Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne
Inne tematy => Komputery, internet, telefonia i inne technologie => Wątek zaczęty przez: pol w Listopada 03, 2011, 20:52:37
-
Według pojawiających się w internecie informacji trwają rozmowy i dojdzie do połączenia Cyfry+ i „n”. Na pewno niedługo będzie o tym głośniej.
Powstanie jedna platforma prawdopodobnie pod nazwą CYFRA +.
-
Jak ładnych parę lat temu doszło do połączenia Wizji TV i Cyfry + ta druga platforma zachowała nazwę więc pewnie i tym razem będzie tak samo.
Ciekaw jestem tylko co będzie z kanałami autorskimi N-ki.
-
co będzie z kanałami autorskimi N-ki
i ceną :]
-
Jak ładnych parę lat temu doszło do połączenia Wizji TV i Cyfry + ta druga platforma zachowała nazwę więc pewnie i tym razem będzie tak samo.
Ciekaw jestem tylko co będzie z kanałami autorskimi N-ki.
http://media2.pl/media/85505-Cyfraplus-i-n-razem-silna-oferta-programowa.html
i ceną
To mnie interesuje najbardziej bo w końcu płace za to co miesiąc.
(teraz mam „n” )
-
Nie wiem czy połączenie się N i C+ to dobra wiadomość. Do tej pory układ na rynku był w miarę jasny - N oferowała najlepszą jakość dekoderów i obrazu, C+ dawała Canal+ (oraz Planete, Ale Kino, Mezzo) oraz możliwość podzielenia sygnału spliterem, a Polsat kusił niską ceną za najważniejsze kanały (pakiet familijny za 39,90).
Wydaje mi się, że głównym celem nowej platformy będzie walka z Polsatem, co może skończyć się obniżeniem jakości usług, a prawie na pewno zakończy możliwość podziału sygnału Cyfry+ w ramach jednego abonamentu.
-
To nie jest dobra wiadomość, ponieważ Cyfra eliminuje konkurencję , wchłaniając ją. Oby nie stała się monopolistą na rynku...
-
To nie jest dobra wiadomość, ponieważ Cyfra eliminuje konkurencję , wchłaniając ją. Oby nie stała się monopolistą na rynku...
Tru. Moim zdaniem również nie ma się z czego cieszyć.
Chociaż mnie to ogółem średnio obchodzi, ja mam pokojówkę za 30zł. ;D
-
dla zainteresowanych info ze strony media2.pl :study:
Wspólna oferta nowej platformy satelitarnej, jaka powstanie po połączeniu Cyfry+ i "n", zostanie zaprezentowana najwcześniej za rok, przed gorącym dla operatorów okresem świątecznym - przewidują spółki.
Pod koniec 2011 roku spółki ITI, TVN oraz Canal+ podpisały umowę w wyniku, której dojdzie do fuzji satelitarnych platform Cyfra+ i "n", a abonenci obu platform otrzymają dostęp do wspólnej oferty. Możliwe, że nowa oferta pojawi się dopiero za rok, przy okazji świątecznej walki o klienta.
Obecnie spółki czekają na zgodę UOKiK oraz Komisji Europejskiej, która pozwoli na zakończenie transakcji. - Możliwe, że decyzja zostanie podjęta w trzecim lub czwartym kwartale 2012 r. Wtedy dopiero dojdzie do połączenia, będą znane operacyjne szczegóły i wspólna oferta - mówi cytowana przez Gazetę Wyborczą Agatha Slaby, rzecznik prasowy spółki Canal+ Cyfrowy.
Wtedy też można spodziewać się konsolidacji telewizyjnych praw. Gazeta zwraca uwagę także, że wspólna oferta platform to przede wszystkim bogate prawa sportowe na wyłączność. Zadowoleni mają być przede wszystkim kibice piłki nożnej, bo w jednym dekoderze otrzymają dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej przez kolejne trzy sezony (dzięki "n") oraz (dzięki Cyfrze+) dostęp do T-Mobile Ekstraklasy, ligi angielskiej, francuskiej, hiszpańskiej czy włoskiej.
