Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne
Police i okolice => Trudne tematy => Wątek zaczęty przez: Grigorij w Września 07, 2015, 10:44:50
-
http://www.gs24.pl/strona-glowna/art/7222546,zachodnia-obwodnica-szczecina-checi-sa-ale-co-dalej,id,t.html
Chęci są, plany są tylko brak dobrej woli ze strony Wa-wy...
-
PiS dojdzie do wladzy to Wam wybuduje.
-
Nie chodzi o to kto dojdzie do władzy, lecz o chęć dbania o dobro każdego regionu kraju bez względu kto jakie poglądy wygłasza, zalążki budowy terminalu LNG w Świnoujściu rozpoczął J.K i co ciekawe przez tak długi okres dalej nie wiadomo czy w tym roku on ruszy z odbiorem i dostarczaniem gazu... jak coś się zaczyna to się kończy a nie stoi to w rozpadzie bo kogoś się nie lubi i trzeba dokuczyć...
-
PiS dojdzie do wladzy to Wam wybuduje.
A jeśli Peło zostanie u władzy to wybuduje? Bo jakoś przez ostatnich 8 lat nie było widać żadnych chęci z ich strony w tym temacie.
Może więc debilne komentarze pozostaw dla siebie.
-
A jeśli Peło zostanie u władzy to wybuduje? Bo jakoś przez ostatnich 8 lat nie było widać żadnych chęci z ich strony w tym temacie.
Zgadza sie, nic nie zrobili. PiS tez nic nie zrobi, beda Was tak samo dymac jak ich poprzednicy.
Może więc debilne komentarze pozostaw dla siebie.
A to juz moja sprawa co i gdzie bede komentowal.
-
Temat stary, i jak zawsze to samo zbliżają się wybory powraca temat przeprawy :o . Że ludzie jeszcze się dają na to nabierać, przeprawa nie powstanie przez najbliższe 50 lat więc nie ma się co łudzić.
-
Miło że strony burmistrza iż w 9 roku swoich rządów zaczyna apelować! W przeciągu 9 lat policki budżet udźwignął by koszty budowy bezkolizyjnej drogi w kierunku Kołbaskowa.
Pytanie do entuzjastów mostów i tuneli za miliardy: jaki sens ma takie rozwiązanie?
-
Pytanie do entuzjastów mostów i tuneli za miliardy: jaki sens ma takie rozwiązanie?
co do mostu na świętej jest planowany, i jest to nawet ujęte w planach,,, co do kosztów ponieść maja police zakłady szczecin no i państwo,,,
-
Wedle najnowszej koncepcji powstać ma tunel ale bardziej interesuje mnie sens? Dla kogo, po co?
-
Dla kogo, po co?
Dla ludzi ? By chociażby nad morze dojechać w godzinę? By nie objeżdżać zakorkowanego Szpecina i tracić czasu?
-
4 miliardy złotych po to żeby jakaś część 40 000 miasta mogła szybciej dojechać nad morze? Z rozmachem...
-
Ta obwodnica będzie miała wpływ na cały ruch w Szczecinie. Police i wszystkie północno/zachodnie osiedla nie będą musiały przebijać się przez zakorkowane centrum tylko od razu wjedzie na obwodnicę.
Ja często jeżdżę S3 i za każdy razem czas jaki poświecam na dojechanie do S3 jest równoznaczny z tym, który pokonuję do Gorzowa Wielkopolskiego!
-
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu widać ze wybory się zbliżają.................kiełbaska wyborcza?
-
Tak, w dodatku nieswieza ;)
-
Samo to że pociągi jadące z ZChP mijały by Szczecin, jak kto wie jak jadą chemikalia amoniak czy co tam jeszcze to niech napisze, namaluje mapkę którędy to jedzie wszystko ;], druga sprawa to dojazd szybszy np nad morze - miło, ale się zastanawiam ile osób pracuje np w Goleniowskim parku przemysłowym i codziennie musi dojeżdżać do pracy, i tak przeliczając ile czasu zajmuje powrót w godzinach szczytu? jak ktoś wie niech pisze...
-
W tereny byłego Infraparku nikt nie chcę i nie chciał inwestować, m. in. przez brak dobrego połączenia drogowego. Dzięki całej ZOSI, nie tylko przeprawie, otwarte jest dobre połączenie na zachód Europy i na całe wybrzeże.
