Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Osiedle Dąbrówki - aktualności  (Przeczytany 24187 razy)

Offline airam

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« dnia: Października 15, 2013, 20:31:44 »
Pragnę zachęcić mieszkańców Dąbrówki do interesowania się tym, co na osiedlu dzieje się. Dzielenia się spostrzeżeniami i uwagami dotyczącymi kontaktów ze Spółdzielnią Mieszkaniową "Odra".
Wykorzystujmy do tego zaproponowany temat (wpisy), ale także spotkania w Klubie przy ul. Mieszka I-go 1 (piwnica), w którym w piątki w godz. od 18-tej do 19-tej spotykają się przedstawiciele rad nieruchomości z mieszkańcami.

Offline grzegorz.ufniarz

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1734
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.grzegorzufniarz.pl
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #1 dnia: Października 15, 2013, 23:06:16 »
Pozwolę sobie na przedstawienie kilku informacji dotyczących tego osiedla.
Wczoraj, złożyłem pierwsze wnioski do przyszłorocznego budżetu gminy, część z nich dotyczy osiedla Dąbrówki.
Szczegóły można przeczytać klikając link http://grzegorzufniarz.pl/pierwszy-wniosek-do-budzetu-na-rok-2014/

Przy okazji chciałbym prosić mieszkańców osiedla o opinię w sprawie lokalizacji dwóch pojemników na worki na psie odchody, które gmina zakupiła i planuje umieścić na terenie jednego z osiedli. W pojemnikach będą darmowe worki na psie odchody, do wykorzystania przez mieszkańców.
Jest to mój pomysł, zgłoszony w lutym tego roku http://grzegorzufniarz.pl/darmowe-worki-na-psie-odchody-pilotaz/
Co prawda postulowałem umieszczenie tych pojemników na osiedlu Bogusława(stamtąd dochodzi najwięcej głosów o uciążliwości zanieczyszczania trawników i skwerów psimi kupami) ale sprawa lokalizacji jest jeszcze otwarta.

Offline airam

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #2 dnia: Października 15, 2013, 23:08:07 »
Mieszkańców powinno zainteresować spotkanie z Zarządem Spółdzielni, które na wniosek rad zespołów nieruchomości odbyło się w Klubie (Mieszka I-go 1) 30 września. W spotkaniu uczestniczyło około 90 mieszkańców osiedla. Dla części brakło miejsc siedzących, ale wytrwali do końca (około 2 godzin). Przedstawiono najważniejsze problemy i sprawy, między innymi: brak wieloletnich i rocznych planów remontów, docieplanie budynków Mieszka I-go 1,2,3,4,8; zasady, sposób gromadzenia i wydatkowania funduszy remontowych;  potrzebę cyklicznych spotkań mieszkańców z Zarządem i inne. Po spotkaniu wystosowano pismo do Zarządu, ponieważ na szereg pytań nie uzyskano odpowiedzi. Do dziś Spółdzielnia nie wypowiedziała się w tej sprawie.

Offline bzyku

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #3 dnia: Października 16, 2013, 07:57:10 »
Cytat: "airam"
Do dziś Spółdzielnia nie wypowiedziała się w tej sprawie.


S.M. Odra? Jakoś mnie to nie dziwi. Jak zgłosiłem pisemnie (pismo ze zdjęciami), że wokół śmietnika przy deptaku na Wyszyńskiego naprzeciwko sklepu "Od i do" walają się śmieci, ponieważ jeden kubeł stoi na zewnątrz i w każdy weekend jest zawalony górą śmieci (m.in. workami po mięsie ze sklepu "U Stokłosy"), które psy i mewy rozciągają po okolicy to nie raczyli ani odpisać, ani zareagować. Dopiero jak zadzwoniłem i zapytałem czy zajmą się sprawą czy mam to zgłosić do sanepidu tego samego dnia kubeł został wciągnięty do budynku śmietnika. Ostatni skansen PRL-u.