Na razie jednak nie wiadomo czy wszystkie prawa będą skupione wokół jednego kanału, ale bardzo prawdopodobne jest, że cała oferta sportowa premium dostępna będzie w ramach pakietu Canal+. Jednak ostateczne decyzje w tej sprawie zostaną jednak podjęte po otrzymaniu zielnego światła na zakończenie transakcji.
Dodajmy jednak, że Canal+ to nie tylko piłka nożna ale także koszykówka (NBA, NBA, Euroliga, VTB), boks czy też żużel (Grand Prix i Drużynowego Pucharu Świata). Do tego dochodzą prawa sportowe innych kanałów telewizyjnych dostępnych w ofercie Cyfry+ czy "n" (m.in. TVP Sport, Eurosport, Sportklub).
Warto także odnotować, że po połączeniu sił Cyfry+ i "n" poprawi się także oferta filmowa. Szczególnie, że w ostatnich latach platforma "n" przejęła prawa do kilku wytwórni, z którym do tej pory współpracował Canal+.
-
Znamy już pierwsze konkrety. (http://www.satkurier.pl/news/82153/pierwsze-informacje-o-nc.html)
Jeśli ktoś miał zamiar zakupić Cyfrę w celu podziału sygnału spliterem to ma coraz mniej czasu.
-
już jutro oferta nc+
-
cenowo szok,nc+ to ma być tanio?,Polsat cyfrowy wykończy żabojadów,totalny bajzel,moze dla stalych abonentów będą lepsze ceny tylko nikt na razie nie dzwonil,dla nowych abonentów ceny kosmiczne
-
Tanio już było :P NC+ raczej chyba się skupi na jakości i w sumie dobrze. Mogliby się tylko bardziej z dekoderem postarać.
-
He, to dlatego tak do mnie wydzwaniali, żebym z superoferty na cyrograf skorzystał ;)
-
Ciekawe co będzie z ofertą na kartę? Parian masz już może jakieś niusy?
-
Ciekawe jaki to będzie miało wpływ na ofertę Vectry oraz na umowy. Na razie w Vectrze dostępny jest pełen pakiet kanałów Canal (nie ma tylko Canal+Gol w HD) oraz jest nSport.
-
Ciekawe co będzie z ofertą na kartę? Parian masz już może jakieś niusy?
http://n.pl/oferta/n-na-karte
-
Jan, dzięki, widziałem to, programy oznaczone 1 znikają z końcem marca, co znaczy 2, tego do końca nie zrozumiałem. :crazy:
-
Ale tyrają to nc+ na necie ostro. ;d
W sumie się nie dziwię, już oferta C+ była droga, ale to co stworzyli teraz to chyba żart jakiś.
-
W "n" najdroższy pakiet kosztował 159 zł, a w Cyfrze+ 144 zł. Gdyby je zsumować wyszłoby ponad 300 zł. My oferujemy w nc+ najdroższy pakiet za 199 zł, a jest w nim więcej kanałów niż w każdej z platform osobno
~Prezes nc+
Świetne tłumaczenie. To jakby połączyć Audi za 200 tys. i Mercedesa za 230 tys. w jedno auto i powiedzieć, że w związku ze zwiększoną funkcjonalnością zwiększyć cenę do 400 tys. po czym wmawiać klientom, że mają teraz taniej xD
-
Oj będzie jeszcze dymu z tym połączeniem, nie tylko z powodu drożyzny. I po tym, co czytam, jeszcze mniej się dziwię, że tak uparcie chcieli mi umowę bez cyrografu zmienić na tę z cyrografem.
Nieczyste zagrywki nc+ (http://www.spidersweb.pl/2013/03/nieczyste-zagrywki-nc.html)
Ciekawe, kiedy spróbują mnie przymusić do zmiany oferty...
-
Ciekawe, kiedy spróbują mnie przymusić do zmiany oferty...
