• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa bez płacenia  (Przeczytany 4154 razy)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3801
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 17, 2014, 21:45:32 »
Ja nie wiem, ale jak Ci coś potrzebne to daj znać :>

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3398
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 18, 2014, 10:05:35 »
Potrzeba wymienić szybkę w S3. :P
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3801
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 18, 2014, 10:21:18 »
W Policach jest jeszcze serwis pod arkadami

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2185
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 23, 2014, 09:47:46 »
Spotkał się może ktoś z taką sytuacją - monitor IPS podczas pracy nagle dostaje w połowie swojej długości (prawa strona) różowej poświaty? Po wyłączeniu i ponownym włączeniu monitora wszystko wraca do normy. Co może być w takim wypadku głównym podejrzanym? Grafika, kabel, czy sam monitor?

Jeśli to monitor to mam na niego ostatnie 2,5 tygodnia gwarancji, więc jeszcze zdążę go odesłać.


Edyta: jednak już jestem praktycznie pewien, że to wina monitora :/. Teraz wyłączenie nie pomaga, a i przy odłączonym kablu od źródła, na włączonym monitorze na czarnym tle widać to lekko różowe podświetlenie. Czyli zapewne pada świetlówka :/.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy

Offline monwol

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 04, 2015, 21:43:04 »
Witam
Mam pytanie - jak zresetować  hasło w laptopie system win 7 - wczoraj wpisałam nowe hasło (chciałam dzieciom zablokować kompa) i zapomniałam go . Mieliśmy tylko jedno konto jako administrator.  Nadmieniam że jest to mój własny legalnie kupiony laptop.

Pozdrawiam

Monika

Offline bydy

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 363
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.KamieniarzPolice.pl
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2015, 22:02:20 »
Witam,

Najłatwiej będzie sobie przypomnieć ;) ale jak się nie uda to tu jest podpowiedź: http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/windows-7/2011/12/resetowanie-hasla-uzytkownika-w-windows-7.aspx
Powodzenia!

Pozdrawiam!
Cannot join to channel #real-life (You are banned!!!)

Offline Jasiu86

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 16, 2015, 12:42:02 »
Witam.
Posiadam dysk zewnętrzny 2,5" który ostatnio nagle odmówił posłuszeństwa. Po podłączeniu do kompa lampka led nie pali się, komputer nie wykrywa dysku. Po przyłożeniu ucha do dysku słychać że krążek pracuje. Czy ktoś podjołby się lub zna fachowca który potrafi naprawić taki dysk. Bardzo zależy mi na odzyskaniu danych.

Offline Jasiu86

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa bez płacenia
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2015, 09:46:59 »
Dysk już działa, padła płytka wew. obudowy, zakupiłem nową, wszystko śmiga