Offline Król podziemia

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 899
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #4 dnia: Października 16, 2013, 12:32:33 »
Cytat: "bzyku"
S.M. Odra? Jakoś mnie to nie dziwi. Jak zgłosiłem pisemnie (pismo ze zdjęciami), że wokół śmietnika przy deptaku na Wyszyńskiego naprzeciwko sklepu "Od i do" walają się śmieci

Adresatem tej "interwencji" powinna być SM a nie SM ODRA.
" Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi - próżność " 

         -Sokrates-

Offline Daria

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 933
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #5 dnia: Października 16, 2013, 13:33:44 »
Cytat: "airam"
Mieszkańców powinno zainteresować spotkanie z Zarządem Spółdzielni, które na wniosek rad zespołów nieruchomości odbyło się w Klubie (Mieszka I-go 1) 30 września.    

Po spotkaniu wystosowano pismo do Zarządu, ponieważ na szereg pytań nie uzyskano odpowiedzi.

Gdzie można zapoznać się z treścią pisma?
- Znaj i uwzględniaj zdanie innych -

Offline airam

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #6 dnia: Października 16, 2013, 14:24:41 »
Dla Darii:
w siedzibie rad nieruchomości SM "Odra" Mieszka I-go 1 (piwnica) w piątki od 18 do 19-tej.

Offline swiezak

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #7 dnia: Października 17, 2013, 08:51:55 »
Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Przy okazji chciałbym prosić mieszkańców osiedla o opinię w sprawie lokalizacji dwóch pojemników na worki na psie odchody, które gmina zakupiła i planuje umieścić na terenie jednego z osiedli. W pojemnikach będą darmowe worki na psie odchody, do wykorzystania przez mieszkańców.


Z pewnością takie pojemniki przydałyby się w rejonie (parku) lasku na Grzybowej. Często bawią się tam dzieciaki. Tylko tak się zastanawiam czy te pojemniki cokolwiek zmienią.

Ma ktoś jakieś informacje na temat budowy w tym rejonie nowego placu zabaw, bo z tego co obiło mi się o uszy to prace miały sie zacząć już we wrześniu.

Offline Daria

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 933
    • Zobacz profil
Re: Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #8 dnia: Października 17, 2013, 16:29:17 »
Cytat: "airam"
Pragnę zachęcić mieszkańców Dąbrówki do interesowania się tym, co na osiedlu dzieje się. Dzielenia się spostrzeżeniami i uwagami dotyczącymi kontaktów ze Spółdzielnią Mieszkaniową "Odra".

Cytat: "airam"
W spotkaniu uczestniczyło około 90 mieszkańców osiedla.

A więc... można prosić o więcej na temat spotkania :) Jakie tematy były poruszane?

Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Przy okazji chciałbym prosić mieszkańców osiedla o opinię w sprawie lokalizacji dwóch pojemników na worki na psie odchody, które gmina zakupiła i planuje umieścić na terenie jednego z osiedli.

Dobrze zrozumiałam, tylko dwa?
- Znaj i uwzględniaj zdanie innych -

Offline airam

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #9 dnia: Października 19, 2013, 21:30:57 »
Panie Grzegorzu, proszę odwiedzić Rady Nieruchomości Spółdzielni M "Odra" w ich siedzibie przy ul. Mieszka I-go 1 (piwnica). Spotykamy się z mieszkańcami w każdy piątek w godz. 18-ta do 19-tej.

Offline airam

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #10 dnia: Października 19, 2013, 21:48:48 »
Do wiadomości mieszkańców Osiedla Dąbrówka
Ponieważ mieszkańcy zgłaszali radom nieruchomości SM „Odra” wiele spraw i problemów, zaprosiliśmy na spotkanie  Zarząd Spółdzielni. Na część pytań przedstawionych spraw w toku spotkania nie uzyskaliśmy odpowiedzi, dlatego po spotkaniu przedłożyliśmy je na piśmie.  Oto one:
1.Mieszkańcy nie wiedzą, czy Spółdzielnia opracowała wieloletni plan  remontów, modernizacji zasobów mieszkaniowych zawierający zadania rzeczowe, ich przewidywane koszty i źródła finansowania (jakie?).

2.Czy plan wymieniony w ust. 1 (jeżeli istnieje) jest podstawą opracowania planów rocznych     na kolejne lata kalendarzowe, czy dane z planu wieloletniego są weryfikowane w tych planach  (np. aktualizacja o średnie ceny rynkowe materiałów i usług).

