Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Q

Strony: [1] 2
1
Nie znam się dokładnie na tym, ale chyba potrzebna jest jakaś sygnalizacja oraz odpowiednie rozjazdy, żeby skład mógł zmienić tor.

W miejscu dawnego przystanku kolejowego Police Zakład linia kolejowa jest jednotorowa, więc żadnych rozjazdów tam nie ma i nie są potrzebne.

2
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 27, 2018, 20:09:42  »
Gdyby ktoś wybierał się w najbliższym czasie na Cmentarz Centralny w Szczecinie, to jeszcze jutro (28 października) oraz 1 listopada kursuje dodatkowa linia autobusowa 880 w relacji Police Wyszyńskiego Polana - Karola Miarki (przez Mścięcino, Przęsocin, Szosę Polską, Obotrycką, Przyjaciół Żołnierza, Papieża Pawła VI, Poniatowskiego, Santocką). W niedzielę linia kursuje co 20 minut, a we Wszystkich Świętych co 10 minut.

3
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 20, 2018, 00:07:50  »
To ja sprostuję - rozkład układa ZDiTM według życzeń Gminy Police. Jeśli gmina zażyczy sobie więcej kursów do ZCh i pokryje ich koszty, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby je uruchomić.
BTW, 103 przyjeżdża na Zakłady o 8:08, 9:21 i 10:12. Nijak nie widzę tej przerwy między 8:45 a 10.

4
Puszczenie co któregoś 107 inną (dłuższą) trasą spowoduje brak możliwości równomiernego rozłożenia kursów w nowej części Polic - jeśli trasa wydłuży się o 5 minut, to przy 5-minutowej częstotliwości autobus będzie przyjeżdżał na os. Chemik jednocześnie z autobusem, który odjechał z pl. Rodła 5 minut później, ale nie jechał dłuższą trasą (analogicznie będą wyglądały odjazdy z os. Chemik). Biorąc pod uwagę, że mieszkańcy nowej części Polic to główni pasażerowie 107, jest to średnio atrakcyjna zmiana.

Z kolei puszczenie wszystkich kursów dłuższą trasą to gigantyczny zbędny wydatek.

5
Ówczesne "prawie nowe" autobusy obsługujące linię F, to 15-letnie (rocznik 2000) MAN-y NL313-15. Volvo B10MA, które czasem pojawia się na linii A, pochodzi z 1998 roku i ma 17 lat. Tak, ja wiem, że każdy by chciał jeździć wyprodukowanymi wczoraj autobusami, ale tak się po prostu nie da. Wskazałem, że mówimy o zaledwie dwóch kursach w ciągu dnia, więc aż takie bulwersowanie się jest naprawdę zbędne.

6
Ja mam pytanie co do linii A. Dopóki mielismy swoją linię . To autobusy podstawiane pod pośpiech trzymały jakiś poziom.
Jadę akurat w tym momencie linią A i to co widzę, słyszę i czuję to jakiś koszmar. Rozklekotane volvo, którym jazda boli (ustać tu to jak jazda na.mechanicznym byku).
Czy nie może Pan Panie Grzegorzu zrobić coś by nie traktowano Polic jak slamsu i by podstawiano jakieś lepszeautobusy?

Zgodnie z rozkładem jazdy jeden z ośmiu pojazdów na linii A może być wysokopodłogowy. Do Polic wykonuje on tylko jeden kurs rano i jeden po południu, pozostałe między osiedlem Bukowym a placem Rodła. Trudno więc mówić o jakimś szczególnie złym traktowaniu Polic pod tym względem...

7
Dlaczego na GŁÓWNYCH polickich przystankach nie ma jeszcze TABLIC INFORMACJI PASAŻERSKIEJ?
Obowiązuje nas taryfa ZDiTM!
A gmina Police przygotowała już odpowiedni projekt i złożyła wniosek o jego dofinansowanie ze środków UE?

8
Jeżdziłem kiedyś wcześniejszym kursem  w przegubowym autobusie i ludzi było naprawdę mało.
Nie można jakoś racjonalniej wykorzystać taboru tzn. zamienić autobusów.

Autobus przegubowy jeździ na 106 tylko dlatego, że około 7:20 przechodzi na 107. Zatem nie, nie można zamienić autobusów.

9
Na plus oznakowanie polickiego taboru, choć brakowało tablic dla niedowidzących dla linii A Bis. Na minus tabor mniejszy niż zapisany w rozkładzie jazdy (15 zamiast 18 metrów).

Popołudniowa realizacja rozkładu jazdy to tragedia. Ostatni autobus w stronę Polic odjechał z placu Rodła z opóźnieniem 24 minuty (17:42 zamiast 17:18). Każdy zator na Gdańskiej (a zator jest codziennie) powoduje teraz, że nie można liczyć na punktualny autobus do Polic.

10
Wprowadzono korektę. W kierunku Polic autobus będzie odjeżdżał z przystanku 107.

11
Czyli gmina mniej będzie płacić Zditm, czy na naszym terenie kilometry bez zmian?

Na terenie gminy Police liczba wozokilometrów nie uległa zmianie. Zmniejszeniu uległa liczba wozokilometrów wykonywanych przez SPPK (różnicę zagospodarowało SPA Dąbie).

12
Jeszcze raz, bo może za mało precyzyjnie zapytałem: czy bilet miesięczny na A upoważnia do jazdy 107 w soboty i niedziele? Tak czy nie?

Tak. Nie ma znaczenia, czy linia, na którą posiadasz bilet, kursuje przez cały tydzień, czy tylko w dni powszednie w szczycie. Trasa linii 107 pokrywa się z trasą nowej linii A, opłatę wniosłeś nawet większą niż trzeba, więc możesz korzystać z linii 107 mając bilet okresowy na linię A.

Ja mam pytanie co do przystanku. Czy przystanek A w stronę Os. Chemik będzie po drugiej stronie aktualnego, a ten z które startował będzie przystankiem w stronę Bukowego?

Pytasz o plac Rodła? Przystanek w stronę Polic będzie zlokalizowany naprzeciwko przystanku 107, przy PZU.

13
Czy mi się wydaje, czy tych A jest mniej niż było F?
No i pytanie: czy miesięczny na A upoważnia do jazdy 107? W soboty i niedziele też? Jakaś oficjałka ZDiTM by się przydała.

Kursów jest tyle, ile było. Każdy bilet okresowy na jedną linię uprawnia do przejazdu innymi liniami na odcinkach pokrywających się.

BTW, pełen rozkład jest już na stronie ZDiTM.

14
Na stronie jakdojade.pl jest dostępny rozkład jazdy linii A.

Z osiedla Chemik w kierunku osiedla Bukowego:


Z placu Rodła w kierunku osiedla Chemik:

15
Jakiś pospieszny na pewno będzie. Nawet jeśli nie będzie to F, to będzie coś o rozkładzie jazdy bardzo podobnym do dotychczasowego rozkładu F.

Strony: [1] 2