Wirtualne Police i okolice - forum dyskusyjne
Inne tematy => Motoryzacja => Wątek zaczęty przez: Amstafizna w Lutego 04, 2011, 13:37:49
-
Gdzie dorobie "tanio" kluczyk z imobilajzerem do fabi 2000r 1,9 . Pomijajac Carrefoure. Tam juz byłam. Czy w policach mozna dorobic?
-
Można u zegarmistrza przy blaszakach, ale cena niestety jest dość wysoka.
Dorabiałem tam kluczyk i do tej pory działa :).
pozdrawiam
-
Ja też dorabiałem u zegarmistrza, w nowym bloku na Bankowej.
Za kluczyk do VW płaciłem 150 zł.
W serwisie chcieli prawie 300 zł.
-
Ja również muszę "naprawić" kluczyki, ale serwis podał mi około 800zł,
bo tam z 5 kodów, sporo roboty.. aż strach uszkodzić/zgubić taki kluczyk ;\
-
A ja kluczyk mimo wszystko zamówiłbym w serwisie, ci co dorabiają tworzą zwyczajnego "klona", a to już nie jest do końca bezpieczne. W najnowszych autach douczenie nowego klucza można zrobić tylko on-line z serwerem producenta w autoryzowanej stacji. Najlepiej podczas programowania "wyrzucić" wszystkie zapamiętane klucze z pamięci i nauczyć na nowo tylko te używane/posiadane.
-
A ja kluczyk mimo wszystko zamówiłbym w serwisie, ci co dorabiają tworzą zwyczajnego "klona", a to już nie jest do końca bezpieczne...
A to niby dlaczego???... chyba że zegarmistrz obrabia autka :rotfl: .
Uwierz mi na słowo ;) (jak masz pytania zapraszam na pw), że 95% immo w kluczyku, serwisy robią dokładnie tak samo jak pan zegarmistrz ;).
pozdrawiam
-
że 95% immo w kluczyku, serwisy robią dokładnie tak samo jak pan zegarmistrz ;) .
Nieprawda, wiem na czym polega logika oprogramowania. Napisałem wyraźnie "klon", dla selekcji poprawności uprawnień poszczególnych kluczyków, to bardzo duża różnica. Zajmowałem się tymi tematami wiele lat i wiem co mówię. Teorie pana zegarmistrza możesz sobie włożyć między bajki. Inną sprawą jest to, że w autach do 2004 roku, ominięcie blokady możliwe jest za pomocą dynamicznego generatora kodów podłączonego pod złącze diagnostyczne OBD, w nowszych autach "numer" ten już nie przechodzi.
... chyba że zegarmistrz obrabia autka :rotfl: .
W tych kwestiach nie można ufać nikomu. Koniec. Kropka.
Autoryzowane serwisy natomiast, mają jasno i wyraźnie utworzone procedury oparte na aktualnych przepisach obowiązującego prawa.
-
Teoretycznie to niby masz rację, ale ja pisałem o praktyce jak to się odbywa ;), a co do procedur serwisów... dużo by pisać... niestety polskie realia :crazy: i nie mam tutaj na myśli tylko kluczyków :<
pozdrawiam
-
a co do procedur serwisów... dużo by pisać... niestety polskie realia :crazy: i nie mam tutaj na myśli tylko kluczyków :<
Oczywiście tutaj zgoda, z serwisami jest różnie, wiele ciekawych historii słyszałem, jednak tematy związane z systemami bezpieczeństwa i zabezpieczeń (przynajmniej w strukturach VW/Audi i Mercedes-Benz) są surowo dyktowane odgórnie narzuconymi procedurami. W Fabii z 2000 roku, bo o tym aucie rozmawiamy, bardzo możliwe jest to, że douczenie klucza można zrobić prawie w każdym warsztacie, który ma tester dla grupy VW. Wystarczy, że z nowym kluczem przyniesiemy 4-cyfrowy kod podany w zdrapce na zawieszce przy oryginalnych fabrycznych kluczykach.
Pozdrawiam.
-
Poleciłbym wybrać się do sąsiadów z zachodu :P w Polsce za podróbkę kluczyka do Nissana z kodem wołali około 200PLN, w niemieckim salonie nissana 34EUR, wystarczy podac VIN pojazdu i w ciągu tygodnia dorobią kluczyk
-
Można u zegarmistrza przy blaszakach, ale cena niestety jest dość wysoka.
Dorabiałem tam kluczyk i do tej pory działa :) .
niestety moj kluczyk (nie wiem czemu nie jest latwy do dorobienia") a carfurze gdzie kazdy polecal mi zawolali 400zł i oczekiwanie na dorobienie. Sądziłam ze cena ok 200zł sie zamknie. Blaszaki? to tam gdzie hotele są i buduja nowe domy ? kolo rynku?....
wiązane z systemami bezpieczeństwa i zabezpieczeń (przynajmniej w strukturach VW/Audi i Mercedes-Benz)
dorabiałam kluczyk do mercedesa sport coupe nie mialam takiego problemu jak teraz.