-
Na co im teraz sprzedawać tereny Infraparku? Będą budować Police 2 (czemu nie 3?). Na potrzeby GA poleci torami, statkami puszczą nawóz w większej partii. To, że tirem musi ktoś lecieć przez Szczecin to już problem Szczecina, a nie GA Police.
-
To, że tirem musi ktoś lecieć przez Szczecin to już problem Szczecina, a nie GA Police.
Zdaniem Pana ten problem Gminy Police nie dotyczy?
-
Gminy jak najbardziej. Ale to przez centrum Szczecina te tiry lecą więc głownie ich powinno to dotyczyć.
-
4 miliardy złotych po to żeby jakaś część 40 000 miasta mogła szybciej dojechać nad morze? Z rozmachem...
nie chodzi tu o tych policzan gruntownie chodzi o przejazdy tirów do zchpolice które w obecnym czasie musza jechać przez szczecin,,, dlatego i szczecin będzie się do tego interesu i ministerstwo infrastruktury
-
Gminy jak najbardziej. Ale to przez centrum Szczecina te tiry lecą więc głownie ich powinno to dotyczyć.
Jestem zdania że nam, jako mieszkańcom Gminy Police, tak samo jak mieszkańcom Szczecina powinno zależeć na budowie ZOŚKI. Ciężarówki codziennie jeżdżą przez Stare Miasto, Mścięcino i Przęsocin, niszczącym przy tym nawierzchnię ulic oraz "wiekowe" budynki komunalne.
-
Droga przez Przęsocin to odcinek specjalny, takie dziury i koleiny że nie trzeba kierownicą skręcać ;] bardzo nie ciekawe stany dróg chyba najlepsza to jeszcze przez siedlice ale sam już odcinek pilchowo - głębokie to koszmarrrr ... wiec pytanie to samo jak tu nie wybudować obwodnicy?
-
Widocznie część dróg należy do Szczecina, a część do gminy Police. Zgadnij która jest która.
-
no wybory i zaczyna się już licytacja kto ile załatwi w tej kwestii,,, no z tego co podawali mediach włodarze polic, szczecina i sąsiadujących miejscowości utworzyli grupę która będzie pilotować ten temat propagować jego ide
-
no wybory i zaczyna się już licytacja kto ile załatwi w tej kwestii,,, no z tego co podawali mediach włodarze polic, szczecina i sąsiadujących miejscowości utworzyli grupę która będzie pilotować ten temat propagować jego ide
Raczej przekazywać znajomym analitykom kasę za kolejne szufladowe studia, opracowania i analizy.
-
no wybory i zaczyna się już licytacja kto ile załatwi w tej kwestii,,, no z tego co podawali mediach włodarze polic, szczecina i sąsiadujących miejscowości utworzyli grupę która będzie pilotować ten temat propagować jego ide
Raczej przekazywać znajomym analitykom kasę za kolejne szufladowe studia, opracowania i anal
Zgadza się.Nikt o zdrowych zmysłach nie da na sygnalizowaną inwestycję 4 mld złotych.Bliższy realiom finansowym byłby pomysł przeprawy promowej.
-
http://radioszczecin.pl/1,328402,nitras-obiecuje-przelom-ws-obwodnicy-zachodniej- (http://radioszczecin.pl/1,328402,nitras-obiecuje-przelom-ws-obwodnicy-zachodniej-)
Nitras załatwi nam obwodnicę. W ramach wdzięczności wystarczy na niego zagłosować.
-
Nitras załatwi nam obwodnicę.
Kto jak kto, ale ekspert drogowy od jazdy na wstecznym po autostradzie spokojnie da radę załatwić taką drobnostkę. ;)
-
Pamiętam jak kilka lat temu ok. 5 tysięcy demonstrujących stoczniowców poszło i zabiło deskami drzwi do szczecińskiego biura tego pana, a on próbował się wydostać. Potem platforma zlikwidowała stocznie, a ten pan „pracował” daleko w Brukseli. Teraz chce wrócić i POsłuszne lemingi pobiegną głosować.