Od 1 maja 2013
Miałam pakiet za 69 zl, teraz z cyfrą 89, myslę, że nie tak źle
-
Parian masz już może jakieś niusy?
Przegapiłem wątek :P
W każdym razie, mam nadzieję, że abonenci n kopną NC+ w dupsko i nie podpiszą umowy. To, co ta firma wyrabia to jakieś cuda. Mam prawie najbogatszy pakiet cyfry, a w tej chwili co drugi kanał zakodowany, ponieważ dodali kanały od n. Po co to zrobili? Mogę się tylko domyślać, że to psychologiczna zagrywka - abonenci będą się wkurzali na napis "tego programu nie ma w Twoim abonamencie" i zmienią pakiety na wyższe, przechodząc do NC+. A listy kanałów w dekoderach Cyfry nie da się zmienić. Można co prawda kupić prywatny dekoder, ale żeby zastąpić takiego pvr 500 GB, trzeba wydać ponad tysiąc zeta...
Pozostaje mieć tylko nadzieję, że zajmie się tym jakiś UOKiK, albo po prostu klienci od nich odejdą.
-
Ciekawe, kiedy spróbują mnie przymusić do zmiany oferty...
Od 1 maja 2013
Miałam pakiet za 69 zl, teraz z cyfrą 89, myslę, że nie tak źle
Ja mam za 58 zł i nie chcę ani droższego, ani gorszego. A że nic nie muszę (cyrograf się skończył, nowego nie dałem sobie wcisnąć), to może być jazda.
-
Skandal, miałem full pakiet w N za 99.zeta.Dostałem wczoraj ofertę z NC+ za 129.zeta za mniejszą ilość programów na 18 miesięcy.
Niech ktokolwiek sprubuje się dodzwonić do centrum abonenta.
Totalnie olano abonentów, kto dostał pocztą nową ofertę ten wie o czym piszę.
-
Hehe, a wszelkiej maści urzędy przez kilka miesięcy zastanawiały się czy dać zgodę na połączenie C+i n. Chodziło oczywiście o ewentualne praktyki monopolowe. Ciekawe, czy doszli do porozumienia przy kopercie, czy tylko przy flaszce? :P
A że nic nie muszę (cyrograf się skończył, nowego nie dałem sobie wcisnąć), to może być jazda.
Skoro cyrografu brak to chyba w każdej chwili mogą zerwać z Tobą umowę?
W każdym razie Solorz chyba zyska nowych klientów :rotfl:
edit: na miejscu abonentów n olałbym całe zmiany. Zostaliście poinformowani listem zwykłym? Czyli nie zostaliście poinformowani. A jak nc+ coś nawywija to do federacji konsumenta. I nie płacić, niech czują, że boli.
-
Mnóstwo zaskoczonych osób ;)
http://media2.pl/media/101536-Dokladnie-przeczytaj-list-od-ncplus.-Uwaga-wyzsze-ceny-i-dluzsze-umowy.html
-
Czekam na list od nich. Poprzednim razem gdy przedłużałem umowę w "n" dali mi rabat - 10zł co miesiąc. Jak dotychczas jestem zadowolony z ich usług. Technicznie wyprzedzają wszystkich. Jakość super. Jeżeli ktoś chce zrezygnować, może to teraz zrobić choćby nawet podpisał umowę miesiąc temu i to bez żadnych kosztów, bo likwidują kilka programów zastępując je innymi. (już kiedyś skorzystałem z takiej okazji w Cyfrowym Polsacie, gdy zlikwidowali BBC - to ja po darmowych pierwszych miesiącach oddałem im sprzęt bez żadnych kosztów)
Według mnie pierwsze trzy abonamenty są lepsze od poprzednich
Na zdjęciu obecna oferta” nc+”, a pod nią oferta „n” sprzed tygodnia:
(http://images38.fotosik.pl/1997/7c7fa664fb6ecf14m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7c7fa664fb6ecf14)
-
A że nic nie muszę (cyrograf się skończył, nowego nie dałem sobie wcisnąć), to może być jazda.
