Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DEtonator

Strony: 1 ... 276 277 [278] 279 280
4156
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 09, 2010, 13:36:24  »
Cytat: "Pieczka00"
Samochód starszy,według Ciebie to jaki to rocznik??Bo dla mnie 2008r to już stary samochód.Ale wiesz co uświadomiłeś mnie od teraz bede kupował auto tylko z salonu żeby uniknąć przykrych niespodzianek :jupi: Tylko obym nie trafił super nowego,idealnego auta po upadku z lawety bo taki też można trafić. Pochwał się czym Ty jezdzisz


Pisząc o starszych samochodach miałem na myśli auta z  III segmentu. Jeżeli interesujesz się motoryzacją, to będziesz wiedział o co chodzi. Co do kupna pojazdu z salonu masz rację, że można było kiedyś natknąć się na "nówkę" po strzale, sam widziałem takie przypadki, jednak to było parę lat temu i dziś raczej nikt się w to nie bawi. A to czym jeżdżę raczej nie jest istotne, nie lubię się chwalić. Powiem tylko, że w pracy mam styczność z nowoczesnymi i drogimi samochodami, którymi jazda pokazuje mi prawdziwe oblicze postępu technicznego przy dzisiejszym rozwoju technologii.

4157
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 09, 2010, 12:23:05  »
Cytat: "Pieczka00"
Dlatego moje przekonanie jest takie,benzyna ewentualnie benzyna z podtlenkiem LPG,silnik pracuje cicho,w środku cisza i przy LPG bardzo niskie koszta podróży.


Z podtlenkiem i jeszcze LPG, no, no, no... Nie będę tego komentował. Jeśli chodzi o instalacje LPG, to w przypadku starszych modeli z wielopunktowym wtryskiem paliwa jest pewien problem dotyczący samej instalacji LPG. W takim przypadku instalacja powinna być dedykowana pod konkretny typ silnika, wiele samochodów po 1994 roku wyposażonych jest w plastikowe kolektory ssące, które nie są odporne na ewentualne "strzały" zwrotne instalacji pod wtrysk jednopunktowy - takie były przeważnie montowane. Właściwe instalacje do obsługi silników z wtryskiem wielopunktowym pojawiły się znacznie później i nikt ich nie montował bo były bardzo drogie. Dziś wygląda to trochę inaczej, warsztaty montujące mają większe doświadczenie w montażu i obsłudze, no i ceny znacznie spadły. Kupno samochodu starszego rocznika z instalacją LPG jest dość sporym ryzykiem i osobiście odradzałbym taki zakup. Chyba, że montaż instalacji byłby dokonany niedawno i sama instalacja byłaby na bieżąco serwisowana.

Opaler, a myślałeś może o VW Polo 6N (1995-1999) albo Seacie ibizie? Myślę, że to by była jakaś ciekawa alternatywa dla Ciebie. Proste konstrukcje, niskie koszty utrzymania i w miarę dobra trwałość.

4158
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 22:45:50  »
Cytat: "Opaler"

Zdecydowanie diesla (moge nawet doplacic), poniewaz z tego co sie orientuje ropa jest wydajniejsza


Wiec silnik 1,9 z turbo lub bez będzie dobrym wyborem, tylko, że auta w tym roczniku i za te pieniądze będą miały duży przebieg. Trafić coś dobrego w tych pieniądzach nie będzie łatwo... Może pomyśl o mniejszym silniku benzynowym np. 1,4 z 60 końmi.

4159
Cytat: "Bizon"
pokrętło od regulacji obrotów jest od strony bloku tak jak kolega wyżej pisze,ja osobiście bym podkręcił dawkę paliwa i ciśnienie doładowania i nie poznałbyś swojego AAZ i na koniec wyregulował obroty tą śrubką


Oj, oj, oj. A ta regulacja to tak "na oko"?, "na ucho", mówisz o regulacji dawką paliwa, którą normalnie ustawia się na specjalnym stole do regulacji pomp. Zabawa z ciśnieniem doładowania bez precyzyjnych manometrów również może skończyć się niewesoło i dla turbiny i dla silnika. Mimo prostoty konstrukcyjnej układu zasilania stanowczo odradzam przeprowadzanie tego typu eksperymentów.

4160
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:52:56  »
Cytat: "Pieczka00"
Osobiście to ja jestem zaskoczony tym co mają starsze auta na pokładzie od tych nowszych.


Jakie auta masz na myśli? I jakie wyposażenie? Myślę, że nie należy porównywać 4-5 letnich modeli Mercedesa, BMW czy Audi do samochodów dzisiejszej klasy A lub B.

4161
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:45:51  »
Cytat: "Pieczka00"
a Suzuki to co to jest??Niby auto??Smiech mnie ogarnął ale gratuluje gustu,brawo super samochód Suzuki,tandeta kiła i mogiła.Ale chwali się to co się ma.


Widzę, że niewiele wiesz o tej marce, polecam jazdę próbną nową Vitarą. Znajomy lata tym autem już 2 lata i zero problemów. Osobiście byłem mile zaskoczony wyposażeniem i możliwościami tego auta.