-
Gdyby ktoś jeszcze miał chęć na kiełbasę wyborczą...
http://24kurier.pl/aktualnosci/gospodarka/obwodnica-poczeka/
-
Eee tam, to tanie obiecanki PO, PiS jak wygra, to zrobi dwa razy więcej, łącznie z przeprawą Police-Święta. ;)
-
z tego co pamiętam przed zeszłymi wyborami tez obiecali ze przeprawa powstanie, i dupa Jasiu, abo dupa zimna,,, wniosek nasuwa się sam nikt nic nie zrobi w tym temacie, czy będzie u steru PiS czy PO czy inne partie jest to tylko trze gadanie, i jak sądzę obiecują przeprawę każdy z polityków wie ze tej obietnicy nie dotrzyma, tak jak większość obietnic
-
Jednego dnia ministra mówi w tv że przeprawy nie będzie,kolejnego dnia premiera mówi że będzie,oczywiście jeśli wygra PO....
:o
-
Eee tam, to tanie obiecanki PO, PiS jak wygra, to zrobi dwa razy więcej, łącznie z przeprawą Police-Święta. ;)
Tunel pod Odrą zbudowany przez tandem Drzazga - Brudziński(piękne nazwisko) już jest tylko uruchomią natychmiast po wygranych wyborach.
Bre,sorry Brudziński ma być vicepremierem od spraw bezpiecznych internatów.Zabezpieczonych przed kieszonkowcami.Brudziński coś wie na ten temat.
A prezes kiedys twierdził,że z ludzmi marnej reputacji nie chce mieć nic wspólnego.Cieszmy się więc z wirtualnej przeprawy,tylko uważajmy żeby tunelu nie zalało rozlewajace się szambo.
-
Dopóki nie będzie przetargu, dopóty nie uwierzę w tą kiełbasę wyborczą.
-
.Cieszmy się więc z wirtualnej przeprawy,tylko uważajmy żeby tunelu nie zalało rozlewajace się szambo.
dokładnie tunel przez święta będzie wirtualnie i tylko tak,,, pis nawet jak wygra nie wybuduje żadnego tunelu, tego jestem pewny w 100% nawet nie będzie próbował cokolwiek zrobić w tym temacie,,, a nawet jak PO wygra zrobi tyle co do tej pory czyli nic,,, na 100% wszyscy którzy starują nie spełnią tego co obecują
-
Tak już pomijając to czy połączenie powstanie czy nie, to tunel jest moim zdaniem bardzo głupim rozwiązaniem. Do transportu materiałów niebezpiecznych się słabo nadaje. A znając życie to by go wybudowali a potem by się okazało, że jest w nim zakaz wjazdu z ADR-ami :) Albo biorąc przykład ze stolicy to za niski by był :D
-
Tutaj masz oprawcowanie nt transportu materiałów niebezpiecznych: http://tinyurl.com/oc2zttn
Nie widzę nic tam o nawozach. A właśnie to w zdecydowanej większości jest transportowane samochodami.
-
;)no wszystko na to wskazuje że PiSiory wygrają więc poczekamy i zobaczymy czy brudzinski i. drzazga dotrzymają słowa czy będą tacy sami ja ci co ich oceniają i wypomija teraz POszczakom. 8)
-
Tutaj masz oprawcowanie nt transportu materiałów niebezpiecznych: http://tinyurl.com/oc2zttn
Nie widzę nic tam o nawozach. A właśnie to w zdecydowanej większości jest transportowane samochodami.
I tutaj się kolego mylisz. Ogromne ilości amoniaku, kwasu siarkowego i innej chemii idzie wagonami. Do tego dochodzi transport drogowy gazów np. z Messera i ZCH. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile szt. tirów z tym g. codziennie wjeżdża i wyjeżdża z Polic.
-
Piotrek, nawóz to pikuś. Ale składniki do produkcji to co innego :) Do tego w okolicach Zakładów są jeszcze inne firmy zajmujące się różnymi materiałami niebezpiecznymi.
-
Czekamy do nowych wyborów i starych haseł.
-
Pytanie do entuzjastów mostów i tuneli za miliardy: jaki sens ma takie rozwiązanie?
co do mostu na świętej jest planowany, i jest to nawet ujęte w planach,,, co do kosztów ponieść maja police zakłady szczecin no i państwo,,,
A taki ma sens, że ludzie po tej stronie Odry, mieszkający wzdłuż pasa wybrzeża, nie będą musieli przebijać się przez zatłoczone drogi miasta Szczecina, by dostać się nad morze. Na przykład do Świnoujścia, Międzyzdrojów itp. Centrum Szczecina i część drogi S3 będzie mniej zatłoczona w sezonie.
