Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 345470 razy)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #540 dnia: Marca 03, 2014, 19:23:57 »
Przysłuchaj się dokładnie tym dźwiękom i podaj je, typu 3 długie, 1 krótki.. albo 10 krótkich itp

Offline Ciekawy

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 607
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #541 dnia: Marca 03, 2014, 20:45:46 »
RBK,a co ,morsem nadaje?



Czasami tak ;)
- rbk
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2014, 00:17:22 wysłana przez rbk »
Na razie nie ma podpisu......

Offline JedynyTomek

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 112
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #542 dnia: Marca 03, 2014, 20:51:46 »
witam. Odkąd zainstalowałem win XP  na moim netbooku- bardzo przydatny do przeglądania neta jeśli nie ma mnie w domu  (seryjnie był win 7 starter) pojawia się przy co piątym (średnio) starcie systemu "blue screen" na kilka sekund po czym netbook sam się resetuje i wszystko wraca do normy. Jest to Samsung n150 - generalnie poza tym nie narzekam, wszystko śmiga całkiem płynnie jak na tego typu sprzęt. Nic się nie zawiesza, nie ma innych błędów. Nie jest to bardzo dręczący problem ale może da się go w łatwy sposób zniwelować ?? Jak sądzicie? Uprzedzam że nie znam się na bebechach i nie jestem informatykiem. Jedyne co potrafię perfekcyjnie to przeglądanie www ;P

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #543 dnia: Marca 03, 2014, 22:11:27 »
Miałem coś podobnego, tylko, że z Vistą, skończyło się na tym, że Rbk musiał twardy dysk wymienić.

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #544 dnia: Marca 03, 2014, 23:12:31 »
1 długi sygnał oznacza błąd pamięci. Wymontuj i zamontuj ponownie pamięć.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #545 dnia: Marca 03, 2014, 23:55:32 »
Przeczyść też te wejście na pamięć przy okazji wyciągnięcia/wyłożenia. Jeżeli to nic nie da, a masz 2 kości pamięci ram to wyciągnij jedną i sprawdź czy nadal piszczy. Daj znać jak poszło.

Award Bios

1 krótki - wszystko w porządku ! (zawsze jest przy starcie)
1 długi - coś z pamięcią ram !
1 krótki , 2 długie - problemy z kartą graficzną !
1 długi , 2 krótkie - sprawdź pamięć ram (problem z parzystością)
3 długie - sprawdź czy klawiatura jest podłączona (lub/i czy jest sprawna)
Brak sygnałów - sprawdź czy zasilacz działa (ewentualnie jest coś z głośnikiem systemowym ) !
Ciągły - problemy z pamięcią RAM lub kartą graficzną !

Phoenix Bios

 1 krótki - wszystko w porządku ! (zawsze jest przy starcie)
 krótki, 3x krótki , krótki, krótki - problemy z pamięcią ram !
 krótki, 3x krótki , krótki, 3x krótki - problemy z klawiaturą  !

Ami Bios (krótkie)

1 - problemy z odświeżaniem pamięci RAM
2 - sprawdź pamięć ram (problem z parzystością)
3 - problemy z kością pamięci
4 - problem z zegarem płyty głównej
5 - problemy z procesorem
6 - problemy z kontrolerem klawiatury
8 - problem z kartą graficzną
11 - problemy z pamięcią cache
dźwięk ciągły - błąd RAM lub karty graficznej !

« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2014, 00:16:58 wysłana przez rbk »

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #546 dnia: Marca 03, 2014, 23:56:52 »
Tomku Trzeba by było odczytać co Blue screen sygnalizuje Można powalczyć z tematem, xp nie lubi takich nagłych restartów :)

Wysłane z mojego MI 2S


Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #547 dnia: Marca 04, 2014, 09:54:59 »
JedynyTomek : Prawy przycisk myszy na mój komputer -> właściwości -> zaawansowane -> uruchamianie i odzyskiwanie (ustawienia) i odznacz "automatycznie uruchom ponownie".
Jak się znów zdarzy spiszk kod błędu stop (STOP: 0x...(0x...,0x...,0x...,0x...) i wyżej w tekście przyczynę błędu, którą będzie nazwa pliku np. win32k.sys albo nazwa błędu pisana w ten sposób: NAZWA_BŁĘDU. Wklej na forum.
Jak Ci się nie chce, to możesz użyć darmowego programu BlueScreenView. I też wklej wyniki na forum.
I love the night.
1101110100101111