4162
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:37:41  »
Za 5 tys. można kupić Golfa III, tutaj głównym problemem może być korozja (progi i tylna klapa) choć nie we wszystkich modelach. Skoncentruj się na roczniku najlepiej po 1995 roku, a co do silnika to wolisz diesla czy benzynę?

4163
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:28:58  »
Cytat: "sekator"
w mordę jeża, to szkodą że nie pogadaliśmy jakieś cztery lata temu...byłbym bogatszy o jakieś 20 tysięcy


Oj to faktycznie trafiłeś na wyjątkowo pechowy egzemplarz... Ogólnie nie wszystkie A6 były do bani, prócz słabego zawieszenia, o którym wspomniałem godne polecenia są modele z silnikami benzynowymi np. 2,4 V6 lub 2,8 V6 - nie należały do najoszczędniejszych ale bezproblemowo latały po 300 i więcej tys.km.

Cytat: "Opaler"
Moze inaczej, czy jest to dobry wybor na pierwszy samochod?


Myślę, że idziesz w dobrym kierunku, napisz jeszcze jaki budżet masz do dyspozycji.

4164
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:10:38  »
Cytat: "sekator"
jakbyś jeździł moją audicą....normalnie 100% prawdy!!!!jestem pod wrażeniem trafności spostrzeżeń...


Miałem okazję mieć bliższy kontakt z markami VW - Audi, pracowałem kilka lat w ASO.   :mrgreen:

4165
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 21:00:29  »
Cytat: "Opaler"
W zasadzie tylko jeden samochod przychodzi mi na mysl o ktorym slyszalem wiele dobrego - VW Golf. Czy sadzicie, ze jest to rozsadny zakup?


A jaki rocznik Ciebie interesuje?

4166
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 18:34:39  »
Cytat: "sekator"
a np Audi A6 dał mi tak po d....., że słabo się robi...ale do jeżdżenia po Szczecinie i okolicy był ok.......


Ogólnie modele A6 po 1998 roku to nieporozumienie, zawieszenie nie na nasze drogi, częste problemy z silnikami 2,5 TDI - wycieki oleju silnikowego, marna żywotność wałków rozrządu wraz z dźwigienkami popychaczy, wadliwe pompy wtryskowe i agregaty hydrauliki ABS-u. Jak ostatnio rozmawiałem z kumplem, który ma duże doświadczenie w Audi powiedział z ironicznym uśmiechem, że prawie każda awaria w A6 kończy się kwotą 5 tys. ;D
A kupować A6 po to tylko aby jeździć na miejscu chyba nie ma sensu, od auta tej klasy trzeba wymagać trochę więcej, niż tylko bezawaryjną jazdę "wokół komina".

4167
Motoryzacja / O samochodach słów kilka...
« dnia: Maja 08, 2010, 10:30:53  »
Osobiście jestem zwolennikiem niemieckiej technologii, ale uważam, że japońskie auta też są niczego sobie. Co do "francuzów", to widać, że w ostatnich latach również poczynili postępy. Jakość marek jest dziś bardziej wyrównana, osobiście sugerował bym się opiniami poszczególnych modeli, gdyż jak wiemy nie ma samochodu zupełnie bezawaryjnego. Są bardziej lub mniej udane modele niezależnie od marki. Dlatego decydując się na zakup auta warto poczytać opinie, zapytać w serwisie. Dosyć ważnym jest to, by kupując auto zwrócić uwagę na rok produkcji danego modelu jak i koszty eksploatacji. Osobiście odradzam kupno samochodu z pierwszych dwóch lat produkcji, najlepiej po tzw. liftingu, gdzie wszystkie słabe punkty są przeważnie poprawione.

4168
Z tego co pamiętam w tym silniku obroty regulowane są na dźwigience pompy wtryskowej od strony bloku silnika (regulacja śrubą z nakrętką zabezpieczającą), dodam, że wpływ na wysokość obrotów ma jeszcze woskowo-elektryczny siłownik dźwigni który może nie funkcjonuje poprawnie. Osobiście nie kręcił bym sam przy pompie. Proponuję podjechać do warsztatu specjalizującego się w regulacji pomp wtryskowych. Samo ustawienie obrotów nie powinno być drogie.

4169
A dlaczego chcesz regulować prędkość obrotową biegu jałowego? Czyżby obroty zmieniły się po wymianie paska rozrządu?

4170
Tematy różne / [Police] Klub 83 - pchnięto nożem chłopaka
« dnia: Maja 02, 2010, 11:31:36  »
Cytat: "Opaler"
Najbardziej wspolczuje bratu Marcina, ktory stracil mame, a teraz brata. Boje sie nawet myslec, co on teraz przezywa. Bardzo dotkliwie to odczul.


Tutaj nadzieja w przyjaciołach i bliskich by chłopaka wspierać ile się tylko da. Trzeba trzymać kciuki by się kiedyś pozbierał... Szczere wyrazy współczucia.

Strony: 1 ... 276 277 [278] 279 280