Skoro cyrografu brak to chyba w każdej chwili mogą zerwać z Tobą umowę?
Mogą. Z zachowaniem okresu wypowiedzenia i innymi szykanami. Spodziewam się, że w takiej sytuacji po dekoder kogoś przyślą. Bo przecież nie ja wypowiadam... ;)
W każdym razie Solorz chyba zyska nowych klientów :rotfl:
edit: na miejscu abonentów n olałbym całe zmiany. Zostaliście poinformowani listem zwykłym? Czyli nie zostaliście poinformowani. A jak nc+ coś nawywija to do federacji konsumenta. I nie płacić, niech czują, że boli.
Ja nie zostałem poinformowany w żaden sposób. A nie wyobrażam sobie skutecznej zmiany okresu obowiązywania umowy z nieoznaczonego na oznaczony poprzez domniemaną zgodę.
-
rbk to znalazł: http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=1316
Czy wysyłanie przez was zwykłym listem nowych warunków umowy ze zwiększeniem ceny i brak wymaganej naszej zgody na nowe warunki jest zgodne z Polskim prawem? Czy wobec tego mogę wam wysłać pismo w którym zaproponuję wam nowe warunki umowy a jeśli mi nie odpiszecie w ciągu powiedzmy 30 dni to uznamy że przyjeliście moje warunki i umowa została zmieniona?
UWAGA: jako że to samo pytanie zamkneliście bez odpowiedzi a jedynie napisaliście że dowiecie się w dalszym terminie to ja proszę nie zamykać tego pytania dopóki nie udzielicie jasnej i fachowej na nie odpowiedzi!!!
A tutaj odpisaliście ale nie na temat:
http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=1084&login=1
Proszę odpowiedzieć czy to co robicie (wysyłanie listem nowych warunków umowy i jeśli brak reakcji abonenta na list to uznajecie że zaakceptował) jest zgodne z polskim prawem? Czy wobec tego mogę wam wysłać pismo w którym zaproponuję wam nowe warunki umowy (np. zaproponuję kwotę abonamentu na 1 zł) a jeśli mi nie odpiszecie w ciągu powiedzmy 30 dni to uznamy że przyjeliście moje warunki i umowa została zmieniona?
-
Znalazłem taką sprawę, myślę, że wyjaśni trochę.
www.poradaprawna.pl/porady/informacja-o-zmianie-umowy-wyslana-listem-zwyklym,232130.html
A tu treść:
"Otrzymałem fakturę od firmy informatycznej, gdzie widnieje opłata dodatkowa za pakiet, który w dniu podpisywania umowy był darmowy. Na fakturze widnieje także zaległość opiewająca na kwotę tejże opłaty dodatkowej za zeszły miesiąc. Skontaktowałem się z biurem obsługi abonenta w celu wyjaśnienia tej opłaty. Dowiedziałem się, że firma zmieniła cennik kilka tygodni wcześniej i oraz że wysłano do mnie pismo - listem zwykłym razem z fakturą - zawierające zmiany cennika z informacją, że w przypadku niezaakceptowania tych zmian mogę rozwiązać umowę w terminie podanym w piśmie. Jednak ja nie otrzymałem takiego pisma i tym samym nie miałem możliwości nie zgodzenia się na zmiany i rozwiązania tej umowy.
W regulaminie świadczenia usługi jest zapis, który przewiduje, że: Abonenta uważa się za powiadomionego o zmianie, jeśli pismo zostanie wysłane na adres wskazany w Umowie.Abonent ma prawo rozwiązać umowę, składając pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powodu braku akceptacji zamian regulaminu lub cen, w terminie do dnia wskazanego w piśmie informującym o podwyższeniu cen lub zmianie Regulaminu. Brak pisemnego oświadczenia abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie umowy.
