Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?  (Przeczytany 12440 razy)

Offline Mariusz_Niedźwiecki

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #15 dnia: Października 01, 2012, 18:49:51 »
Nie wiem czy ktoś zauważył... Ale Kuba cytował tylko te zdania, które sprawiają sensację... Zresztą sam tytuł na GS24.pl jest mocno tabloidowy i przesadzony, ale to już dla nich charakterystyczne. GS podaje te informacje, ale zresztą sam w tym samym tekście przytacza stanowisko PKP, które je dementuje. To są tylko informacje, które odcinki generują straty, a nie które są do likwidacji... Po co siać zamęt i panikę za wczasu ?

Offline Borisz

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 460
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #16 dnia: Października 02, 2012, 13:04:28 »
Cytat: "ak"
Borisz napisał/a:
tartak w Trzebieży
takowego w Trzebieży nie ma od wielu lat


To może źle się wyraziłem, ale jakiś skład ściętego drewna tam jest. Zresztą niedawno widziałem pociąg załadowany drzewem, więc chyba jechał z Trzebieży. No chyba, że z Jasienicy, bo tam tartak chyba jest?

Offline Mickd

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 469
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #17 dnia: Października 02, 2012, 19:46:31 »
splinter
I JA SERDECZNIE CIEBIE POZDRAWIAM (po długiej nieobecności Twojej)
 
A może uaktywnić takie cacka?? Zamiast tego MANA puścić.
Głupich nie sieją ,sami rosną
Nadgorliwość jest gorsza od głupoty.

Offline dodo

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #18 dnia: Października 10, 2012, 22:51:51 »
Mój szwagier obliczył, że codziennie wydaje na paliwo ok. 35zł, (na trasie Szczecin-Trzebież-Szczecin). W skali miesiąca to już konkretna kwota wychodzi i nie każdego na to stać. Byłoby super, gdyby była możliwość jazdy szybkim wagonem na tej trasie. Uważam, że mnóstwo ludzi (po przeliczeniu) zostawiłoby samochody w garażu. Można by dzięki temu np ruszyć za robotą do Szczecina. Warunek - szybka podróż, niskie koszta - szansa dla każdego.
Szkoda tylko, że ta linia w takim opłakanym jest obecnie stanie, że o dworcach i peronach nie wspomnę.
dodo

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #19 dnia: Października 11, 2012, 10:24:50 »
dodo, to coś mu dużo pali auto. To jest przecież około 30km w jedną stronę. No chyba, że on na prawobrzeże jeździ? A jak się uprze (i pracuje na 1 zmianę) to może jechać LS i potem przesiadka na 107/101/103/106. Bilety na bank wyjdą taniej.

Offline dodo

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Kolejowy odcinek Police-Trzebież do likwidacji?
« Odpowiedź #20 dnia: Października 14, 2012, 16:52:07 »
Cytat: "Kilofownikownia"
dodo, to coś mu dużo pali auto. To jest przecież około 30km w jedną stronę. No chyba, że on na prawobrzeże jeździ? A jak się uprze (i pracuje na 1 zmianę) to może jechać LS i potem przesiadka na 107/101/103/106. Bilety na bank wyjdą taniej.

No fakt że dużo, ok.9 litrów/100km, czyli dokładnie tyle co vw golf 1,8/rocznik 95 mojego syna. Są  oczywiście tańsze wozy w eksploatacji, np Renault Kangoo sąsiada (ok. 7l/100km) i wtedy koszt dojazdu maleje do ok. 28zł/dziennie. Ale w moim "przekazie" nie chodziło o to, by nakłaniać ludzi do jazdy autobusem z przesiadkami, bo to trwa czasami wiele godzin. Autobusy są Ok jeśli nie ma nic innego, albo gdy udajemy się  raz na miesiąc np,na imieniny do ciotki, a co innego gdy trzeba ten dystans pokonywać codziennie. W skali miesiąca tych godzin na dojazd będzie mnóstwo. Uważam że czas w podróży to także są koszty które nas codziennie dotykają. Chciałem również wykazać, że jeżeli już ktoś znajdzie sobie pracę w Szczecinie, mieszkając np. w Trzebieży, to o ile łatwiej i szybciej, a zwłaszcza ekonomiczniej byłoby podróżować szybką kolejką podmiejską. Jaka by to była szansa dla tych co właśnie siedzą na bezrobotnym, bo w okolicy np. Trzebieży nie ma dla nich roboty. Że nie wspomnę o młodzieży szkolnej i jej codziennym trudzie z dojazdem na tej trasie.
Gdyby nie było tu linii kolejowej to nie byłoby tematu. Ale jest i trzeba coś z tym zrobić.
Jako ciekawostka - bilet z Gryfina do Szczecina kosztuje ok. 8zł, a odległość podobna. Byłoby super za taką cenę podróżować na trasie Szczecin-Trzebież - szybką koleją podmiejską,
dodo