3.Czy Spółdzielnia przed przystąpieniem do opracowania planów wymienionych w ust. 1 i 2 posiada dane szacunkowe kosztów?

4.Jaka w Spółdzielni obowiązuje procedura od opracowania projektu planu zadań remontowych,  modernizacyjnych; konsultacji z mieszkańcami  (lub ich przedstawicielami Radami Zespołów Nieruchomości), do ogłoszenia przetargu na wykonanie, odbioru robót?

5.Czy, kiedy Spółdzielnia aplikowała o środki zewnętrzne na modernizacje, remonty zasobów mieszkaniowych (fundusze ochrony środowiska, środki unijne i inne?).

6.Docieplenia budynków Mieszka I-go 1, 2, 3, 4, 8.
Mieszkańców niepokoi to, że rozpoczęto prace na budynku Mieszka I-go 3 i nie zakończono,    a następnie przeniesiono je na budynek Mieszka I-go 4 (mimo, że nie konsultowano ich rozpoczęcia, zakresu z Radą Zespołu Nieruchomości). Z jakich środków finansowych prace były prowadzone?
Zarząd Spółdzielni 16 września 2013 r. wystosował pismo  do mieszkańców, w którym informuje o podjęciu decyzji o uruchomieniu programu docieplenia ścian budynków (gdzie jest ten program?) i uchwale Rady Nadzorczej Nr 40 z dnia 10 września br. wprowadzającej opłatę miesięczną w kwocie 1,50 zł/ m2 w okresie   od 01.01.2014 r. do roku 2021.
Na jakiej podstawie ustalono  zakres robót, kolejność ich wykonywania? Czy Spółdzielnia dysponuje odpowiednią dokumentacją stwierdzającą ubytki ciepła z poszczególnych budynków?

Do czasu całkowitego wyjaśnienia sprawy, mieszkańcy domagają się zaprzestania prac remontowych.

7.Jakie fundusze remontowe Spółdzielnia prowadzi? W jaki sposób są ewidencjonowane środki finansowe przeznaczone na remonty, modernizacje? W jaki sposób są rozliczane?
Mieszkańcy są przekonani, że skoro znaczna ich liczba jest właścicielami nieruchomości, mają prawo decydowania o sposobie gospodarowania tymi środkami. Dlatego domagają się prowadzenia odrębnej ewidencji finansowej dla pojedynczych nieruchomości, a nie zespołu nieruchomości. Domagają się także informacji o aktualnym stanie środków finansowych zgromadzonych na remonty pojedynczych nieruchomości (bloków).

8.Zebrani wyrażali niezadowolenie, ponieważ często nie otrzymują odpowiedzi na pisma składane w Spółdzielni.
Spółdzielnia nie informuje również autorów o losie wniosków składanych podczas Walnych Zgromadzeń (o przyjęciu lub nie, sposobie realizacji).

9.Mieszkańców niepokoją dochodzące do nich informacje o wykupie mieszkań (w tym także   z osobami tam zamieszkałymi) przypuszczalnie przez jedną osobę, ponieważ może się okazać, że bez ich wiedzy i zgody znajdą się we wspólnocie.

10.Mieszkańcy wnoszą o dostęp do nieaktywnych aktów prawnych zamieszczanych na stronie internetowej Spółdzielni (np. Regulamin remontów), publikowanie uchwał Rady Nadzorczej      i innych.

11.Na spotkaniu mieszkańcy podnosili także sprawy dotyczące braku informacji o planach, zamierzeniach Spółdzielni; wyjaśniania w sposób zrozumiały skomplikowanych spraw, podejmowanych przez Zarząd, Radę Nadzorczą decyzji (np. w postaci informatora spółdzielni w formie papierowej, elektronicznej).

