Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne

Inne tematy => Motoryzacja => Wątek zaczęty przez: Ważniak w Listopada 06, 2009, 22:56:33

Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: Ważniak w Listopada 06, 2009, 22:56:33
Polska policja jakiś cza temu rozpoczęła kampanię Użyj wyobraźni. DO kampanii dołączony spoty reklamowe:
Spot 2. (http://www.youtube.com/watch?v=CjJtKDWvHMA&feature=related)
Spot 3. (http://www.youtube.com/watch?v=5xUEYwaF4Rc)
Dla porównania kilka filmów z zagranicy - brytyjska kampania Think!:
Pijani kierowcy (http://www.youtube.com/watch?v=EwSTMsD0U_g)
Pasy (http://www.sendspace.pl/file/c249dbfe0e900134b7faf67)
Prędkość (http://www.youtube.com/watch?v=WxOEHMWCg-M&feature)
Co sądzicie o tych dwóch kampaniach, która wg Was jest lepsza i bardziej do do myślenia?
I no i przede wszystkim jak Wy się zachowujecie na drodze?


[ankieta trwa 3 dni od teraz i wówczas opublikuję wyniki - oczywiście anonimowe]
Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: BARTEKK83 w Listopada 06, 2009, 23:27:23
Do mnie bardziej przemawia kampania "Pay attention"  bardziej niz te nasze polskie niby drastyczne spoty. ale brawo za checi.
 
http://www.youtube.com/watch?v=oBpVa_cMgmA
Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: zenon w Listopada 06, 2009, 23:43:27
Nigdy nie jeżdżę trzeźwy, bo się po prostu boję. A filmiki... myślę, że stać ich na więcej. W tych za mało śmierci, wypływających flaków i pękających czaszek. Płacz dziecka już do ludzi nie przemawia, bo się filmów z Hollywoodu naoglądali, więc kampania nieskuteczna będzie. No i następnym razem lepiej użyć materiałów "z życia wziętych" zamiast aktorów z keczupem na twarzy.

No i bym zapomniał.. program trzeba wdrażać już od przedszkoli, bo później to już może być musztarda po obiedzie. Niech milusińscy już od małego się uczą czym grozi nieostrożne przechodzenie przez jezdnię i jak się wygląda po potrąceniu przez ciężarówkę.
Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: dd2f w Listopada 06, 2009, 23:49:18
"Spot 3" masakra, szczególnie ta pierwsza scena - nie spodziewałem się czegoś takiego w reklamie. Przekaz mają wszystkie podobny, do mnie najbardziej przemawia ta z dzieciakiem z piłką i samochodem 30mph, bo bierze na logikę. Najbardziej jednak podoba mi się wspomniana wcześniej scena :-)

Widziałem wiele kampanii, na alkohol za kierownicą, na brak myślenia, nadmierną prędkość. Część z nich była naprawdę dobra jako pomysł. Niektóre tylko trafiły moim zdaniem z przekazem, ale ludzie są różni. To co dla mnie nie ma przekazu będzie go miało dla drugiej osoby.
Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: Robak w Listopada 07, 2009, 01:09:12
Cytat: "zenon"
Nigdy nie jeżdżę trzeźwy, bo się po prostu boję


Masz się czym chwalić, to świadczy tylko o Tobie i o tym jaki jesteś nie rozsądny!! Mam nadzieję że Cię złapią i to jak najszybciej ;) życze Ci tego !!
Tytuł: Użyj wyobraźni
Wiadomość wysłana przez: kanioma w Listopada 07, 2009, 01:10:32
Cytat: "zenon"
jak się wygląda po potrąceniu przez ciężarówkę.

wtedy już się niestety nie wygląda...