-
Tak naprawdę ten tunel/most za niewyobrażalne pieniądze nie jest bezwzględnie potrzebny... Wystarczy zbudowanie zachodniej obwodnicy szczecina (ZOS) która połączy Police z A6 z ominięciem całego Szczecina.... Taniej, a równie skutecznie!
-
Wystarczy zbudowanie zachodniej obwodnicy szczecina (ZOS) która połączy Police z A6 z ominięciem całego Szczecina.... Taniej, a równie skutecznie!
I gdzie miałaby się skończyć skoro miałoby nie być tunelu?
-
Logicznie patrząc - na rondzie, które podobno ma (ale nie wiadomo kiedy) zostać nazwane Rondem Chemika. Na wysokości portu. Z obwodnicy powinien być też zjazd do Zakładów. Takie rozwiązanie umożliwiłoby eliminację tirów. Z centralnych dzielnic Szczecina i Starych Polic.
-
Takie rozwiązanie umożliwiłoby eliminację tirów. Z centralnych dzielnic Szczecina i Starych Polic.
Nic by to nie dało, bo jadąc od strony np. Gdańska kierowca nadłoży sporo kilometrów nie mówiąc już o opłatach drogowych.
-
Zachodnia obwodnica Szczecina (bez tunelu) wydłuży nam drogę do węzła Kijewo o jakieś 25 km. Wielu kierowców wybierze jednak przejazd przez Szczecin niż nadkładanie drogi.
-
Zachodnia obwodnica Szczecina (bez tunelu) wydłuży nam drogę do węzła Kijewo o jakieś 25 km. Wielu kierowców wybierze jednak przejazd przez Szczecin niż nadkładanie drogi.
Nie sądzę. Przejazd przez Szczecin z Polic do węzła Kijewo to w najlepszym (idealnym) wypadku około 40 minut (ok. 30 km). Nawet jeśli po ZOSi byłoby to 60 km, to i tak czas dotarcia do tego węzła zamknąłby się w około 30 minut jazdy bez korków, stałą prędkością, itd... ZOSka, o ile kiedykolwiek powstanie w pierwotnie założonym kształcie, będzie mieć parametry drogi ekspresowej. A jeśli tak się stanie to ja tam wolę sobie spokojnie przemknąć S-ką niż przebijać się przez miasto...
Tak czy siak, to raczej rozmowy o wartościach, bo nie sądzę że dożyję zaistnienia ZOSi, a w tunel wierzę równie mocno jak w potwora z Lochness :)
-
Jak nie ma korków to do węzła Kijewo spokojnie dojeżdżam w 30 minut. Ale jest jeszcze jeden aspekt - dłuższa droga to większe spalanie. Oczywiście w godzinach szczytu wbijałbym się od razu na ekspresówkę, ale jadąc w niedzielę rano nad morze wolałbym jednak wybrać znacznie krótszą trasę.
-
Zapominacie Panowie o jednym. Jeśli byłaby obwodnica - można by wprowadzić zakaz wjazdu ciężarówek do Szczecina i wymusić jazdę okrężną.
-
Jeśli byłaby obwodnica - można by wprowadzić zakaz wjazdu ciężarówek do Szczecina
Raczej jest to niemożliwe. Można jedynie informacyjnie zalecić wybór alternatywnych tras dla tranzytu...
-
Jak nie ma korków to do węzła Kijewo spokojnie dojeżdżam w 30 minut.
Wybacz, ale przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów jest to po prostu niemożliwe ;)
-
Raczej jest to niemożliwe. Można jedynie informacyjnie zalecić wybór alternatywnych tras dla tranzytu...
Zaraz, zaraz, a skąd się biorą znaki B6 i B17?
Post Merge: Grudnia 04, 2017, 00:05:09
A i jeszcze B5 i B7
-
Chodzi mi o to, że nie widzę możliwości wprowadzenia takiego zakazu. Można ograniczyć ruch tych pojazdów na niektórych ulicach, ale nie można zamknąć całego Szczecina. Odpowiednie znaki istnieją. To wiem.