Nowe ceny są dla mnie nie do zaakceptowania. Nie otrzymałem pisma z informacją o zmianach cen. Złożyłem reklamację na taki stan rzeczy, ale dostałem odpowiedź, że niestety nie mogą uznać reklamacji oraz że brak pisma z informacją o podwyżce mogę wyjaśniać na poczcie w miejscu mojego zamieszkania. Tylko jak cokolwiek ustalić na poczcie skoro jestem odbiorcą listu zwykłego, który do mnie nie doszedł?
Czy firma ma prawo uważać za dostarczoną informację o zmianach umowy pomimo iż wysłane zostało to listem zwykłym i nie posiada żadnego potwierdzenia odbioru przeze mnie tej przesyłki? Czy mogę rozwiązać tą umowę bez okresu wypowiedzenia w związku z tym, że wprowadzono zmiany cen bez mojej zgody?
Odpowiedź:
Stanowisko firmy jest wprawdzie zgodne z postanowieniami regulaminu (ogólnych warunków umowy), ale warunki te naruszają prawa konsumenta i nie powinny być stosowane – zgodnie art. 3851Kodeksu cywilnego. Postanowienia regulaminu przewidujące, iż stronę uważa się za powiadomioną, jeśli pismo zostanie wysłane na adres wskazany w umowie – należy traktować jako niedozwoloną klauzulę umowną (klauzule abuzywną).
Zgodnie z art. 3851 Kodeksu cywilnego postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nie uzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Nie dotyczy to postanowień określających główne świadczenia stron, w tym cenę lub wynagrodzenie, jeżeli zostały sformułowane w sposób jednoznaczny.
Takie postanowienia umowy nie wiąże konsumenta, ale strony są związane umową w pozostałym zakresie. Nie uzgodnione indywidualnie są te postanowienia umowy, na których treść konsument nie miał rzeczywistego wpływu. W szczególności odnosi się to do postanowień umowy przejętych z wzorca umowy zaproponowanego konsumentowi przez kontrahenta.
Jeśli firma jest zmuszona zmienić istotne warunki umowy (w tym cenę), to powinien o tym poinformować konsumenta. Nie możne tylko ograniczyć się do wyłania listu. Zgodnie z art. 61 kodeksu cywilnego oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Nie jest konieczne by adresat zapoznał się z oświadczeniem, ale żeby miał możliwość zapoznania się. Zatem gdyby poczta doręczyła adresatowi list, a ten odmówiłby jego przyjęcia, to oświadczenia wywiera skutki prawne. W Pana przypadku firma nie ma jednak żadnych dowodów na to, że oświadczenie do Pana dotarło, bo wysłała oświadczenie listem zwykłym.
Z opisu sprawy wynika, że oświadczenie otrzymał Pan dopiero teraz, bo wcześniej nie otrzymał Pan listu i dopiero teraz dowiedział się Pan o zmianie umowy, więc dopiero od tego momentu biegnie czas na zaakceptowanie zmian lub ich odrzucenie – co spowoduje rozwiązanie umowy.
Klient powinien mieć możliwość wypowiedzenia się czy proponowaną zmianę przyjmuje, czy też odstępuje od umowy. Należy też zwrócić uwagę, że zastrzeżony termin do wypowiedzenia się przez konsumenta nie może faktycznie wyłączać jego prawa do podjęcia rozsądnej, przemyślanej decyzji, a więc termin nie może być zbyt krótki. Musi on uwzględniać także sytuacje, w których konsument z uwagi np. na uzasadnioną, czasową nieobecność w miejscu zamieszkania nie odbierze natychmiast wiadomości o planowanej zmianie. Klauzule normujące zasady wprowadzania do umów zmian w odmienny sposób, uznaje się za niedozwolone postanowienia umowne sprzeczne z art. 3853 pkt 10 i 19 KC.