12.Zebrani za konieczne uznali, aby organy Spółdzielni: Zarząd, Rada Nadzorcza spotykały się  z mieszkańcami cyklicznie  (np. raz na dwa miesiące) w celu przekazywania informacji, wyjaśniania wątpliwości, prowadzenia partnerskich rozmów: właściciele nieruchomości – organy Spółdzielni.-

Offline KOOWALSKI

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #11 dnia: Października 24, 2013, 21:23:46 »
Cytat: "airam"
Do wiadomości mieszkańców Osiedla Dąbrówka
Ponieważ mieszkańcy zgłaszali radom nieruchomości SM „Odra” wiele spraw i problemów, zaprosiliśmy na spotkanie  Zarząd Spółdzielni. Na część pytań przedstawionych spraw w toku spotkania nie uzyskaliśmy odpowiedzi, dlatego po spotkaniu przedłożyliśmy je na piśmie.  Oto one:
1.Mieszkańcy nie wiedzą, czy Spółdzielnia opracowała wieloletni plan  remontów, modernizacji zasobów mieszkaniowych zawierający zadania rzeczowe, ich przewidywane koszty i źródła finansowania (jakie?).

2.Czy plan wymieniony w ust. 1 (jeżeli istnieje) jest podstawą opracowania planów rocznych     na kolejne lata kalendarzowe, czy dane z planu wieloletniego są weryfikowane w tych planach  (np. aktualizacja o średnie ceny rynkowe materiałów i usług).

3.Czy Spółdzielnia przed przystąpieniem do opracowania planów wymienionych w ust. 1 i 2 posiada dane szacunkowe kosztów?

4.Jaka w Spółdzielni obowiązuje procedura od opracowania projektu planu zadań remontowych,  modernizacyjnych; konsultacji z mieszkańcami  (lub ich przedstawicielami Radami Zespołów Nieruchomości), do ogłoszenia przetargu na wykonanie, odbioru robót?

5.Czy, kiedy Spółdzielnia aplikowała o środki zewnętrzne na modernizacje, remonty zasobów mieszkaniowych (fundusze ochrony środowiska, środki unijne i inne?).

6.Docieplenia budynków Mieszka I-go 1, 2, 3, 4, 8.
Mieszkańców niepokoi to, że rozpoczęto prace na budynku Mieszka I-go 3 i nie zakończono,    a następnie przeniesiono je na budynek Mieszka I-go 4 (mimo, że nie konsultowano ich rozpoczęcia, zakresu z Radą Zespołu Nieruchomości). Z jakich środków finansowych prace były prowadzone?
Zarząd Spółdzielni 16 września 2013 r. wystosował pismo  do mieszkańców, w którym informuje o podjęciu decyzji o uruchomieniu programu docieplenia ścian budynków (gdzie jest ten program?) i uchwale Rady Nadzorczej Nr 40 z dnia 10 września br. wprowadzającej opłatę miesięczną w kwocie 1,50 zł/ m2 w okresie   od 01.01.2014 r. do roku 2021.
Na jakiej podstawie ustalono  zakres robót, kolejność ich wykonywania? Czy Spółdzielnia dysponuje odpowiednią dokumentacją stwierdzającą ubytki ciepła z poszczególnych budynków?

Do czasu całkowitego wyjaśnienia sprawy, mieszkańcy domagają się zaprzestania prac remontowych.

7.Jakie fundusze remontowe Spółdzielnia prowadzi? W jaki sposób są ewidencjonowane środki finansowe przeznaczone na remonty, modernizacje? W jaki sposób są rozliczane?
Mieszkańcy są przekonani, że skoro znaczna ich liczba jest właścicielami nieruchomości, mają prawo decydowania o sposobie gospodarowania tymi środkami. Dlatego domagają się prowadzenia odrębnej ewidencji finansowej dla pojedynczych nieruchomości, a nie zespołu nieruchomości. Domagają się także informacji o aktualnym stanie środków finansowych zgromadzonych na remonty pojedynczych nieruchomości (bloków).

8.Zebrani wyrażali niezadowolenie, ponieważ często nie otrzymują odpowiedzi na pisma składane w Spółdzielni.
Spółdzielnia nie informuje również autorów o losie wniosków składanych podczas Walnych Zgromadzeń (o przyjęciu lub nie, sposobie realizacji).

9.Mieszkańców niepokoją dochodzące do nich informacje o wykupie mieszkań (w tym także   z osobami tam zamieszkałymi) przypuszczalnie przez jedną osobę, ponieważ może się okazać, że bez ich wiedzy i zgody znajdą się we wspólnocie.