-
Wystarczy zamknąć przejazd kilkoma ulicami, aby dojazd do Polic przez Szczecin - miasto nie był możliwy. Właściwie chodzi o dwie ulice: Szosa Polska/Przęsocińska na wysokości Nehringa i Zegadłowicza (przedłużenie Wojska Polskiego za Głębokim, w kierunku Pilchowa). No i skręt do Grzepnicy od ronda w Dobrej (bo prowadzi do Sławoszewa). Po ustaleniu limitu tonażu żaden tir nie dojedzie. Ale najpierw musi być wygodna obwodnica. Kierowcy z głębi kraju 30 km nadłożenia drogi nie czyni specjalnej różnicy, kiedy już np. przejechał 500 i więcej. Zwłaszcza kiedy to byłaby bezkolizyjna, kilkupasmowa szosa.
-
Nie ośnieszaj się Validator. Jedyne co byś uzyskał w ten sposób to paraliż ruchu lokqlnego. Znaki informacyjne o suferowanym tranzycie to spoko ale zakazy są bez sensu.
-
Jaki paraliż ruchu lokalnego. W ruchu lokalnym nie występują wielotonowe ciężarówki, również z materiałami niebezpiecznymi. A chodzi tylko o ciężkie pojazdy ciężarowe z grupy TIR. Zresztą pewne pośrednie ograniczenia już wprowadzono. W Pilchowie jest waga wbudowana w jezdnię, za nadnormatywność się płaci. Nie rozumiem na jakiej podstawie ktoś twierdzi, że miasto nie może wskazać obowiązującej trasy dojazdu dla określonego typu samochodów?
-
W ruchu lokalnym nie występują wielotonowe ciężarówki,
Występują! Np wszystkie dyskonty zaopatrują ciężarówki wysokotonażowe. Zaopatrują i obsługują też inne podmioty gospodarcze. Np. firmy z miasteczka rzemieślniczego. Od strony logistycznej wprowadzenie zakazu dla ciężarówek na tych drogach, które przytoczyłeś, nie wchodzi w grę. Natomiast tranzyt, mając do dyspozycji dobre obwodnice, sam się na nie skieruje. Dla wygody, bez nakazów i zakazów. GPS-y ich tam poprowadzą.
-
Nie masz pojęcia o czym piszesz Validator. Ta waga sprawdza z grubsza czy ktoś nie jest przeładowany. I to tam biegnie oficjalnie sugerowana trasa na zakłady właśnie.
-
Nie masz pojęcia o czym piszesz Validator. Ta waga sprawdza z grubsza czy ktoś nie jest przeładowany. I to tam biegnie oficjalnie sugerowana trasa na zakłady właśnie.
Nic na to nie pomogę, że masz braki w wykształceniu. Napisałem o pojazdach "ponadnormatywnych", czyli takich... które są przeładowane. Przestań stosować argumenty ad personam, a zacznij używać rzeczowych. Co znaczy ad personam - sprawdź w Google.
Ad Wojtek Dudek. Nie rozważałem logistyki, tylko możliwości prawne. Gmina ma prawo wyłączyć jakieś drogi z użytkowania przez określony rodzaj pojazdów. I, oczywiście, może wskazać wyjątki. Dyskutowaną kwestią było zagadnienie: co zrobić w sytuacji kiedy powstanie obwodnica, a kierowcy i tak będą się pchać przez miasto. Wtedy gminy mogą sięgnąć po swoje uprawnienia. I o nic więcej nie chodzi. Zaopatrzeniowcy dyskontów otrzymają przepustki i świat się nie zawali. Liczba wielkogabarytowych samochodów z zaopatrzeniem towarowym to nikły procent wszystkich "tirów", jak się u nas, niepoprawnie, ale powszechnie te samochody nazywa. Wyeliminowanie ciężkiego transportu to np. być albo nie być dla Starych Polic. Można je rewilitalizować, można je zabudować, ale konia z rzędem temu, kto chciałby zamieszkać na rynku lub w ciągu Wojska Polskiego (zakładając odtworzenie zabudowy) w towarzystwie nieustanie jadących wielkich samochodów. Do czego to prowadzi pokazało ładnych parę lat temu (bodaj 10) zawalenie się ściany budynku przy ulicy Kościuszki. Powtarzam: koniecznością dla Starych Polic jest eliminacja ciężarówek. I niech nikt nie twierdzi, że jeśliby powstała np. obwodnica dla Polic (dla mnie realniejsza od obejścia Szczecina), a kierowcy uparcie by ów fakt ignorowali - gmina nie mogłaby zakazać przejazdu ciężkiego transportu ulicami Wojska Polskiego i Jasienicką. A za złamanie zakazu nakładać solidne kary finansowe.
