Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EVPolice

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17
31
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 27, 2015, 21:12:05  »
Po 1 system zostałby rozbudowany przy pomocy środków z UE, która to na projekty transgraniczne i aglomeracyjne stawia w nowej perspektywie. Więc nie trzeba wierzyć w bezinteresowność "Szczeciniaków", tylko w nasze gminne władzę by takiemu projektowi były przychylne.
Po 2 sam chcę Pan stację w Nowym Warpnie i Trzebieży, co wpisuje się w koncepcję rozbudowy Bikes_SRM, więc do końca Pana nie rozumiem.

Składam tylko wniosek, sprawy finansowania zewnętrznego jeżeli jest taka możliwość pozostawiam Radnym.
Dodatkowo nie upieram się nad lokalizacjami stacji wypożyczania to także będzie w gestii Rady.
Mój wniosek dotyczy tylko stacji w Policach.

32
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 26, 2015, 20:53:04  »
Z całym szacunkiem do Szczeciniaków, ale jakoś nie wierzę, że oni coś nam dadzą bezinteresownie. Szczecińskiego Roweru Miejskiego nie ma jeszcze na prawobrzeżu, i to jest ich problem. Wymiar transgraniczny jest w zasadzie niewykonalny, rower miejski to raczej krótkie trasy i krótkie wypożyczenia. Musi być co najmniej takie skupisko mieszkańców jak Police, a w Niemczech zdaje się są same wioski.

90% procent budżetu - dokładnie tak, w Budżecie Obywatelskim promowane są projekty z pulą zbliżona do maksymalnej.

33
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 26, 2015, 18:39:35  »
W sumie ten artykuł to być może pokłosie mojej działalności, Szczecin jest informowany o mojej działalności i osobiście znam inicjatorów Szczecińskiego Roweru.
Ja osobiście choć działam w temacie to nie sugeruje we wniosku Gospodarzom Miasta jak pomysł zrealizować.

Naturalnym byłoby zamówić stacje z rowerami w Szczecinie czyli być częścią Roweru Szczecińskiego i opłacać funkcjonowanie do budżetu Szczecina. Scieżka jest przecierana już przy Karcie Dużej Rodziny.

Niemniej warto wiedzieć: Warszawa zażyczyła sobie tak wysokie stawki od okolicznych Gmin, że te Gminy zrezygnowały.

35
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 15, 2015, 10:26:22  »
Ważne, że koncepcja ścieżek rowerowych dla Polic powstanie w Szczecinie, trzeba teraz pilnować aby ścieżka z Polic do Trzebieży była tam dokładnie opisana razem ze sprawami własnościowymi gruntów i wariantami alternatywnymi. Nie będzie to pewnie żaden problem, bo Nasz Burmistrz i Krzystek mają stosunki przyjacielskie i wspierają się wzajemnie.

36
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 14, 2015, 23:14:54  »
Cytuj
... i drogi rowerowe

 W poniedziałek podpisano też umowę na sfinansowanie wykonania koncepcji dróg rowerowych na terenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego, czyli Szczecina i sąsiednich gmin. Koszt całkowity przygotowania dokumentacji oszacowano na ponad 666 tysięcy złotych, z czego blisko pół miliona złotych to wsparcie z Unii Europejskiej.

- To z pewnością idealnie trafiony pomysł, bowiem coraz częściej rower oprócz funkcji rekreacyjno-sportowych pełni rolę środka lokomocji - stwierdził Olgierd Geblewicz.

 Dokumentacja ma wyznaczyć i skategoryzować ścieżki rowerowe na terenie SOM-u w zależności od celu podróży. Uwzględni ona m.in. użytkową sieć dróg rowerowych wraz z placówkami handlowymi, obiektami społeczno-kulturalnymi czy miejscami nauki, a także sieci tras rowerowych o charakterze turystycznym i rekreacyjnym.

- Koncepcja tras rowerowych to między inny efekt funkcjonowania roweru miejskiego, który sprawdził się fantastycznie - mówił po podpisaniu umowy prezydent Piotr Krzystek. To projekt partnerski, który ma na celu ułatwić poruszanie się miłośnikom dwóch kółek po mieście i jego okolicach.


Cały tekst: http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,17382446,Unijne_euro_na_duzy_projekt_drogowy_i_na_rowerowe.html#ixzz3RlBYL5Ub

No i Rower Miejski ciągnie budowy ścieżek rowerowych, a dopiero co słyszałem słowa krytyki - "najpierw ścieżki....."

37
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 13, 2015, 17:13:21  »
No i jest  :)

https://drive.google.com/file/d/0B4avfzdWIYTCVy02UDRXN1RUNms/view

Już chyba więcej nie będę zmieniał.

