Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bt2k5

Strony: [1] 2 3
1
To chyba żart, trolling lub post napisany pod wpływem alkoholu, bo nie wierzę, że można coś takiego normalnie spłodzić. Punkt 1 i 5 po prostu miażdży system  :o

2
Na Solarisy narzekają prawie wszyscy - zaczynając od kierowców (tu trzeba spytać kogoś o szczegóły), kończąc na pasażerach. Według mnie MAN wydaje się dużo lepiej wykończony, porządniej wyciszony, nie szarpie przy zmianie biegów tak jak Solaris, hamulce działają delikatniej - to tak z punktu widzenia pasażera. Ponadto fabryka MANa z której pochodzą polickie autobusy jest w PL, także nie jest tak źle  ;)

3
Rozrywka i Kultura w regionie / Odp: Budżet obywatelski - propozycje
« dnia: Listopada 24, 2014, 00:44:14  »
^^ Podziwiam, że w ogóle chciałeś dyskutować z kimś, kto ma tak niesamowicie ograniczone horyzonty myślowe, że aż trudno mi to pojąć...

4
^^


Idąc Twoim tokiem myślenia, nie można lekceważyć potrzeb mieszkańców ogrodów Neptun i Bogumińskiej i też im zafundować A. Tylko czy nie mijamy się z ideą autobusu pośpiesznego? Bo już teraz z pierwotnych założeń pozostało tylko nazewnictwo i cena.

5
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 13, 2014, 13:37:36  »
Wiadomo, że nie, celowo przejaskrawiam sytuację. Jednak byłem już świadkiem gdy ludzie przyjezdni zgłupieli, bo głos mówi jedno, a napis na wyświetlaczu drugie. Jeżeli informacji głosowej nie można zaktualizować (problemy techniczne, finansowe itp.) to wg mnie lepiej ją wyłączyć całkowicie niż wprowadzać ludzi w błąd. Przypomnę, że jest to pomoc głównie dla niewidomych i słabowidzących, a ci nie mają często możliwości skonfrontować tych informacji z tablicą lub wyświetlaczem).

6
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 13, 2014, 07:54:32  »
Wybaczcie - zapomniałem, że jestem na forum Polic i tu trzeba pisać jak do pięciolatków. A więc tak: Podczas gdy praktycznie każda zmiana rozkładu w ZS jest na bieżąco aktualizowana w systemie informacji głosowej, u nas nadal jest "piłsudskiego wiadukt" lub "police cmentarz". Problem z załatwieniem tak podstawowej rzeczy jaką jest informacja pasażerska, poddaje w wątpliwość kompetencje ludzi odpowiedzialnych za organizację pracy w SPPK. Jest jeszcze gorsze wyjście - być może jest to lenistwo, olewactwo klienta, jakim jest pasażer i ogólny mamtowdupizm.

7
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 10, 2014, 22:25:11  »
Oczywiście, że nie odpowiada, unika trudnych pytań jak tylko może, ewentualnie nie wywiązuje się z obietnic (pół Szczecina śmieje się, gdy słyszy informację głosową w SPPK).

8
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 01, 2014, 00:55:09  »
Rozwiązanie ma sens, pod warunkiem, że rozkłady byłyby tworzone na zasadzie +/- 5 min, a nie co do minuty. W przeciwnym razie praktycznie zawsze trzeba by było wyjść 10 minut przed busem aby być pewnym. Teraz autobus głównie się spóźnia, rzadko kiedy przyjeżdża za szybko (no chyba, że kierowca pędzi ostatnim kursem na zajezdnię). Osobiście wolę pojechać spóźnionym kilka minut busem, niż przyjść o czasie i zobaczyć tyłek odjeżdzającego szybciej autobusu.