[ciach!] Wyobraź sobie sytuację, że ciężkie pojazdy walą jadąc od Siedlic, Roweckiego, a potem Rurową. Co byś zrobił? Pewnie ignorując ideę osobistej wolności, nie mogąc inaczej sobie poradzić, doprowadziłbyś do ustawienia zapór przeciwczołgowych.
Post Merge: [time]Grudzień 04, 2017, 15:40:28 [/time]
PS Na Rurowej, fakt, jest jeden zakręt, na którym "tir" nie wyrobi, ale to drobiazg, można go rozjechać i będzie OK.
-
Ty Wojtku zapewne pojmujesz o co chodzi. Wyobraź sobie sytuację, że ciężkie pojazdy walą jadąc od Siedlic, Roweckiego, a potem Rurową. Co byś zrobił?
To zmienia postać rzeczy. Wyłączyć niektóre ulice, czy nawet niektóre wrażliwe obszary miasta (każdego), to tak! Ale sugestia w pierwotnej wersji: "zakazać wjazdu do miasta (Szczecina)" - byłaby nie do obronienia.
-
Masz rację. Ale - jak widzisz, głębiej wchodząc w istotę sprawy - można dojść do porozumienia.
-
Jak nie ma korków to do węzła Kijewo spokojnie dojeżdżam w 30 minut.
Wybacz, ale przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów jest to po prostu niemożliwe ;)
Przy przestrzeganiu niech będzie 35 min ;] Nawet google tyle podaje.
-
Co do przeprawy, no to raczej jeszcze długo nie powstanie, i jak mozna przypuszczać w następnych i kolejnych wyborach będzie to główna "kiełbasa wyborcza" jak do tej pory, i wielu da sie znowu nabrać ze ktoś doprowadzi w wybudowania przeprawy, Ja już od dawna nie wieże w to sie uda.
-
Do czego to prowadzi pokazało ładnych parę lat temu (bodaj 10) zawalenie się ściany budynku przy ulicy Kościuszki.
Przecież ta ściana zawaliła się, bo właściciel ocieplał fundamenty i się pod nie nieświadomie podkopał.
-
Przecież ta ściana zawaliła się, bo właściciel ocieplał fundamenty i się pod nie nieświadomie podkopał.
Nie podkopał się, owszem odsłonił, wykopując rów wzdłuż frontowej ściany. Resztę spowodowały drgania gruntu związane z ruchem drogowym. Podobna sytuacja groziła kiedyś w Trzebieży, na ulicy Osadników. Kiedy nie było jeszcze asfaltu i spowalniających ruch fantazyjnie poprowadzonych chodników - każdy autobus powodował wibracje ścian w domach położonych blisko ulicy. I ściany (nadproża, obramowania okien) po prostu pękały. Wiem, bo w takim domu mieszkałem. Poranny przejazd autobusu, po mojej stronie jezdni, działał jak najlepszy budzik. Właśnie przez drgania. A to był tylko autobus.
-
Nie podkopał się, owszem odsłonił, wykopując rów wzdłuż frontowej ściany
Mieszkam bardzo blisko, pamiętam tamto zdarzenie. Była sobota, przed południem, ruch był bardzo mały. Podkop pod fundamenty, czy wykop w ich wzdłuż do ich głębokości może skończyć się podobnie w każdym budynku, w który cegła leży na cegle tylko dzięki grawitacji i naciskowi cegieł powyżej. Faktem jest, że przed remontem drogi domy się trzęsły przy każdym przejeździe ciężkiego pojazdu, ale nie to było bezpośrednią przyczyną tego zdarzenia.
-
Może i tak. Drgania na pewno nie pomogły.
-
Ta waga sprawdza z grubsza czy ktoś nie jest przeładowany.
Czy ona faktycznie działa?
-
ak, tak działa. Osobną kwestią jest czy ktoś potem te auta wyłapuje na dokładne ważenie. Niemniej nie ma tych wag w wersji "atrapa". Pomijając oczywiście jakieś chwilowe problemy techniczne.