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #548 dnia: Marca 15, 2014, 17:59:04 »
Jakiś program do usunięcia syfu w stylu Delta Search, Babylon itp? Adwcleaner i Dr. Web nie dają rady ze wszystkim. ;/
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #549 dnia: Marca 15, 2014, 21:38:48 »
Malwarebytes, dal radę?
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2014, 11:43:31 wysłana przez rbk »

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #550 dnia: Kwietnia 05, 2014, 12:59:10 »
Sytuacja wygląda tak.
Neostrada 10 mb - ruouter netgear DGN1000 - łączę się po wi-fi, wszystko hula jak trzeba, stronki się otwierają, pliki pobierają. Ostatnia była jakaś awaria - naprawiona, łącza posprawdzane przez technika i wszystko jest ok.

Niestety gdy zassysam coś przez sieć torrent, to po jakimś czasie zrywa sesje - nie ściąga i brak neta. Muszę albo resetować router, albo wejść przez 192.168.0.1 do konfiguracji rutera i tam się rozłączyć i ponownie połączyć. Macie pomysł czemu tak się dzieje i co z tym zrobić?

W ustawieniach rutera dodałem porty używane przez program torrenta do wyjątków firewalla itd, ale nic to nie zmieniło ;/

Offline bydy

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 369
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.KamieniarzPolice.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #551 dnia: Kwietnia 05, 2014, 18:40:24 »
jak często się rozłącza? Czy tylko przy ściąganiu czy też nawet nie używany się rozłącza? Może wystarczy ustawić autoreconnect? :)
Pozdro!
Cannot join to channel #real-life (You are banned!!!)

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #552 dnia: Kwietnia 05, 2014, 19:23:58 »
Witam, chciałam się kogoś poradzić, bo nie bardzo się na tym znam. Otóż posiadam netbooka Samsung NP-N150 JA01PL, kupiony jakoś 4 lata temu. Początkowo chodził ok, dodam, że mam on windows 7. Używam go raczej sporadycznie, dlatego nie jestem dokładnie powiedzieć kiedy problem się pojawił, na pewno jest teraz. Mianowicie jest on przymulony, przeglądanie internetu na nim to kompletna porażka ;/ nawet mając otwartą jedną stronę i przy kliknięciu w jakiś odnośnik strasznie zamula i łapie zwiechy. Jest to strasznie denerwujące, ostatnio choruję często i przydałby mi się sprawny komputer do łóżka (ogólnie mam PC). Czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać? Z tego co się orientuję to można zwiększyć RAM do 2GB tylko czy to naprawdę poprawi to mulenie ?

PS. Jeśli mam dokupić ten RAM to jaki i gdzie ? Jakiś link byłby przydatny

Tutaj specyfikacja -> http://www.chip.pl/testy/notebooki/netbooki/samsung-np-n150-ja01pl/specification?switch_t=t

Pozdrawiam ;)

Offline bydy

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 369
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.KamieniarzPolice.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #553 dnia: Kwietnia 05, 2014, 19:30:48 »
Jeśli sam nie potrafisz poproś kogoś o reinstalację systemu lub o chociaż wyczyszczenie ze śmieci ;] Dodawanie pamięci nie jest konieczne ;)
Cannot join to channel #real-life (You are banned!!!)

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #554 dnia: Kwietnia 05, 2014, 19:43:55 »
Jeśli sam nie potrafisz poproś kogoś o reinstalację systemu lub o chociaż wyczyszczenie ze śmieci ;] Dodawanie pamięci nie jest konieczne ;)

Jeśli to do mnie to chciałam zaznaczyć, że jestem kobietą, dlatego też z pewnymi sprawami potrzebuję męskiej rady :P Ten system co mam to nie jest od nowości tzn. mam na myśli, że był formatowany. Ogólnie prawie nic na tym komputerze nie mam, najpotrzebniejsze programy, więc wydaje mi się, że nie jest "zasyfiony". Używam też czasem programu CCleaner