38
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 08, 2015, 11:01:50  »
Niestety nie, mam za brzydkie. Dlatego nie noszę miniówek i szpilek.:)

39
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Lutego 07, 2015, 22:52:03  »
Promocja BO  :)



A najważniejsze jest aby wszystkie projekty spełniające wymogi formalne zostały poddane pod głosowanie.



40
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Stycznia 28, 2015, 22:04:54  »
Proponuję by ktoś kto się na tym zna opracował i złożył wniosek – „wymiana oświetlenia w latarniach miejskich na LED”
Moim zdaniem to akurat powinna zrobić gmina w ramach jazdy obowiązkowej. A w budżecie obywatelskim wolałbym odrobinę luksusu. Choćby np. rower miejski. Ale jak mi ktoś przyniesie do podpisu ledy, to też podpiszę (każdy projekt musi być poparty minimum przez 15 mieszkańców gminy, którzy ukończyli 16 lat). Niech ludzie decydują.
Spoko - Policki Rower Miejski (jako część szczecińskiego lub autonomiczny) z budżetem 750 tys. zł, już został zaproponowany jako zamierzenie w ramach Budżetu Obywatelskiego,
jak będą dostępne oficjalne wnioski urzędowe - będą wypełnione.
Warto poszukać grantów na rozbudowę bazy turystycznej (rower miejski) będzie dofinansowanie.

Dodam, że stacje roweru miejskiego nie potrzebują pozwolenia na budowę i doprowadzenia elektryczności - inwestycja obywatelska do zrealizowania "od ręki".

https://www.facebook.com/ireneuszwroblewskinr6?ref=hl

41
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Grudnia 24, 2014, 07:18:11  »
Ja się palę a jestem z Polic. Stacje kolejową mamy w Szczecinie, wystarczy naszą komunikacją kilka razy w roku dojechać do stacji z samego rana wtedy stwierdzisz, że wymyśleć coś trzeba.

42
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Grudnia 23, 2014, 21:39:00  »
Tylko wiadomo, że wielu nie będzie sie to podobało (kwestia hałasu, ingerencji w krajobraz miasta - sam mam mieszane uczucia).

Można stację Police zakopać w ziemi ala metro.

"Według stanu na rok 1978 trasa będzie w pełni niezależna od sieci PKP, choć są informacje o wariancie wspólnym na odc. Szczecin Główny-Regalica podg. Zakładano również odgałęzienia sieci. Linia miałaby biec od Zakładów Chemicznych, przez Police, następnie łączyłaby się z odgałęzieniem ze stacji Zakłady Chemiczne II, Police Zachodne i Osiedle Greckie. Następnie przez Mścięcino, Skolwin, Przęsocin III, Przęsocin II, Przęsocin I, Warszewo II, Warszewo I, Żelechową II, Żelechową I, Drzetowo, Stocznię. Po minięciu w linii prostej stacji kolejowej Szczecin Niebuszewo linia schodziłaby pod ziemię. Potem pod aleją Wyzwolenia i aleją Niepodległości, gdzie przy skrzyżowaniu Al. Wyzwolenia i ul. Rayskiego miała powstać stacja Centrum. Obecnie istniejące przejście podziemne w tym miejscu było planowane jako zejście do tej stacji. Kolejna stacja to Brama Portowa. Po minięciu tej stacji linia wychodziłaby na powierzchnię, przed stacją Dworzec Główny"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szczeci%C5%84ska_Szybka_Kolej_Miejska

43
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Grudnia 22, 2014, 22:09:15  »
Na to, że pośpieszne są szybsze niż prywatny samochód mogą mieć wpływ buspasy - tylko tak to zestawienie rozumiem.
Nie nazywałbym też nowoczesnego rozwiązania komunikacyjnego bocznicą kolejową, bo jak w takim przypadku nazwać pętlę za Kingą.
Niemniej warto pomarzyć, że spod Oskara można ruszyć w świat - mam na myśli dojazd do dworca głównego, a tam przesiadka i do Warszawy, Berlina czy Krakowa.

44
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Grudnia 22, 2014, 13:19:42  »
Jednak rzeczywiście na Niebuszewo 19 min, ale za to na Słoneczne 45 min.




45
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Grudnia 21, 2014, 16:18:10  »
Zrobią studium to będzie wiadomo czy w 15 minut - pewnie da radę. Kolejka to nie autobus.
Natomiast ja jako zwolennik transportu elektrycznego doskonale wiem, że prąd jest z elektrowni węglowych - niemniej elektrownie zdecydowanie łatwiej kontrolować, poza tym elektrownie produkują też ciepło.
Prawdziwi miłośnicy pojazdów elektrycznych kupują od dostawców zieloną energię - troszkę drożej ale ekologicznie.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17