Podobne postanowienia były już uznawane za niedozwolone. Przykładowo za niedozwolone uznano postanowienie „Wszelkie pisma kierowane przez Bank do posiadacza rachunku według ostatnich danych i na ostatni wskazany przez niego adres uważa się za skutecznie doręczone" (wyrok Sąd Okręgowy w Warszawie - XVII Wydział Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 10 lutego 2011 roku sygn.. akt XVII AmC 730/10). Rejestr klauzul niedozwolonych zamieszczony jest na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolonych2.php )
Podsumowując można powiedzieć, że racja jest po Pana stronie, bo stanowisko firmy jest wprawdzie zgodne z postanowieniami regulaminu (ogólnych warunków umowy), ale warunki te naruszają prawa konsumenta i postanowienie na które powołuje się firma nie powinno być stosowana.
To czy klauzula ma charakter abuzywny powinien stwierdzić Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Należałoby złożyć pozew i zaskarżyć sporne postanowienia i dodatkowo złożyć firmie oświadczenie że w związku ze zmianą cennika rozwiązuje Pan umowę zgodnie z Regulaminem - to że niektóre postanowienia są nieważne nie oznacza, iż cały regulamin nie jest ważny. Firma zapewne tego oświadczenie nie zaakceptuje i skieruje pozew o zapłatę długu jaki narośnie. Wówczas należałby w sądzie przedstawić argumenty, które przedstawiłem w odpowiedzi na pytanie – postanowienie regulaminu są niekonsumeckie i nie obowiązują Pana. Nie został Pan poinformowany o zmianie cennika, a gdy tylko się Pan o tym dowiedział, wypowiedział Pan umowę. Należałby też poinformować sąd o złożeniu pozwu do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wnioskując o zawieszenie postępowania w sprawie o zapłatę do czasu rozstrzygnięcia sprawy przez sąd ochrony konkurencji i konsumentów."
-
Hehe... Coś kogoś przerosło, jeden prezes poleciał, kanały za darmo...
http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,13646927,nc__przeprasza___Reakcja_abonentow_nas_przerosla_.html (http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,13646927,nc__przeprasza___Reakcja_abonentow_nas_przerosla_.html)
-
Wypowiedzenie poszło,szkoda bo z N byłem zadowolony ale po nowemu to warunki nie do przyjęcia,ciekawe ilu straca abonentów zanim się obudzą...
-
Wypowiedzenie poszło,szkoda bo z N byłem zadowolony ale po nowemu to warunki nie do przyjęcia,ciekawe ilu straca abonentów zanim się obudzą...
a dostałeś od nich ofertę, bo z tego co wiem to już zmiękli i obniżają ceny. W szczególności dla byłych abonentów. Ja czekam co zaproponują. Zresztą i tak nie ma nic lepszego.
-
Dzwonilem,po nowemu to placilbym 10 zika drożej,tez mi oferta,zerwe umowę i wezme może nc+ od nowa przynajmniej dekoder będę miał nowy...
-
Akurat dwa dni z rzędu byłem w siedzibie cyfry załatwiać sprawy z wyłączaniem usług. Debilizm bo nie można za jednym podejściem wyłączyć multiroomu i zdać Dekodera PVR tylko dzień po dniu. Kolejki do pani jak w mięsnym za komuny. Wszyscy rezygnują ja zresztą też. To co robi nc+ to jakaś kpina czy tam pracują menadżerowie kretyni. Przecież Polsat ze swoją aktualną ofertą bije ich na głowę. Nawet pani w punkcie cyfry jak jej pokazałem ulotkę Polsatu sama przyznała, że to co robi nc+ ją baardzo dziwi i polsat ma lepszą ofertę. Jednym słowem cyrk na kółkach i jak zwykle próba zrobienia z klienta debila, a na pewno ileś ludzi się da na to nabrać.
-
Po wylaczeniu sygnalu,gdzie mozna zdac dekoder ?
-
Z ciekawości przejrzałem całą stronę nc+ i nie ma tam nic co złe, jest jak podpisać umowę, gdzie ją podpisać, kiedy całują nas w tyłek, ale nie ma gdzie zdać dekoder, jak zrezygnować z umowy itp ;)
Ktoś napisał, że po połączeniu się, ma 100km do najbliższego punktu ;)
-
Jeżeli ktoś chce przedłużyć to najlepiej przez infolinie, bo w punkcie kazali mi jeszcze płacić aktywacje. W moim przypadku wyszło 3 zł więcej, ale też doszło wiele programów.
gdzie zdać dekoder, jak zrezygnować z umowy itp
Ktoś napisał, że po połączeniu się, ma 100km do najbliższego punktu
Ja polsatowski kiedyś odesłałem pocztą i wszystko ok.