9
Kocham wypowiedzi ludzi którzy na co dzień pomykają osobówkami.

W 100% racja. Wielce oburzeni kierowcy osobówek przekraczają prędkość na każdym kroku nie zważając na innych uczestników ruchu i to jest w porządku. Wpychają się lub nie wpuszczają autobusów, ale oczekują, że KM będzie się wlokła 20km/h, bo przecież pasażerowie (w przeciwieństwie do kierowców w puszkach) mają czas. Pierwszorzędne podejście. Jadąc jednak za autobusem narzekają, że jedzie wolno, ale gdy w gre wchodzi awaryjne hamowanie pojazdu z setką pasażerów na pokładzie, włącza się w nich strażnik teksasu.

Wszelkich "poetów" i innych maruderów zapraszam na symulator jazdy autobusem lub "tirem" Bo z takim podejściem nie zapraszam do czynnej jazdy pojazdami gabarytowymi

A macie do dyspozycji symulator czołgania się autobusem? ;) Bo do tej pory nikt nie odpowiedział na mój post, a może w tym jest ukryty haczyk.

10
To zachowanie to faktycznie spore wykroczenie. Mam jednak pytanie z innej beczki - czy ktoś mi potrafi sensownie wytłumaczyć fenomen kierowców, którzy mając kilka minut spóźnienia, wloką się po ulicy 30km/h, ślimaczą się na przystankach, a gdy widzą zielone światło zwalniają niemal do zera, aby tylko się nie załapać. A potem w niedziele o 22 na pustej drodze dojeżdża się do Polic spóźnionym o ~5-7 minut. Oczywiście, jeżeli jest to ostatni kurs i kierowca jedzie do zajezdni, pędzi jak potłuczony, a na przystankach jest 5 minut przed czasem. Tyczy się to głównie naszej SPPK. Jakieś sugestie?

11
Sprawy bieżące / Odp: Remont Piłsudskiego
« dnia: Lipca 17, 2014, 12:34:38  »
Moim zdaniem powinni zrobić kładkę lub nawet ale to w marzeniach tunel (...) przydałaby się kładka nad jezdnią.

do tego kładka dla pieszych i po problemie.

Czy was zdrowo pogrzało z kładkami czy tunelami? W wielkich i cywilizowanych miastach odchodzi się od kanalizowania ruchu pieszych, a wy na zwykłej drodze małego miasta chcecie budować szykany dla pieszych. Jeżeli kogokolwiek należałoby wrzucać pod ziemię, to na pewno samochodziarzy, a nie pieszych. Ale w tym konkretnym przypadku jest na tyle mały ruch, że odpowiednio zaprogramowana sygnalizacja wystarczyłaby w 100%.

12
Polecam nauczyć się czytania ze zrozumieniem. Z mojej strony EOT.

13
Jak mam jakieś uwagi co do konkretnych sytuacji to wysyłam je do ZDiTMu, a nie wylewam na forum publicznym.

14
Proszę wziąć pod uwagę, że taki sposób organizacji transportu to nie jest "widzimisię" SPPK, tylko dyrektywa ZDiTM, który jest organizatorem komunikacji miejskiej na terenie Szczecina i Polic.
Proszę zatem nie obciążać SPPK winą za taki sposób organizowania transportu.


Za siatkę połączeń odpowiada ZDiTM, za brak jakości niestety już wy. Poziom usług świadczonych w SPPK jest już z 20 lat do tyłu w porównaniu do obu SPA (podejście kierowców do pasażerów jak do wroga, ogrzewanie w lipcu, klima w grudniu, zapowiedzi przystankowe sprzed 100 lat, poziom zasyfienia autobusów itp etc.) Ze spółki, która była kiedyś podawana za wzór, staliście się firmą tylko ciut lepszą od PKS Szczecin (dla jasności - to nie jest komplement).

15
Dlaczego w wakacje nie jeździ  ”F”?

Przyzwyczajają ludzi do przyszłorocznej likwidacji linii przy okazji cięć pośpiechów w związku z budową SST ;)

Strony: [1] 2 3