10.Mieszkańcy wnoszą o dostęp do nieaktywnych aktów prawnych zamieszczanych na stronie internetowej Spółdzielni (np. Regulamin remontów), publikowanie uchwał Rady Nadzorczej      i innych.

11.Na spotkaniu mieszkańcy podnosili także sprawy dotyczące braku informacji o planach, zamierzeniach Spółdzielni; wyjaśniania w sposób zrozumiały skomplikowanych spraw, podejmowanych przez Zarząd, Radę Nadzorczą decyzji (np. w postaci informatora spółdzielni w formie papierowej, elektronicznej).

12.Zebrani za konieczne uznali, aby organy Spółdzielni: Zarząd, Rada Nadzorcza spotykały się  z mieszkańcami cyklicznie  (np. raz na dwa miesiące) w celu przekazywania informacji, wyjaśniania wątpliwości, prowadzenia partnerskich rozmów: właściciele nieruchomości – organy Spółdzielni.-


Kilka uwag do tekstu powyżej.
1.Jeśli mnie pamięć nie myli to większość zebranych  30 września była oburzona na narzucony nowy"podatek"remontowy którego koniec pobierania nie został określony,ponieważ w uchwale nr 40 Rady Nadzorczej w pkt 4 zapisano"Opłata o której mowa w pkt.3 pobierana będzie począwszy od 1 stycznia 2014 do czasu całkowitego pokrycia kosztów prac opisanych w pkt.1

2.Na zebraniu nie otrzymaliśmy odpowiedzi dlaczego decyzja Zarządu o uruchomieniu programu docieplenia ścian budynków Mieszka I 1,2,3,4 nie została poprzedzona audytem energetycznym

3.Na zebraniu nie uzyskaliśmy odpowiedzi dlaczego koszty w/w programu oparto na szacunku kosztów a nie wstępnym kosztorysie.Brak kosztorysu uniemożliwia właściwą ocenę ofert firm startujących do przetargu,bowiem szacunkowe koszty z podobnych obiektów nie dają gwarancji,że oferenci nie zawyżają kosztów robót będąc w porozumieniu(mechanizm umawiania się oferentów jest znany- ja startuję z b.wysoką ceną,ty dajesz niższą wygrywasz przetarg ale mnie bierzesz na podwykonawcę,bo ja nie przebijam niżej)

Na koniec prośba o zamieszczenie odpowiedzi na zadane Zarządowi pytania jeśli takowa się pojawi.
jestem gorszego sortu

Offline KOOWALSKI

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 01, 2013, 12:52:04 »
Cytat: "airam"
Do wiadomości mieszkańców Osiedla Dąbrówka
Ponieważ mieszkańcy zgłaszali radom nieruchomości SM „Odra” wiele spraw i problemów, zaprosiliśmy na spotkanie  Zarząd Spółdzielni. Na część pytań przedstawionych spraw w toku spotkania nie uzyskaliśmy odpowiedzi, dlatego po spotkaniu przedłożyliśmy je na piśmie.  Oto one:
1.Mieszkańcy nie wiedzą, czy Spółdzielnia opracowała wieloletni plan  remontów, modernizacji zasobów mieszkaniowych zawierający zadania rzeczowe, ich przewidywane koszty i źródła finansowania (jakie?).

2.Czy plan wymieniony w ust. 1 (jeżeli istnieje) jest podstawą opracowania planów rocznych     na kolejne lata kalendarzowe, czy dane z planu wieloletniego są weryfikowane w tych planach  (np. aktualizacja o średnie ceny rynkowe materiałów i usług).

3.Czy Spółdzielnia przed przystąpieniem do opracowania planów wymienionych w ust. 1 i 2 posiada dane szacunkowe kosztów?

4.Jaka w Spółdzielni obowiązuje procedura od opracowania projektu planu zadań remontowych,  modernizacyjnych; konsultacji z mieszkańcami  (lub ich przedstawicielami Radami Zespołów Nieruchomości), do ogłoszenia przetargu na wykonanie, odbioru robót?

5.Czy, kiedy Spółdzielnia aplikowała o środki zewnętrzne na modernizacje, remonty zasobów mieszkaniowych (fundusze ochrony środowiska, środki unijne i inne?).

