• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Związki Zawodowe w Zch Police  (Przeczytany 16118 razy)

Offline duch

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Związki Zawodowe w Zch Police
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 01, 2018, 20:49:47 »
Witam...
Co się dzieje z działem magazynowym LP-2 wydziału mocznika ??? Słuchy i nie tylko doszły,że tak wielki kombinat zlikwidował operatorów sztaplarek na swojej firmie. Teraz mają być aparatowymi LP-2 ??? Więc kto ma prowadzić załadunki klienta ??? Wydział LP-2 jest obstawiony kierownictwem pozbawionym wszelkiej wiedzy o o swoim miejscu pracy,czyli to wygląda na tzw "sabotaż" firmy. Ocena bierze się z tego,że spedycja zamawia dużo aut pod załadunek, a firma nie jest w stanie " fizycznie", zaopatrzyć w sprzedaż bezpośrednią tylu aut , gdyż dysponuje zaledwie w trzech, góra czerech operatorów załadunków plus z  tylu, ilu się da pomocników do prowadzenia załadunków , z tzw. łapanki innych wydziałów (zbędnych). Czas ju ż skończyć tą farsę i przejść do konkretów, bo związki zawodowe zawiodły na całej linii. Tak to jest jak mówią poza forum, że związki są na garnuszku i .....

Offline syberianhusky

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Związki Zawodowe w Zch Police
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 01, 2018, 21:48:58 »
Opisz sytuacje na spokojnie i dokładniej.Operatorzy na wszystkich pakowniach są niezbędni, a zwłaszcza na załadunkach MBAG bo o tym teraz mowa i zakład nie mógł tak sam z siebie ich przenieść na produkcję typowo pakownią wstrzymując załadunki aut zewnętrznych.Przecież w tygodniu na MBAG jest pełno samochodów. Operatorów jest wręcz za mało.

Offline Siwy1

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
Odp: Związki Zawodowe w Zch Police
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 05, 2018, 10:16:17 »
Witam...
Co się dzieje z działem magazynowym LP-2 wydziału mocznika ??? Słuchy i nie tylko doszły,że tak wielki kombinat zlikwidował operatorów sztaplarek na swojej firmie. Teraz mają być aparatowymi LP-2 ??? Więc kto ma prowadzić załadunki klienta ??? Wydział LP-2 jest obstawiony kierownictwem pozbawionym wszelkiej wiedzy o o swoim miejscu pracy,czyli to wygląda na tzw "sabotaż" firmy. Ocena bierze się z tego,że spedycja zamawia dużo aut pod załadunek, a firma nie jest w stanie " fizycznie", zaopatrzyć w sprzedaż bezpośrednią tylu aut , gdyż dysponuje zaledwie w trzech, góra czerech operatorów załadunków plus z  tylu, ilu się da pomocników do prowadzenia załadunków , z tzw. łapanki innych wydziałów (zbędnych). Czas ju ż skończyć tą farsę i przejść do konkretów, bo związki zawodowe zawiodły na całej linii. Tak to jest jak mówią poza forum, że związki są na garnuszku i .....
masz w ogóle pojęcie o czym piszesz ? czy usłyszałeś coś gdzieś od kogoś, dodałeś coś od siebie i poszło...?
Nikt nie likwiduje operatorów sztaplarek. Są im tylko zmieniane angaże na aparatowych ( zresztą tak jak swojego czasu było na LP-1 ), a ich zakres obowiązków się nie zmienia więc o załadunki samochodów możesz być spokojny... To co piszesz o łapance pracowników z innych wydziałów to kolejna bzdura i wynika z twojej niewiedzy. Wszystkie alokacje pracowników odbywają się wewnątrz jednego wydziału tzn. GLL