Dzwonilem,po nowemu to placilbym 10 zika drożej,tez mi oferta,zerwe umowę i wezme może nc+ od nowa przynajmniej dekoder będę miał nowy...
Jak zamówisz od nowa zobacz co Cię czeka:
(http://images37.fotosik.pl/2020/501afc84fed6901em.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=501afc84fed6901e)
-
Dzwonilem,po nowemu to placilbym 10 zika drożej,tez mi oferta,zerwe umowę i wezme może nc+ od nowa przynajmniej dekoder będę miał nowy...
Ewentualnie złóż wypowiedzenie i poczekaj na ostatni dzień przed uprawomocnieniem. Gwarantuje ci, że do ciebie zadzwonią i zagwarantują o wiele lepszą ofertę byle byś tylko pozostał.
Po wylaczeniu sygnalu,gdzie mozna zdac dekoder ?
Teoretycznie powinni przyjąć w każdym jednym punkcie/centrum NC+
-
No i poszli w końcu po rozum do głowy :D
Na stronie nc+ jest list przepraszający i pojawiły się nowe oferty (chociaż nie można ich jeszcze sprawdzić)
http://ncplus.pl/strefa-abonenta/aktualnosci/list-do-abonentow
http://ncplus.pl/sklep/promocje
-
Taa. I ten paseczek u góry "Poniższe oferty są przeznaczone dla nowych klientów. Jeżeli jesteś abonentem platformy n lub c+ kliknij tu". I wszystko niejasne, bo oferta dla abonentów po kontakcie osobistym :P
-
Nowa oferta jest droższa od poprzedniej. Wcześniej pakiet All-Inclusive kosztował 199zł - teraz, gdy już go nie ma, skompletowanie podobnej paczki kanałów (wraz z serwisami VoD etc) to koszt ok 210 zł.
Wciąż pozostaje też kwestia kanałów niegwarantowanych, których w NC+ jest sporo. Jedyny plus nowej oferty to możliwość pozostania przy swojej umowie aż do jej końca - chociaż to pewnie zostało zrobione, w celu uniknięcia kary od UOKiK.
-
(http://i50.tinypic.com/1zcd28g.jpg)
Rzeczywiście duża zmiana :devil:
-
Niektórym abonentom do pakietu Gold dorzucają jeszcze dwa Canal plusy i multirooma.
-
Ja wypowiadam im umowę z końcem kwietnia. Mają beznadziejne pakiety z mniejszą ilością kanałów. Dialog z BOK cyfry jest poniżej poziomu mułu. Klienta z 5 letnim stażem traktują jak natręta, więc czas przejść do Polsatu. Powiedzcie mi czy Polsat ma kanał Mini mini? Tutaj moje dzieciaki mają dramat, bo ja nie dopatrzyłem się .
-
http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/minimini/
-
http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/minimini/
Noo, tu muszę Polsat pochwalić. Mimo, że nie mają MiniMini+ w ofercie (bo to kanał autorski Cyfry+), to podają jego ofertę programową :D
-
http://www.satkurier.pl/news/84778/oferta-specjalna-dvb-t-w-nc-za-19-90-zl.html
Nowy pakiet za 19,90.
-
11 baniek kary dla NC+,za dużo to nie jest po 4,50 od abonenta,ale dobre i to za to co zrobili :lol2: :lol2:
-
Ja już wypowiedziałem tym ćwierćinteligentom umowę. BOK na poziomie mułu , próbuje wmówić, że 120 zł to mniej niż 105 :rotfl: I wciskają ciemnotę, że nie można sobie wziąć niższego pakietu... Szkoda dialogu i czas zmienić operatora.