6.Docieplenia budynków Mieszka I-go 1, 2, 3, 4, 8.
Mieszkańców niepokoi to, że rozpoczęto prace na budynku Mieszka I-go 3 i nie zakończono,    a następnie przeniesiono je na budynek Mieszka I-go 4 (mimo, że nie konsultowano ich rozpoczęcia, zakresu z Radą Zespołu Nieruchomości). Z jakich środków finansowych prace były prowadzone?
Zarząd Spółdzielni 16 września 2013 r. wystosował pismo  do mieszkańców, w którym informuje o podjęciu decyzji o uruchomieniu programu docieplenia ścian budynków (gdzie jest ten program?) i uchwale Rady Nadzorczej Nr 40 z dnia 10 września br. wprowadzającej opłatę miesięczną w kwocie 1,50 zł/ m2 w okresie   od 01.01.2014 r. do roku 2021.
Na jakiej podstawie ustalono  zakres robót, kolejność ich wykonywania? Czy Spółdzielnia dysponuje odpowiednią dokumentacją stwierdzającą ubytki ciepła z poszczególnych budynków?

Do czasu całkowitego wyjaśnienia sprawy, mieszkańcy domagają się zaprzestania prac remontowych.

7.Jakie fundusze remontowe Spółdzielnia prowadzi? W jaki sposób są ewidencjonowane środki finansowe przeznaczone na remonty, modernizacje? W jaki sposób są rozliczane?
Mieszkańcy są przekonani, że skoro znaczna ich liczba jest właścicielami nieruchomości, mają prawo decydowania o sposobie gospodarowania tymi środkami. Dlatego domagają się prowadzenia odrębnej ewidencji finansowej dla pojedynczych nieruchomości, a nie zespołu nieruchomości. Domagają się także informacji o aktualnym stanie środków finansowych zgromadzonych na remonty pojedynczych nieruchomości (bloków).

8.Zebrani wyrażali niezadowolenie, ponieważ często nie otrzymują odpowiedzi na pisma składane w Spółdzielni.
Spółdzielnia nie informuje również autorów o losie wniosków składanych podczas Walnych Zgromadzeń (o przyjęciu lub nie, sposobie realizacji).

9.Mieszkańców niepokoją dochodzące do nich informacje o wykupie mieszkań (w tym także   z osobami tam zamieszkałymi) przypuszczalnie przez jedną osobę, ponieważ może się okazać, że bez ich wiedzy i zgody znajdą się we wspólnocie.

10.Mieszkańcy wnoszą o dostęp do nieaktywnych aktów prawnych zamieszczanych na stronie internetowej Spółdzielni (np. Regulamin remontów), publikowanie uchwał Rady Nadzorczej      i innych.

11.Na spotkaniu mieszkańcy podnosili także sprawy dotyczące braku informacji o planach, zamierzeniach Spółdzielni; wyjaśniania w sposób zrozumiały skomplikowanych spraw, podejmowanych przez Zarząd, Radę Nadzorczą decyzji (np. w postaci informatora spółdzielni w formie papierowej, elektronicznej).

12.Zebrani za konieczne uznali, aby organy Spółdzielni: Zarząd, Rada Nadzorcza spotykały się  z mieszkańcami cyklicznie  (np. raz na dwa miesiące) w celu przekazywania informacji, wyjaśniania wątpliwości, prowadzenia partnerskich rozmów: właściciele nieruchomości – organy Spółdzielni.-


Byłoby rzeczą bardzo pożądaną umieścić odpowiedz Spółdzielni na wyżej postawione kwestie.Czy ma Pani już odpowiedz?
jestem gorszego sortu

Offline Daria

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 933
    • Zobacz profil
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 11, 2013, 12:09:29 »
Milczenie przeciąga się... Jak się sprawy mają? Jakieś zmiany?
- Znaj i uwzględniaj zdanie innych -

Offline grzegorz.ufniarz

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1734
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.grzegorzufniarz.pl
Osiedle Dąbrówki - aktualności
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 11, 2013, 16:23:10 »
Skoro Daria wywołała wątek na nowo, to pokażę nowy pomysł.

http://grzegorzufniarz.pl/smietniki-moga-wygladac-inaczej/

Jest to pomysł na likwidację obrzydliwych śmietników na starszych osiedlach w Policach.