz dziecka już do ludzi nie przemawia, bo się filmów z Hollywoodu naoglądali, więc kampania nieskuteczna będzie. No i następnym razem lepiej użyć materiałów "z życia wziętych" zamiast aktorów z keczupem na twarzy.

No i bym zapomniał.. program trzeba wdrażać już od przedszkoli, bo później to już może być musztarda po obiedzie. Niech milusińscy już od małego się uczą czym grozi nieostrożne przechodzenie przez jezdnię i jak się wygląda po potrąceniu przez ciężarówkę.
Milton Friedman - 4 sposoby wydawania pieniędzy

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2009, 23:49:18 »
"Spot 3" masakra, szczególnie ta pierwsza scena - nie spodziewałem się czegoś takiego w reklamie. Przekaz mają wszystkie podobny, do mnie najbardziej przemawia ta z dzieciakiem z piłką i samochodem 30mph, bo bierze na logikę. Najbardziej jednak podoba mi się wspomniana wcześniej scena :-)

Widziałem wiele kampanii, na alkohol za kierownicą, na brak myślenia, nadmierną prędkość. Część z nich była naprawdę dobra jako pomysł. Niektóre tylko trafiły moim zdaniem z przekazem, ale ludzie są różni. To co dla mnie nie ma przekazu będzie go miało dla drugiej osoby.
I love the night.
1101110100101111

Offline Robak

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 07, 2009, 01:09:12 »
Cytat: "zenon"
Nigdy nie jeżdżę trzeźwy, bo się po prostu boję


Masz się czym chwalić, to świadczy tylko o Tobie i o tym jaki jesteś nie rozsądny!! Mam nadzieję że Cię złapią i to jak najszybciej ;) życze Ci tego !!
Robak

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Użyj wyobraźni
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 07, 2009, 01:10:32 »
Cytat: "zenon"
jak się wygląda po potrąceniu przez ciężarówkę.

wtedy już się niestety nie wygląda...